Tittar på inspelningen från matchen. Expert-Viasat-Calle efter Jimmies 3-1: "Jag säger det, som Djurgården spelar idag, lag som Brynäs, Färjestad, HV, eller vilket lag som helst hade haft problem idag."
Härligt att höra!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:Tittar på inspelningen från matchen. Expert-Viasat-Calle efter Jimmies 3-1: "Jag säger det, som Djurgården spelar idag, lag som Brynäs, Färjestad, HV, eller vilket lag som helst hade haft problem idag."
Härligt att höra!
minalman skrev:Tittar på inspelningen från matchen. Expert-Viasat-Calle efter Jimmies 3-1: "Jag säger det, som Djurgården spelar idag, lag som Brynäs, Färjestad, HV, eller vilket lag som helst hade haft problem idag."
Härligt att höra!
Ladda upp
Skulle gärna, men har en sån där satellitbox med inbyggd hårddisk. Lite osäker på hur jag får ut den ur lådan till nätet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
brsk skrev:Ett stycke biljett bokad på F - borta stå. Första matchen denna säsong
Det kanske är du som saknats hela året?
Är lite mer än så som saknats under året, även om en rundlagd värmlänning som jag kan göra mycket skillnad!
Varje Djurgårdare som sjunger bidrar starkt, nu kör vi över dom imorgon!!
Nu har du skrivit imorgon i så många inlägg så det är nog dags att upplysa dig om att matchen är på torsdag. Du lär bli ensam på bortastå om du åker imorgon
brsk skrev:Ett stycke biljett bokad på F - borta stå. Första matchen denna säsong
Det kanske är du som saknats hela året?
Är lite mer än så som saknats under året, även om en rundlagd värmlänning som jag kan göra mycket skillnad!
Varje Djurgårdare som sjunger bidrar starkt, nu kör vi över dom imorgon!!
Nu har du skrivit imorgon i så många inlägg så det är nog dags att upplysa dig om att matchen är på torsdag. Du lär bli ensam på bortastå om du åker imorgon
Haha, jag vet att den är på Torsdag. Fick dock för mig att det var Onsdag igår. Hämtade ut nya bilen igår och det har varit bestämt att den skulle levereras Onsdag 21/3, men så blev det en dag tidigare så jag ver helt inställd på att det var Onsdag igår.