KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
Det här ska ju bli... kul.
Säg den glädje som varar
Samma här. Prioriterar annat idag faktiskt.. Orkar inte se skiten. Orkar inte ångesten.Datsyuk_13 skrev:Ska inte heller se skiten p.g.a. att jag helt enkelt inte orkar bli förbannad längre. Efter 56 spelade tävlingsmatcher under säsongen så vet vi ju redan med all onskvärd tydlighet vad det här pissgänget går för, och att man till råga på allt dessutom skall spela på bortaplan i eftermiddag - där vi inte tagit en enda trepoängare sedan eldkvarn brann - ja, då får det tamejfan vara nog som det är...Jockmaniac skrev:Av hälsoskäl låtsas jag inte om den här matchen och går direkt på whiskeyn istället. Hörs imorrn!
Avd: Bitter

- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Haha så sant och bland det bästa jag någonsin läst. Fantastiskt uttalande.sthlm1891 skrev:Kanske den bästa sammanfattningen av vår situation just nuLidingö DIF skrev:"Det är knappast de mesta mästarna vi ska möta i morgon, utan det är ett gäng som kört ner Djurgården i skiten" - Karlskogas tränare
Ehhhh? Jag tar det nästan som en komplimang.
- minalman
KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
Djurgården är mycket större än det här laget. Vi vet det. Citatet från en utomstående bekräftar det. Vad som än händer i dag så älskar jag Djurgården!Lidingö DIF skrev:"Det är knappast de mesta mästarna vi ska möta i morgon, utan det är ett gäng som kört ner Djurgården i skiten" - Karlskogas tränare
Ehhhh? Jag tar det nästan som en komplimang.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Är fan nervösare nu inför matchen än innan jag skulle "ligga" första gången 

Ingen öl på arenan. Får hålla till godo med haribo och trocadero.
Re: Re: KS: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF, 16/3, 2012
Misären tätnar.pulverapa skrev:Ingen öl på arenan. Får hålla till godo med haribo och trocadero.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
JK-bussen har inte anlänt än. Massa DIF-bönder här just nu. Klappar takt samtidigt som de sjunger "Heja heja heja Djurgården". Blir nog ordning när bussen anländer.
pulverapa skrev:JK-bussen har inte anlänt än. Massa DIF-bönder här just nu. Klappar takt samtidigt som de sjunger "Heja heja heja Djurgården". Blir nog ordning när bussen anländer.
Se till och lev om utav helvete och bär fram våra sega krigare till seger!
-
Hade tänkt ta en mysig lördag med tjejen, men kom precis hem och lämnade henne på ett fik inne i stan, hon ringde dock en kompis först som kom så hon var inte ensam. Måste fan se skiten, så nu har jag beställt det där jäkla viaplay skitet...
De hade tjänat pengar på att sälja öl till alla DIF som är på plats som kommer behöva trösta själen, dock kan det ju lätt bli för mkt tröstande en dag som denna...
De hade tjänat pengar på att sälja öl till alla DIF som är på plats som kommer behöva trösta själen, dock kan det ju lätt bli för mkt tröstande en dag som denna...
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
"Vapensmugglare!" ekade nyss i hallen.
Hahapulverapa skrev:"Vapensmugglare!" ekade nyss i hallen.

Fan var glad för varenda DIF-bonde som dyker upp...! Kan ju inte skada med lite vind i ryggenpulverapa skrev:JK-bussen har inte anlänt än. Massa DIF-bönder här just nu. Klappar takt samtidigt som de sjunger "Heja heja heja Djurgården". Blir nog ordning när bussen anländer.
Hoppas det var en bortamatch och att den gick bra, kanske är ett omen#10 skrev:Är fan nervösare nu inför matchen än innan jag skulle "ligga" första gången

- super djurgårn
Det här blir intressant, finns det en gnutta vinnarmentalitet i laget?