KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi måste sätta våra chanser. Fan!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Örebro kommer käka upp dessa sorgliga ursäkter till människor. Fy fan! Järlan dra åt helvete din jävla sopa.
Så jävla korkat av Gustafsson. Klarar sig från en utvisning så kör han klubban i ryggen direkt efteråt, obegripligt
- Lidingö DIF
Jävlar vad tama vi är. Örebro har noll respekt för oss och är inte sena att visa det heller.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Vi spelar hysteriskt slarvigt, hade vi kört på med normal (läs: senaste matchen) standard så hade det varit 5-0 till oss nu, så veka känns Örebro! Vi är helt enkelt jävligt slarviga och sunkiga idag...Rix skrev:Kom nyss hem från jobbet, förstår att 1-0 var slarv från Printz, men ser vi lika skitnödiga ut som vid varje bortamatch eller är spelet bättre?
Pisk i periodpaus och vi löser detta!
Backarna står och sover totalt. SOVER.
- minalman
Kan inget berätta om att det finns returer att peta in? Hela tiden!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
äh, så dåligt ser det inte ut. ett misstag av printz som ger dom målet. tycker vi är det bättre laget överlag i den första perioden
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kul för Örebro att det har lossnat ordentligt idag och att de är glada nu igen. När de möter oss.
- kronwalled
På folk här låter det som om vi håller division 3-nivå. Visst, klantigt av Printz vid målet men det är helt ok fart, Örebro ser vilsna ut i egen zon. Jobba på så kommer det...
Alltid, Oavsett
Tycker Ni är lite väl negativa. Tycker ändå vi tar tag i det efter deras mål. Haft flera fina chanser och ett antal returer som målisen släpper rakt ut, dom måste vi ta vara på!
Haller med! forsta matchen jag ser sen Januari men jag tycker vi kanns vassare an jag hade vaga tro, kanns som att vi maste satta en snart for att undvika total stress mot slutet. Satter vi en sa tror jag vi kan komma igang pa ordentligtJim Morrison skrev:äh, så dåligt ser det inte ut. ett misstag av printz som ger dom målet. tycker vi är det bättre laget överlag i den första perioden
Jaha, våra backar står stilla. Räknas inte Printz och Klubertanz som backar längre? LITE lugnt får ni väl fan ta det med gnällandet.
- DIF_Soldier
Bara jag som tycker att vi har bra kontroll och spelar frenetiskt?
Ett jävla pissigt misstag. Sedan tycker jag att vi har koll. Bra tålamod.
Ett jävla pissigt misstag. Sedan tycker jag att vi har koll. Bra tålamod.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Positivt:
Uppspel med en puckförande spelare med fart istället för lång passning och skarvning med en forecheckande spelare efter puck.
Klubertanz är riktigt bra och har varit bra under kvalserien.
(Orkar inte fokusera på det negativa nu, eller slänga ur mig löjliga klyschor som "visa hjärta" )
Uppspel med en puckförande spelare med fart istället för lång passning och skarvning med en forecheckande spelare efter puck.
Klubertanz är riktigt bra och har varit bra under kvalserien.
(Orkar inte fokusera på det negativa nu, eller slänga ur mig löjliga klyschor som "visa hjärta" )
Expert.