KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Re: KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Tja reagerade också på det men faktum är att det är en seriefinal. Så det är väl ganska logiskt med tanke på att DIF varit huvudmatch flera gånger innan.
Nu tar vi gnällspikarna!
Nu tar vi gnällspikarna!
Ja det har ju inte vart nagon brist pa maste matcher den har sasongen direkt...
Hoppas DIF kommer ut och kor pa precis som mot leksand sa att vi verkligen kan avgora om det var ett trendbrott eller om det bara var ett dodsryck..
Hoppas DIF kommer ut och kor pa precis som mot leksand sa att vi verkligen kan avgora om det var ett trendbrott eller om det bara var ett dodsryck..
Oerhört viktigt att vi får en bra start och visar vem som vill mest och är bäst.
Tror Örebro börjar hänga med huvudena om vi får en bra start med tanke på deras start i KS.
Om de däremot får igång sitt anfallsspel och tar ledningen kommer det bli en mycket svår match.
Tror Örebro börjar hänga med huvudena om vi får en bra start med tanke på deras start i KS.
Om de däremot får igång sitt anfallsspel och tar ledningen kommer det bli en mycket svår match.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
KS: Örebro HK - Djurgårdens IF, 22/3 - 2012
Jag spelar in matchen från datorn. Hoppas man inte i vredesmod behöver slänga inspelningen i papperskorgen efteråt.
- kronwalled
Niclas Holmgren som kommentator, då kanske det blir lite kvalle på den här sändningen!
Alltid, Oavsett
Kör över Örebro nu för helvete. Orkar inte med den här skiten, vi hör inte hemma i de här jävla ladorna. Blir så jävla förbannad om ni inte visar att ni vill idag!
Bra tryck från klacken, skulle kunna vara hemmaplan för valfritt annat lag.
Nagon som har en lank till SRs radiosandning? sidan laddar extremt segt for mig, vet inte om det ar for att jag ar i London 

Riktigt gött med Calle och Holmgren! Bästa kommentatorparet även om den sistnämnde kan bli lite tjatig ibland givetvis :p
Kom igen nu Djurgår'n, kör över Örebro!
Gratis stream finns för dem som vill ha. PMa om ni vill ha länk. Är osäker på om man får posta det på forumet, rätta mig dock om jag har fel.
Gratis stream finns för dem som vill ha. PMa om ni vill ha länk. Är osäker på om man får posta det på forumet, rätta mig dock om jag har fel.
- Lidingö DIF
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Lyckoruset efter Knätofsslakten har återigen bytts ut mot panikångest. Snälla, älskade DIF, repetera intensiteten från Dalmasmatchen. Och om det ser segt ut vill jag se omedelbar time-out och drastisk förändring av Challe. Mitt förslag vore att bänka Almtorp och slänga in Challe istället.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
- super djurgårn
Grym klack!
Jag kommer inte heller in på SRs hemsida, har du deras app? Den kanske funkar.Acke83 skrev:Nagon som har en lank till SRs radiosandning? sidan laddar extremt segt for mig, vet inte om det ar for att jag ar i London
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- super djurgårn
Varför ska vi alltid byta när vi tar in pucken i zon herregud
Rätt illa att Holma och Calle får stå och kommentera.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.