Kan han inte skjuta bort lite av magen på Honken också när han ändå håller på?Capcash skrev:Snart gör vi mål, Zibbe har personligen snart skjutit bort magen på deras målis så borde bli ett hål där snart!
KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Re: Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det känns som det var länge sedan DIF gjorde mål i PP. Länge sedan. Kommer inte ihåg när.
-------
En Djurgårdare i förskingring. Sprider Ordet.
-------
- diftobbe89
Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Laget är lika patetiskt som alltid på bortaplan, hoppas ingen är lättlurad.Jim Morrison skrev:ibland undrar jag om folk ser på matchen eller om man gnäller på DIF bara för attdiftobbe89 skrev:haha ne, det är dem inte. Vi börjar däremot bli slutkörda och blir det än mer och Örebro tvärtom för varje PP dem klarar!!Jim Morrison skrev:Nu hänger vi dit den! Örebro är slutkörda
Spela fult
är ju inte direkt så att vi satt honom på prov ännu...99% av skotten går mitt i magen och den sista procenten utanför!läägetdåå skrev:Deras målvakt är ju jobbigt stabil idag.
- Jim Morrison
vad fan snackar du om? vi dominerar ju den här matchen helt och hållet.diftobbe89 skrev:Laget är lika patetiskt som alltid på bortaplan, hoppas ingen är lättlurad.Jim Morrison skrev:ibland undrar jag om folk ser på matchen eller om man gnäller på DIF bara för attdiftobbe89 skrev:haha ne, det är dem inte. Vi börjar däremot bli slutkörda och blir det än mer och Örebro tvärtom för varje PP dem klarar!!Jim Morrison skrev:Nu hänger vi dit den! Örebro är slutkörda
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Jim Morrison
hahahaha john norman

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
En sån jävla looser!!Jim Morrison skrev:hahahaha john norman![]()
![]()
![]()
Ljusår ifrån Krügers kapacitet!
- Remy Lebeau
Norman för i helvete!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Örebro verkar oerhört trötta. Dags att börja skrina gubbar, visa att vi är både starkare och vackrare! Detta tar vi, det blir en a lá Leksandmatch
- Jim Morrison
i sådana fall är örebro stranden och vi är vågorna som sköljer över gång på gång.degen skrev:hawaii
vi dominerar den här matchen totalt.
Otur för DIF att det va just han som fick det... Även såna grejer ar DIF otur medJim Morrison skrev:hahahaha john norman![]()
![]()
![]()

There is no I in TEAM!!!!
Vi dominerar denna skitmatch men kan ju inte göra måååååål!!
Varför!? Det är ju fan AS-motstånd!

-
Sen känns det ju som självklart att Örebro's första poäng kommer mot DIF.
-------
-------
- SirDIFalot
Kul att någon tycker det är roligt. Själv mår jag dåligt när vi missar ett friläge.Jim Morrison skrev:hahahaha john norman![]()
![]()
![]()
Fan, vi gör en riktigt bra match. Vi måste bara sätta puckjäveln. Det är väl knappast ett mysterium att vi har en dålig conversion rate, med tanke på att vi saknar målskyttar.
Expert.