KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Vi äger ju matchen. Tillslut kommer målen. Tror faktiskt att Örebro kommer tröttna nu i tredje, väldigt viktigt att vi får in ett mål de första 10 minuterna för att sedan sätta lite press och forsera in ett ledningsmål. Vinner vi inte idag lovar jag allihopa att jag ska värva in Malkin de sista 6 matcherna.
hur fan går det på dom andra matcherna då?
Re: Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
I nästa match....Jim Morrison skrev:duktigt. men finns det inte så otroligt många mer komponenter än det? vi spelar bra, fortsätter vi så här så kommer FÖRHOPPNINGSVIS målen ocksåDIFwishes skrev:Hockey bygger på att göra mål. Tänkte bara säga det, om någon undrar.
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag kan inte se att jag ställde någon fråga så du behöver inte svara någonting.Jim Morrison skrev:Haha, okej? Vad vill du att jag ska svara på det?SirDIFalot skrev:Jag med. Mycket duktig och kul spelare. Jag sitter inte och skrattar dock.Jim Morrison skrev:jag tycker att john norman är en rolig hockeyspelare, därför skrattar jagSirDIFalot skrev:Kul att någon tycker det är roligt. Själv mår jag dåligt när vi missar ett friläge.Jim Morrison skrev:hahahaha john norman![]()
![]()
![]()
Fan, vi gör en riktigt bra match. Vi måste bara sätta puckjäveln. Det är väl knappast ett mysterium att vi har en dålig conversion rate, med tanke på att vi saknar målskyttar.
Expert.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jorå, men om man inte gör mål så spelar det inte så stor roll man så vore världsmästare på alla andra miljoner komponenter.Jim Morrison skrev:duktigt. men finns det inte så otroligt många mer komponenter än det? vi spelar bra, fortsätter vi så här så kommer FÖRHOPPNINGSVIS målen ocksåDIFwishes skrev:Hockey bygger på att göra mål. Tänkte bara säga det, om någon undrar.
-------
-------
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Äh, vi vinner. Var inte oroliga.
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
SirDIFalot skrev: Jag kan inte se att jag ställde någon fråga så du behöver inte svara någonting.

Nu vinner vi!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
Matchen är inte slut än. Tänkte bara säga det, om någon undrar.DIFwishes skrev:Jorå, men om man inte gör mål så spelar det inte så stor roll man så vore världsmästare på alla andra miljoner komponenter.Jim Morrison skrev:duktigt. men finns det inte så otroligt många mer komponenter än det? vi spelar bra, fortsätter vi så här så kommer FÖRHOPPNINGSVIS målen ocksåDIFwishes skrev:Hockey bygger på att göra mål. Tänkte bara säga det, om någon undrar.
-------
-------
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Nu är visserligen Dahlberg en bra målvakt men i grund och botten handlar det nog om att vi saknar målskyttar. Om vi får en riktigt vass målchans skulle jag nog se att Ölvestad fick den. Och han bör inte vara den man önskar lagets målchanser föll till.Remy Lebeau skrev:DIF har en läskig förmåga att göra mediokra målvakter till rena fantomer.
Vem minns inte fallet med David "Router" i Luleå?
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Fortsatt bra bortaspel.
Tyvärr har vi inte satt våra chanser. Men så är det ibland.
Zibbe och Almtorp är båda riktigt under isen.
In med puckjäveln nu.
Tyvärr har vi inte satt våra chanser. Men så är det ibland.
Zibbe och Almtorp är båda riktigt under isen.
In med puckjäveln nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Något annat komiskt är att NHL är pausunderhållning i KS.
Håller helt med, bortsett från slarv från Printz ser det bra ut. Tråkigt att inga av våra lägen sitter...SirDIFalot skrev:Ironiskt att vi ligger under när vi gör vår bästa match spelmässigt under hela kvalserien. Mot Leksand fick vi mycket chanser tack vare individuella misstag från Leksingar. Idag spelar vi riktigt bra, framför allt i PP där vi hittills passat runt pucken i ett högt tempo, tagit RÄTT skott med folk i skottlinjen. Säger man att PP är dåligt bara för att man inte gjort mål är man dum i huvudet.
-
Det antagandet bygger på att DIF gör mål. Annars är matchen i praktiken redan nu slut.Jim Morrison skrev:Matchen är inte slut än. Tänkte bara säga det, om någon undrar.DIFwishes skrev:Jorå, men om man inte gör mål så spelar det inte så stor roll man så vore världsmästare på alla andra miljoner komponenter.Jim Morrison skrev:duktigt. men finns det inte så otroligt många mer komponenter än det? vi spelar bra, fortsätter vi så här så kommer FÖRHOPPNINGSVIS målen ocksåDIFwishes skrev:Hockey bygger på att göra mål. Tänkte bara säga det, om någon undrar.
-------
-------
-------
Första inlägget på cirkus en månad, har inte pallat liksom. Väljer att påbörja den nya sejouren med ett ytterst konstruktivt meddelande:
SNÄLLA DIF, GÖR MÅL!
SNÄLLA DIF, GÖR MÅL!
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Re: Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Man blir så trött på våra avslut när man ser den där skiten.. klirr säger det, ribba in.JohanPez skrev:Något annat komiskt är att NHL är pausunderhållning i KS.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk