Fan vad alla journalister klagar!
- Blåränderna går aldrig ur
Fan vad alla journalister klagar!
Jo jag vet att det finns en sånt här *inlägg* redan men blir så trött på aftonbladet som skriver "Djurgården sämsta laget i år" Men hallå träningsmatcherna kan man fan inte säga något efter eller det är vad jag tycker.
Men rätta mig om jag har fel..
Senast redigerad av Blåränderna går aldrig ur den 2005-09-19 13:44:31, redigerad totalt 1 gånger.
Re: Fan vad alla jounarlister kalgar!
Du har så rätt.Blåränderna går aldrig ur skrev:Jo jag vet att det finns en sånt här *inlägg* redan men blir så trött på aftonbladet som skriver "Djurgården sämsta laget i år" Men hallå träningsmatcherna kan man fan inte säga något efter eller det är vad jag tycker.
Men rätta mig om jag har fel..
- Blåränderna går aldrig ur
Precis! Alldeles nyss var de tju en het debatt i media om att vi har för mycket utlänningar i ES, istället för att ge juniorerna chansen. Vi borde bli hyllade istället för sågade av kvällspressen!Kaminen skrev:men vart tog tjafset om svensk framtid och ge juniorer med speltid?
Nu när DIF gör det rätta, att VÅGA satsa o ge unga svenska talanger chansen att spela i elitserien, så får DIF bara mer skit? Dubbelmoral eller vad!
Kolla bara på Mora där halva laget e icke svenskar:P
Ingen seger utan offer
Det har under de senaste säsongerna blivit alldeles uppenbart att diverse s.k journalister endast finner det intressant att skriva om Djurgår`n när vi befinner oss i en "kris" eller svacka..Har något lag fått utstå lika mycket negativ publicitet någon gång under elitseriens historia..?Det har jag jävligt svårt att tänka mig..Detta trots att vi sannerligen inte är det enda laget som har haft det kärvt ekonomiskt..
Som så många andra ,mycket riktigt, redan påpekat;varför inte hylla DIF nu när vi satsar på unga talanger istället för att såga oss.Ett av de vanligaste samtalsämnen mellan "hockeykunnare" år efter år är ju att "juniorer får för lite speltid i elitserien"..Våra duktiga yngre förmågar kommer ju verkligen ges chansen att få visa framfötterna i år..Ägna era krönikor åt det istället OÄRADE journalistkår istället för att frossa i en massa negativ skit..
113 WHB
Som så många andra ,mycket riktigt, redan påpekat;varför inte hylla DIF nu när vi satsar på unga talanger istället för att såga oss.Ett av de vanligaste samtalsämnen mellan "hockeykunnare" år efter år är ju att "juniorer får för lite speltid i elitserien"..Våra duktiga yngre förmågar kommer ju verkligen ges chansen att få visa framfötterna i år..Ägna era krönikor åt det istället OÄRADE journalistkår istället för att frossa i en massa negativ skit..
113 WHB
-
Aftonbldaet
Blåränderna går aldrig ur skrev:Konstigt bara att det är Aftonbladet som skriver sådan smörja
Ja men aftonbladet kan ju ingeting om fotboll man ska inte lita på va dom skriver
Re: Aftonbldaet
Fotboll?Tyler Durden skrev: Ja men aftonbladet kan ju ingeting om fotboll man ska inte lita på va dom skriver

- Men benskyddet är löst
Joho då. Mellan bytena, och det räcker ju tydligen för att få Anrell att sätta sig ner och kritiseraJosefsson skrev:Anrell slog till idag med att undra om Wikegård inte insåg Oduyas kvalitéer som landslagsback när han bänkade honom under slutspelet. Det överraskar nog både Wikegård och Oduya, eftersom han inte var bänkad en enda sekund i slutspelet förra säsongen.