ozzle skrev:Jahapp, när ska det bli kul att gå på hockey igen då?
Kanske imorgon, kanske inte. Man vet aldrig med dessa grabbar. :/
De två senaste matcherna måste det väl ändå ha varit kul att vara på plats? (Ja, vi skulle givetvis haft 3p mot Örebro, men ändå.)
Imorgon hoppas jag verkligen att vi fortsätter som senast med endast ett undantag. Istället för att lägga puckarna utanför el. i målramen så lägger vi dem i målet.
Jaha, ser ni någon som sitter och bölar som en liten flicka vid 0-3 imorgon på A21 så är det jag!
Ser ni någon som står och gör helikoptern vid 3-0 imorgon på A21 så är det jag!
Seriöst dock, det är BARA vinst som gäller här, annars kan vi nog glömma ES nästa år. Hoppas Mackan lirar som senast och att vi skjuter några skott som inte är exakt i magen på målisen!
Jag tror vi löser detta efter en sedvanlig gastkramning och vinst med 2-1 efter diverse stolpar och annat löst folk räddat oss i slutsekunderna. Lär ju knappast vara så att DIF bjuder oss på en match utan 3-4 hjärtinfarkter för en gångs skull, väl?
ozzle skrev:Jahapp, när ska det bli kul att gå på hockey igen då?
Kanske imorgon, kanske inte. Man vet aldrig med dessa grabbar. :/
De två senaste matcherna måste det väl ändå ha varit kul att vara på plats? (Ja, vi skulle givetvis haft 3p mot Örebro, men ändå.)
Imorgon hoppas jag verkligen att vi fortsätter som senast med endast ett undantag. Istället för att lägga puckarna utanför el. i målramen så lägger vi dem i målet.
Deal? Bra, då kör vi.
Personligen tycker jag inte det är ett dugg kul. Mot Leksand exempelvis. Illamående och spyfärdig hela matchen och när det väl var över känner man lite lättnad. Ingen glädje för att sedan nästa dag återgå till illamående.
Capcash skrev:Jaha, ser ni någon som sitter och bölar som en liten flicka vid 0-3 imorgon på A21 så är det jag!
Ser ni någon som står och gör helikoptern vid 3-0 imorgon på A21 så är det jag!
Seriöst dock, det är BARA vinst som gäller här, annars kan vi nog glömma ES nästa år. Hoppas Mackan lirar som senast och att vi skjuter några skott som inte är exakt i magen på målisen!
Jag tror vi löser detta efter en sedvanlig gastkramning och vinst med 2-1 efter diverse stolpar och annat löst folk räddat oss i slutsekunderna. Lär ju knappast vara så att DIF bjuder oss på en match utan 3-4 hjärtinfarkter för en gångs skull, väl?
De här två matcherna måste det tas absolut minst 4 poäng på. Tror dessa två är de viktigaste för de andra lagen kommer att sno poäng av varandra, medans Timrå hittills glidit runt och vunnit nästan allt.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Jag har sett alla matcher den här säsongen. På Hovet eller på TV. Det har inte varit roligt. Idag har jag för första gången ingen möjlighet att följa matchen. Då kommer det bli vår bästa match i mannaminne. Sanna mina ord!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:Jag har sett alla matcher den här säsongen. På Hovet eller på TV. Det har inte varit roligt. Idag har jag för första gången ingen möjlighet att följa matchen. Då kommer det bli vår bästa match i mannaminne. Sanna mina ord!
Ifall så är fallet skulle du, för Djurgårdens skull, inte kolla på en match till denna säsong?