Jag + en till ska dit. Tar med varsin flagga så man på ett enkelt sätt kan missa stora delar av matchen genom att vifta precis framför ögonen på en själv. För man vill väl knappast se skiten?
Jimmie - Fimpen - Brodin i en första hade suttit fint. Om inte de får fart på det så får vi det aldrig.
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Spela inte Fimpen! Han ska bänkas, enda gången vi haft en formtopp va när han inte spelade i slutet på säsongen. Bänka, hur mycket Djurgårdare än han må vara. Nu skiter jag i om en aikare bär oss kvar i elitserien eller om det är en äkta järnkamin. Skeppet ska vara kvar!!!!
Henkos skrev:Kan säga att jag inte sov vidare bra inatt. Då såg ändå inte mycket av matchen igår pga egen träning.
Hursom drömde jag om morgondagens härliga drabbning. Bofors gjorde 1-0 och allt kändes skit. Sen gjorde de även 2-0 och man var på väg o ta till snaran. Då vaknade man upp och insåg att det bara var just en dröm och allt kändes bra igen. Eller nja, usch vilken seg dag.
Sjukt, upplevde precis samma sak. Försökte bara glömma allt så fort som möjligt igår men det gav en baksmälla under natten. Vaknade upp ur drömmen som ett vrak.
Hehe, Ja vi är nog inte ensamma om att sova dåligt. Ikväll har man, till skillnad från igår, svårare att somna. Har massa tankar att lufta men sparar det för nu. Gn bröder.
Imorrn ger vi allt för föreningen DIF.
Vad har Karlskogas fans gjort för att förtjäna epitetet "fanatiska"? Någon som vet?
Känns mer som att det är ett litet lag utan historia i en liten stad i en gammal risig hockeylada som inte har så mycket annat att hänga tag i än vilka "fanatiska" fans de har.
Nåväl, ska bli kul att åka dit, jag tror aldrig att jag varit i Värmland förut.
-daniel- skrev:
Tja ska ni ha den minsta chans får ni nog se till att era spelare drar på sig blåstället istället för fracken (men ni kanske är för fina för sådant i Stockholm)..
Välkommen!
Eller som man sa på Heta Linjen på 80-talet.
-Hej Madde. är du rakad...?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-daniel- skrev:
Tja ska ni ha den minsta chans får ni nog se till att era spelare drar på sig blåstället istället för fracken (men ni kanske är för fina för sådant i Stockholm)..
Välkommen!
Eller som man sa på Heta Linjen på 80-talet.
-Hej Madde. är du rakad...?
Tyvärr INTE Skinhead
Rakhyveln har inte nått ut till de värmländska skogarna alltså?
Jag visste knappt att förvarsbunkern Bofors hade ett hockeylag innan den här säsongen... men där ser man. Skall bli spännande att se riktig raggarhockey som spelas av värmländska halvtidsarbetande snickare, dagmammor, personliga assistenter, butiksbiträden etc.