Skadetråden
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Skadetråden
Verkar som Kempe också är spelklar, eller var med på träningen i dag åtminstone.
Bara Carlsson borta så fall.
Bara Carlsson borta så fall.
- DIF_Soldier
- -daniel-
Fimpen utgick i 3:e tyckte jag kommentatorerna sa... känns riktigt surt då vår enda fungerande lina återigen bryts.
Enligt närstående till Honken har han hjärnskakning efter smällen igår.
- SirDIFalot
Vilken smäll? Han fick väl en klubba i ansiktet? Kan man väl knappast få en hjärnskakning av?Mash skrev:Enligt närstående till Honken har han hjärnskakning efter smällen igår.
Expert.
Skadetråden
Ska vi testa?SirDIFalot skrev:Vilken smäll? Han fick väl en klubba i ansiktet? Kan man väl knappast få en hjärnskakning av?Mash skrev:Enligt närstående till Honken har han hjärnskakning efter smällen igår.

- -daniel-
Jag vet att det här är är elakt, men [Gert Fyling]ÄNTLIGEN[/Gert Fylking].Mash skrev:Enligt närstående till Honken har han hjärnskakning efter smällen igår.
-daniel- skrev:Jag vet att det här är är elakt, men [Gert Fyling]ÄNTLIGEN[/Gert Fylking].Mash skrev:Enligt närstående till Honken har han hjärnskakning efter smällen igår.
Jag tror ni faktiskt har fel, det var inte klubban utan det var den rätt tuffa (ärlig nu) tacklingen som han delade ut i egen zon någon gång mitt i andra perioden. Var så länge sedan så nackmusklerna hade inte en susning om vad som skulle hända.
Nu hade Honken rätt uppenbarligen en dålig dag igår där han inte var vän med pucken.
Man jäklar vad jag värderar hans skott som alltid träffar mål högt.. Hoppas därför på att ha med honom i detta krig med sitt träffsäkra slagskott.
Man jäklar vad jag värderar hans skott som alltid träffar mål högt.. Hoppas därför på att ha med honom i detta krig med sitt träffsäkra slagskott.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- DIF_Soldier
Du måste ju skämta... Honken, träffsäker?! 8 av 10 av hans skott går utanför...sensei skrev:Nu hade Honken rätt uppenbarligen en dålig dag igår där han inte var vän med pucken.
Säg den glädje som varar
Skadetråden
Utan självförtroende ja, med självförtroende lär han ju vara den bästa PP-backen när det gäller den aspekten.DIF_Soldier skrev:Du måste ju skämta... Honken, träffsäker?! 8 av 10 av hans skott går utanför...sensei skrev:Nu hade Honken rätt uppenbarligen en dålig dag igår där han inte var vän med pucken.
Mm, riktigt bra! Framförallt på att vara först till pucken, spela rejält och slå enkla hårda förstapass. Riktigt genuin hockeyspelare.android skrev:Honken är +2 och har 3 poäng på 3 matcher. Ruggig back!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Nej, i hans nuvarande form skall han i stort sett enbart spela pp.Mäklaren skrev:Mm, riktigt bra! Framförallt på att vara först till pucken, spela rejält och slå enkla hårda förstapass. Riktigt genuin hockeyspelare.android skrev:Honken är +2 och har 3 poäng på 3 matcher. Ruggig back!
Namnge annars en alternativ back i laget som regelbundet prickar mål.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Skadetråden
Bra på att hålla kvar pucken i zon också. Egen zon alltså.Mäklaren skrev:Mm, riktigt bra! Framförallt på att vara först till pucken, spela rejält och slå enkla hårda förstapass. Riktigt genuin hockeyspelare.android skrev:Honken är +2 och har 3 poäng på 3 matcher. Ruggig back!
Född till sportchef.