– Vi skulle ju behöva ta ledigt hela dagen för att kunna åka, så vi ställde in när vi fick reda på att det var på en måndag, säger hon.
Vad är det roliga att ni behandlar oss som terrorister? Det enda budskap det sänder är att ni darrar av rädsla.
Spelar ingen roll att folket från leksand ställer in, vi har mer än nog supportrar i den ack så kungliga hufvudstaden att fylla hovet utan problem.
Får se om man får jubla när leksand gör mål på sittplats nära de 150bortaplatser utan att få en snusdosa i backhuvudet av en frustrerad djurgårdare som sist när man gick och kollade på dif-leksand
Jörgen-Andreas skrev:Får se om man får jubla när leksand gör mål på sittplats nära de 150 bortaplatser utan att få en snusdosa i backhuvudet av en frustrerad djurgårdare som sist när man gick och kollade på dif-leksand
– Vi skulle ju behöva ta ledigt hela dagen för att kunna åka, så vi ställde in när vi fick reda på att det var på en måndag, säger hon.
Vad är det roliga att ni behandlar oss som terrorister? Det enda budskap det sänder är att ni darrar av rädsla.
Spelar ingen roll att folket från leksand ställer in, vi har mer än nog supportrar i den ack så kungliga hufvudstaden att fylla hovet utan problem.
Får se om man får jubla när leksand gör mål på sittplats nära de 150bortaplatser utan att få en snusdosa i backhuvudet av en frustrerad djurgårdare som sist när man gick och kollade på dif-leksand
Varför fylla Hovet med leksingar när vi kan fylla den med Djurgårdare? Finns väl inget syfte i det? Det är skillnad om det är en match där vi ändå inte kan fylla hovet själva.
Och ett tips är att hålla dig rätt lugn när Leksand gör mål. För din skull.
Du är en liten människa men måste säga att det är trevligt att du både är livstidsmedlem och säsongare på Hovet. Klart när Leksand ständiga återtåg går åt pipan söker man sig vidare. Det var längesen Leksand berörde någon och när ska ni fatta att ni endast är skit i majoriteten av hockeysverige. Sen byn ni är ifrån? Aldrig varit med om något liknande, påminner om Barnen i Bullebyn både till storleken och till miljön.
Det jag vill ha sagt är att Leksand är lika intressant som antikrundan ungefär. Men välkommen till Djurgårdsgrytan om du törs. Leksand må vara ett betydligt skickligare lag än nuvarande DIF men på supporterfronten är ni lika vilse som Nordmans satans vandrare.
Det är ju faktiskt rätt kul hur Leksand går runt med en egen verklighetsbild av att de har landets bästa supportrar och är Sveriges största klubb. Som en blandning av Bajare och Gnagare. Humoristiskt. Ska bli skönt att täppa igen truten på dom.
IDAG FUCKAR VI UR!! HEEEEJA HEEEEEJA DJUUUURGÅRDEN!!!
Sökes
Det lag som mötte Brynäs den 4/2-2012 och vann med 6-3
Var god och infinn er på Hovet ikväll. Vi behöver er.
Belöning utlovas med publikens hyllningar.
Honken skrev:Sökes
Tänkte precis samma sak häromdagen!
Jäklar vad laget taggade till och spelade som man ska göra. Det går, bara man vill (tillräckligt mycket..)
SirDIFalot skrev:Det är ju faktiskt rätt kul hur Leksand går runt med en egen verklighetsbild av att de har landets bästa supportrar och är Sveriges största klubb. Som en blandning av Bajare och Gnagare. Humoristiskt. Ska bli skönt att täppa igen truten på dom.
IDAG FUCKAR VI UR!! HEEEEJA HEEEEEJA DJUUUURGÅRDEN!!!
Menar det, vettefan om man ska bli förbannad eller bara skratta Som sagt, det var längesen Leksand betydde någonting för hockeysverige både supportermässigt och sportsligt.
Rätta mig om jag har fel, men en HEMMAMATCH ska väl ändå vara till fördel för laget/fansen? Fattar inte varför alla leksandsfans är så jävla sura över 150 biljetter. Jag är, tyvärr, inte medlem så jag "får" heller inte gå men inte fan gnäller jag för det.
Honken skrev:Sökes
Helt riktigt! Jag tar gärna det DIF som sänkte Brynäs i feb, men faktiskt också det som idkade hockey-porr i dec. Om jag inte minns fel så var det rena julafton för DIF fans i första perioden. Minnet kanske sviker mig men jag tror fanimej att DIF gjorde två baljor i numerärt underläge i den matchen och spelade gudomlig full fart-hockey. Minns dock med säkerhet att jag lämnade Hovet nykär i DIF. Mer av det ikväll, tack!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Jörgen, jag blir bara nöjd när du säger att ni inte kommer utav rädsla. Ni och era spelare ska fan i mig känna rädsla för era liv när ni kommer till vårat hov. Ni ska fan gråta i periodpausen av allt hat som översköljer er.