#10 skrev:Håller med alla om att detta spel absolut inte kommer att räcka till att klara oss kvar. MEN, även om vi inte hade elitseriens bästa lag så kan de här laget prestera SÅ mycket bättre hockey än det här, d vet ALLA, vi är ju bara 2 pinnar från andraplatsen så d går inte att ge upp!
Det fetaste av alla stämningar ska skapas på hovet på måndag, dalmasarna ska bli nertryckta i skrillorna, får vi lite utdelning då så tror jag faktiskt att det kan börja vända spelmässigt, det kan bli en jävla proppen ur om detta lag verkligen börjar tro det man håller på med ute på isen,
Men det är ju inte alls säkert att det blir så, men jag hoppas.
Bra skrivit, vi ger aldrig upp! Oavsett hur dåligt dom spelar så är det sista dom behöver att buas ut, det klarar inte deras psyk-bryt-hjärnor just nu. Stöd laget fullt ut istället, det hjälper mer även om dom pissat på oss hela säsongen!
Ja, nu kör vi den fetaste klacken ever på Måndag! Vi är ett gäng som kommer upp från Gbg, 12e resan denna säsongen, och ytterligare 100 mil att åka. Hoppas nu att isprinsessorna åker mer skridskor än någonsin, gör dom det så krossas Leksand som ett jävla knäckebröd.
Ibland undrar jag om Challe & Co ens ser att tempot är likt Div 2?
När en reporter frågar vad han tyckte om matchen borde väl det enda han kan säga vara:
Ja, en jäkla tur att vi får 2 poäng, men ska vi glida runt som curlingspelare så grejar vi inte detta.
Skit i allt, hur mkt taktik och ändringar tror dom att spelare ens tar åt sig vid det här laget?
Säg bara till dom att idag är det en enda sak som gäller, ut och rör på fötterna som om ni blev jagade av en stor fet jävla 400-kilos björn i skogen. ÅK ÅK ÅK!!!