Awsomeness! Har du någon aning om vem som gäster hockeyn?JohanPez skrev:Ja, i morgon. På torsdag är det 08 fotboll. De kör dubbelt ett tagRobban120 skrev:Det är 08-Hockey denna vecka va?
DIF i Media
Re: DIF i Media
Mario skulle vara med förra gången men fick förhinder då. Kanske hans tur nu, eller?Robban120 skrev:Awsomeness! Har du någon aning om vem som gäster hockeyn?JohanPez skrev:Ja, i morgon. På torsdag är det 08 fotboll. De kör dubbelt ett tagRobban120 skrev:Det är 08-Hockey denna vecka va?
DIF i Media
gnhiets Stefan Johansson. Ingen DIF-gäst offentlig ännu.Robban120 skrev:Awsomeness! Har du någon aning om vem som gäster hockeyn?JohanPez skrev:Ja, i morgon. På torsdag är det 08 fotboll. De kör dubbelt ett tagRobban120 skrev:Det är 08-Hockey denna vecka va?
DIF i Media
Jag vill ha dit Zabel!
DIF i Media
Björn Nord kommer också till 08.
Re: Re: DIF i Media
Åh fan han var bra senast, får man fråga vart du läst detta?JohanPez skrev:Björn Nord kommer också till 08.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
DIF i Media
Det får man.Robban120 skrev:Åh fan han var bra senast, får man fråga vart du läst detta?JohanPez skrev:Björn Nord kommer också till 08.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Är du beredd? Twitter.
Följer både svenska fans och Björn Johnsson.
Sänder dem live eller så idag? Och isåfall, när? (08Hockey alltså)
http://www.hockeysverige.se/article/129 ... ar-van-vid en intervju med Zibbe om någon vill läsa
Början livesändningen 14.00 eller 15.00? (08-Fotboll)
http://www.svenskafans.com/svenskafans/live.aspxRobban120 skrev:Början livesändningen 14.00 eller 15.00? (08-Fotboll)
har börjat
-
- Säsongskort: Ja
Från dagens SvD om Djurgårdens tredjeperioder.
DIFs akilleshäl: sista perioden
Jag hade faktiskt fått för mig att det var fler än sju tredjeperioder under ESsäsongen som ledde till förluster. Det kändes åtminstone som fler.
DIFs akilleshäl: sista perioden
Jag hade faktiskt fått för mig att det var fler än sju tredjeperioder under ESsäsongen som ledde till förluster. Det kändes åtminstone som fler.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
http://www.expressen.se/sport/hockey/kv ... tar-laget/
Jag blir så jävla sur av att läsa sån här smörja, det verkar som INGEN vet hur jävla bra spelarna i Djurgården har haft det hela jävla säsongen. Att inte visselorkaner och utbuningar påbörjades redan efter jul är helt oförtjänt.
De har haft publik som troget kommit tillbaka, gång på gång på gång, som sjungit sig hesa, gång på gång på gång, medan de själva glidit runt på en skridsko och småfisit.
Jag avskyr verkligen ALLA i Djurgården Hockey en dag som denna.
...och Linkan kan bara hålla käften.
Jag blir så jävla sur av att läsa sån här smörja, det verkar som INGEN vet hur jävla bra spelarna i Djurgården har haft det hela jävla säsongen. Att inte visselorkaner och utbuningar påbörjades redan efter jul är helt oförtjänt.
De har haft publik som troget kommit tillbaka, gång på gång på gång, som sjungit sig hesa, gång på gång på gång, medan de själva glidit runt på en skridsko och småfisit.
Re: Re: DIF i Media
+ 1.-daniel- skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/kv ... tar-laget/
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.