KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
Re: KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
Hahahahahahaha. Det var lika självklart som att Janne Järlefelt är dum i huvudet att det skulle komma.
Finns så mycket dåligt med detta laget och denna föreningen att det bara blir löjligt. Att de har Sveriges bästa publik som stöttar dem trots deras oförlåtliga beteende gång på gång gör det hela ännu äckligare.
Ni äcklar mig,önskar samtliga inblandade all olycka.
Finns så mycket dåligt med detta laget och denna föreningen att det bara blir löjligt. Att de har Sveriges bästa publik som stöttar dem trots deras oförlåtliga beteende gång på gång gör det hela ännu äckligare.
Ni äcklar mig,önskar samtliga inblandade all olycka.
Vi blir så jävla ägda just nu. Varenda spelare kan se sig om efter en ny klubb. Jävla idioter.
AEKGOJP?G
Senast redigerad av Cendun den 2012-03-17 18:23:14, redigerad totalt 1 gånger.
Jag orkar inte......... Släng in handduken resten av serien, vi har ändå ingen chans och jag slipper genomlida detta varje vecka.
DIF psyke måste ju vara kört i botten vid det här laget.
Tänker på alla mål DIF släppt in i slutet av matcher då vi försökt försvara en ledning. T.ex Modo matchen fast där försvarade vi inte en ledning eller jo, DIF va kanske nöjda med 0-0...
Andra lag ligger på och går för fler eller spelar smart och taktiskt när de ska försvara en ledning utom DIF.
Ser ut som en jävla hönsgård. Eller som pojklags fotboll där alla rusar efter bollen...
Mår fan illa över detta.
DIF allsvenskan 2012/2013 och möta bönder hel säsongen.. Enda fördelen är väl att Järlan går isåfall. Skulle inte förvåna mig att han stannar om vi klarar på något sjukt och mystiskt sätt oss kvar i elitserien. Men ser ju inte så ut med de spelare och det spelet vi har för tillfället.
Rögle och Leksand än så länge till ES. Medans båda ES lagen spelar AS nästa säsong. Helt ofattbart kan inte förstå vad som är på väg att hända
Tänker på alla mål DIF släppt in i slutet av matcher då vi försökt försvara en ledning. T.ex Modo matchen fast där försvarade vi inte en ledning eller jo, DIF va kanske nöjda med 0-0...
Andra lag ligger på och går för fler eller spelar smart och taktiskt när de ska försvara en ledning utom DIF.
Ser ut som en jävla hönsgård. Eller som pojklags fotboll där alla rusar efter bollen...
Mår fan illa över detta.
DIF allsvenskan 2012/2013 och möta bönder hel säsongen.. Enda fördelen är väl att Järlan går isåfall. Skulle inte förvåna mig att han stannar om vi klarar på något sjukt och mystiskt sätt oss kvar i elitserien. Men ser ju inte så ut med de spelare och det spelet vi har för tillfället.
Rögle och Leksand än så länge till ES. Medans båda ES lagen spelar AS nästa säsong. Helt ofattbart kan inte förstå vad som är på väg att hända
Senast redigerad av Bigge den 2012-03-17 18:24:57, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
-
- Säsongskort: Ja
Och kuk-Janne sitter hemma i Sköndal och myser med lördagsgroggen.
Avgå DJ Yes!
- Jim Morrison
buuuuuuuuuuuuuuuuu
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Mår Jan Järlefeldt och Mats Larsson lika dåligt som oss?
Lämna WO resten av matcherna - det här är pinsamt!
Vi kommer konka... Ganska uppenbart..Leijon skrev:Kul, tror ni vi konkar eller går upp om 3-10 år?
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
blir till att bua ut laget hela jävla matchen mod leksand
-
Blir mer och mer förbannad på pisskommentarorerna
- Jim Morrison
mats larsson sover alltid gott om nätternaSjöwall skrev:Mår Jan Järlefeldt och Mats Larsson lika dåligt som oss?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Klart de inte gör, de håller inte på Djurgårn.Sjöwall skrev:Mår Jan Järlefeldt och Mats Larsson lika dåligt som oss?
Allsvenskan blir det vi gör den till.
Varför skulle Järlan avgå om vi åker ur? Inte en chans. Hade föreningen och ledningen haft den minsta sjukdomsinsikt hade han farit förra säsongen eller i vintras. Han kommer stanna kvar och fortsätta med sina usla värvningar.Bigge skrev:Enda fördelen är väl att Järlan går isåfall. Skulle inte förvåna mig att han stannar om vi klarar på något sjukt och mystiskt sätt oss kvar i elitserien.
När han väl får sparken när vi spelar i Div II så kommer han gå ut med ett uttalande:
"Nu har jag lyckats med mitt mål, att driva DIF-hockey i botten! Ta det era jävla apor! Heja bajen!
Känn er infiltrerade sopor!"
Senast redigerad av oskais den 2012-03-17 18:26:29, redigerad totalt 1 gånger.