Ja, HiV71Djurgårn skrev:Det syns väldigt tydligt att Wesslan har sina tankar på helt andra saker.
KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ja visst, såg du hur han satt och läste KHL-nytt under straffläggningen?Djurgårn skrev:Det syns väldigt tydligt att Wesslan har sina tankar på helt andra saker.
Expert.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Exakt!SirDIFalot skrev:Poängtappet idag handlar om otur och brist på skicklighet i avslutsmomentet. Inget annat.
Avskaffa tre mot tre.
Tjänstefel om inte Kempe signas för ett år till, helt klart bästa spelaren idag tillsammans med Tim Eriksson
- Nummer19
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Idag var han ju faktiskt iskall.SirDIFalot skrev:Absolut. Om han faktiskt varit dålig.Christopher J skrev:Man måste få kunna kritisera Wesslau precis som alla spelare. Det handlar om att vara bäst när det gäller. Går inte enbart att skylla på backar och forwards jämnt.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Capcash skrev:Ja, HiV71Djurgårn skrev:Det syns väldigt tydligt att Wesslan har sina tankar på helt andra saker.
Förmodligen.
- SirDIFalot
Hur är det relevant? Han räddar 18 av 20 skott och 2 av 4 straffar? Katastrof? Knappast.Jim Morrison skrev:Han var riktigt dålig idag. Eller tycker du inte att man är dålig om man släpper in samma mål tre gånger från samma spelare?SirDIFalot skrev:Absolut. Om han faktiskt varit dålig.Christopher J skrev:Man måste få kunna kritisera Wesslau precis som alla spelare. Det handlar om att vara bäst när det gäller. Går inte enbart att skylla på backar och forwards jämnt.
Expert.
Undrar hur jävla många sviter som har brutits mot oss i år.
Spelare som vart poänglösa i oändligheter och riskerar att persa i värsta sviten någonsin bryter den mot oss, örebro tar sina första pinnar, ja listan kan göras låååååångt mycket längre.
6p mot timrå nu tack.
Sen tycker jag att Janne J kan öva lite försäsongsträning inför nästa säsong. Rollerblades nerför hammarbybacken kanske?
Hata Jan!
Spelare som vart poänglösa i oändligheter och riskerar att persa i värsta sviten någonsin bryter den mot oss, örebro tar sina första pinnar, ja listan kan göras låååååångt mycket längre.
6p mot timrå nu tack.
Sen tycker jag att Janne J kan öva lite försäsongsträning inför nästa säsong. Rollerblades nerför hammarbybacken kanske?
Hata Jan!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Du har så förbannat rätt.#87 skrev:Ok, jag vet att alla är besvikna just nu, men snälla läs detta.
Vi är just nu tvåa i KS, spelet idag var fruktansvärt jävla bra framåt, vi var totalvärda 3poäng idag, men Dahlberg stod ivägen. Vi har ALLT i våra egna händer just nu, positiva tankar framöver.
Pinsamt hur en del vräker ur sig skit mot laget efter en bra bortamatch. En hel del oflyt med målskyttet men spelet klart ok.
Djurgår´n vi ger aldrig upp?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vi tar aldrig (läs: aldrig) 3 poäng av Timrå i någon av matcherna. De är för bra för oss.
- SirDIFalot
Han var mänsklig idag till skillnad från tidigare. Räddar 18 skott av 20. Räddar 2 av 4 straffar. Rätt average/normalt?Nummer19 skrev:Idag var han ju faktiskt iskall.SirDIFalot skrev:Absolut. Om han faktiskt varit dålig.Christopher J skrev:Man måste få kunna kritisera Wesslau precis som alla spelare. Det handlar om att vara bäst när det gäller. Går inte enbart att skylla på backar och forwards jämnt.
Expert.
- Nummer19
Frågan är snarare om han vill krita på ett år till hos oss. Om vi åker ut dvs...Jonssons skrev:Tjänstefel om inte Kempe signas för ett år till, helt klart bästa spelaren idag tillsammans med Tim Eriksson
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- Jim Morrison
Men jag förstår inte. Du tycker inte att han är dålig idag? Så du måste du tycka att han är bra? Han ÄR dålig idag. Om det beror på att han är iskall för att han får för lite puckar på sig spelar ingen roll - han är fortfarande lika dålig. Men då är han dålig av en anledning i alla fall.SirDIFalot skrev:Hur är det relevant? Han räddar 18 av 20 skott och 2 av 4 straffar? Katastrof? Knappast.Jim Morrison skrev:Han var riktigt dålig idag. Eller tycker du inte att man är dålig om man släpper in samma mål tre gånger från samma spelare?SirDIFalot skrev:Absolut. Om han faktiskt varit dålig.Christopher J skrev:Man måste få kunna kritisera Wesslau precis som alla spelare. Det handlar om att vara bäst när det gäller. Går inte enbart att skylla på backar och forwards jämnt.
Men kom inte och säg att han är BRA den här matchen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- DIF_Soldier
Haha.Lee Harvey Oswald skrev:Saknar Mamma..degen skrev:Jag saknar Bremberg/Hörnqvist
Men hörni, vi var så överlägsna på slutet. Två helt okej matcher på raken, undantaget PP och ett vettskrämt ÖHK. Timrå x2, det är nu det avgörs.
Sitt ned. Jag är rätt lugn.
Vi kunde fortfarande ha spelat som mot Rögle/BIK, dåå hade jag varit lika uppgiven.
Chilla lite så ses vi på lördag.
Säg den glädje som varar
Ändå vart Salo syndabock i os 02. Och det var långt ifrån hans fel. Wesslau skulle tagit första staffen.SirDIFalot skrev:Ja visst, såg du hur han satt och läste KHL-nytt under straffläggningen?Djurgårn skrev:Det syns väldigt tydligt att Wesslan har sina tankar på helt andra saker.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.