KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
Det är sjukligt att konstatera att det är orättvist. Men de är såå jävla tyngda av allvaret.
Man förstår ändå att BIK är usla när vi skapar spel i anfallzon som inte ens är halvhyfsade.
Trampa förfan, ligg rätt. Fart hemåt, fart framåt.
Man förstår ändå att BIK är usla när vi skapar spel i anfallzon som inte ens är halvhyfsade.
Trampa förfan, ligg rätt. Fart hemåt, fart framåt.
Säg den glädje som varar
Undrar om D.Tjärnqvist är lite efter.....
Är han och Nilsson våra ledare förstår jag att det slutar såhär, ingen av de har ledaregenskaper.
Kolla Wallin i FBK, GRYM!
Pinsamt.
Gällande matchen, vi är såhär dåliga. Tyr att Wesslau håller bra HA-klass i målet iaf.
Vi sparkade HArdy för att "små grabbarna" ville det, kanske dags att sparka "sillen", Brodin, Claesson?
Är han och Nilsson våra ledare förstår jag att det slutar såhär, ingen av de har ledaregenskaper.
Kolla Wallin i FBK, GRYM!
Pinsamt.
Gällande matchen, vi är såhär dåliga. Tyr att Wesslau håller bra HA-klass i målet iaf.
Vi sparkade HArdy för att "små grabbarna" ville det, kanske dags att sparka "sillen", Brodin, Claesson?

Värvar vi inte M.Nilsson nästa säsong är det skandal oavsett division...
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Du ska in i båset. Vi får plats med en till.minalman skrev:Det hjälpte verkligen att jag sa till på skarpen. Nu är han bäst!minalman skrev:Hjälper inte med en ass. Eller mål.minalman skrev:Printz har fått en dålig start.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Tycker folk är väldigt hårda mot DT. Visst han har inte spelat bra men finns det någon som skulle göra det efter ha spelat så mycket han har gjort varje match en hel säsong? Staffan fick exakt samma effetkt och var inte häller så bra på slutet.
Senast redigerad av FFFHTB den 2012-03-17 17:36:05, redigerad totalt 1 gånger.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Japp, han lär vilja komma till oss.henka83 skrev:Värvar vi inte M.Nilsson nästa säsong är det skandal oavsett division...
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
FFFHTB skrev:Tycker folk är väldigt hårda mot DT. Visst han har inte spelat bra men finns det någon som skulle göra det efter ha spelat så mycket han har gjort varje match en hel säsong? Staffan fick exakt samma effetkt och var inte häller så bra i slutet.
Ända som skiljer är ju att Staffan var bra hela året och VÅGAR saker tacklas etc
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Kikar lite i pausen på FBK vs HV71. Är detta samma sport? Tveksamt, va? Ett stort skämt verkligen.
Naturligtvis är det precis som man trodde innan KS; vi är så sjukt nervösa. Spaghettiben, gummiarmar, hängande huvuden. Alla spelar med en 50KG ryggsäck.
Jag kräks.
Naturligtvis är det precis som man trodde innan KS; vi är så sjukt nervösa. Spaghettiben, gummiarmar, hängande huvuden. Alla spelar med en 50KG ryggsäck.
Jag kräks.
Fan, 20 minuter kvar... pallar vi detta?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Det är så sjukt negativt här inne just nu. Ja, vi lirar på nivå med bajen.. Men det är inget nytt va?Mash skrev:Ehm.. Vilken match tittar du på?dutti skrev:Djurgården visar vilja! KAMP! fan va kul att se!
Ta med det här in i tredje och kör över dem.
Klacken alltså, klacken. Är det hovet vi spelar på?
Hoppas innerligt att vi behåller ledningen och utökar den.
Trots det usla jävla spelet har vi ändå 2 mål upp inför tredje, och faktum är att de sista minuterna var våra. Printz langar på kvalseriens skönaste tackling och grabbarna står äntligen upp för Wesslau efter avblåsning. Det finns iallafall NÅNTING positivt här.
(Sen lär vi komma ut lika trötta som vanligt, men om vi bara kunde spela hockey i mer än 3 minuter i sista perioden kan vi ta det här)
Du är med oss överallt, Stefan.
- Jim Morrison
Man börjar bli lite trött på jargongen... Vi har spelat så jävla dåligt den här säsongen att alla ord om det är bara överflödiga just nu. Nu gäller det väl för fan bara att vinna.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Vart är alla som ville att Wesslau skulle sitta bänk?
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Jag tror faktiskt inte det.Leijon skrev:Fan, 20 minuter kvar... pallar vi detta?
För att ha en chans måste vi våga hålla i pucken och komma upp i några fler anfall.
Kempes lina visade vid några tillfällen att det går.
- Jim Morrison
Ville någon ens det?Nummer19 skrev:Vart är alla som ville att Wesslau skulle sitta bänk?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
SR gor ju allt dom kan for att deta ska kannas som man ar pa plats i pauserna med musiken dom spelar....
"en volvo en volvo...en skitig javla volvo..."

"en volvo en volvo...en skitig javla volvo..."