Färjestad har 2-1 och Brynäs lika så.pulverapa skrev:Ungefär så intressant är slutspelet. Helt ärligt vet jag inte vilka lag som leder och vilka serier som ligger lika förutom i luleå-serien.Bjurre skrev:Ser inte vad detta har med slutspelet att göra. Vi kanske kan sluta med detta nu innan någon blir less.
Slutspelet 11/12
Re: Re: Slutspelet 11/12
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Re: Re: Re: Slutspelet 11/12
Intresseklubben antecknar.Bjurre skrev:Färjestad har 2-1 och Brynäs lika så.pulverapa skrev:Ungefär så intressant är slutspelet. Helt ärligt vet jag inte vilka lag som leder och vilka serier som ligger lika förutom i luleå-serien.Bjurre skrev:Ser inte vad detta har med slutspelet att göra. Vi kanske kan sluta med detta nu innan någon blir less.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Slutspelet 11/12
Fattar inte att de kan lägga tio sidor i sportbilagorna på detta larv. Det mest intressanta verkar ju vara domarinsatserna.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Slutspelet 11/12
lol aiks publik får högsta betyg av expressen med kommentaren
http://www.expressen.se/sport/hockey/el ... sarenorna/Som det var senast på Hovet var det absolut världsklass, bara ett fåtal NHL-lag och kanske även Bern i Schweiz har bättre drag på sina hemmamatcher än AIK i slutspelsmatcher på Hovet. Det är en fantastisk hockeyupplevelse varje gång.
Vad går gnagarna på? Pupiller stora som tefat 

Tommy "Syrgas" Nilsson sjunger nationalsången iklädd en aik-tröja. Fick en skabbig känsla i magen och en lust att äta gift.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det han väl även gjort på alla hockeyderbyn med gnaget som hemmalag de senaste två åren.Magnutz skrev:Tommy "Syrgas" Nilsson sjunger nationalsången iklädd en aik-tröja. Fick en skabbig känsla i magen och en lust att äta gift.
-
HAHAHAHA! 1-0 AIK - SE OCH LÄR, DJURGÅRN!
Brukar inte följa dem. Nu kikar jag lite på slutspelet. Två rätt ruttna lag i min bok.PNY skrev:Det han väl även gjort på alla hockeyderbyn med gnaget som hemmalag de senaste två åren.Magnutz skrev:Tommy "Syrgas" Nilsson sjunger nationalsången iklädd en aik-tröja. Fick en skabbig känsla i magen och en lust att äta gift.
De ser och vet att det går att göra som Aik gör. Förmågan att copy&paste finns den?!Metal Machine skrev:HAHAHAHA! 1-0 AIK - SE OCH LÄR, DJURGÅRN!
-
2-0...
Ojojojojoj, vilken klasskillnad det är mellan AIK och DIF. AIK är en så mycket bättre skött förening, vilket avspeglar sig i allt de gör. Hatten av.
Ojojojojoj, vilken klasskillnad det är mellan AIK och DIF. AIK är en så mycket bättre skött förening, vilket avspeglar sig i allt de gör. Hatten av.
Ja det tar emot men de har verkligen ETT LAG, som arbetar tillsammans för varandra mot samma mål...Metal Machine skrev:2-0...
DIF är precis tvärtom.
Ser man på pappret deras lag så blir man inte så imponerad, jämfört om man tittar på DIF där det finns en hel del kända ES namn. Skillnaden är som jag skrev ovanför att de arbetar tillsammans som ett lag.
Som sagt.. THERE IS NO I IN TEAM!!!
Senast redigerad av Bigge den 2012-03-16 20:57:17, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
Tyvärr är det så, bara erkänna. Tänk om vi kunde spela med samma intensitet, gå hårt på mål etc. Föreningen aik är vidrig men jag kan inte motstå att hålla på dom när de möter Luleå som är ett enda stort skämt utan någon självinsikt alls.
Sen hoppas jag så klart att de torskar semin om de går dit.
Ser helst Bif som mästare i vår, annars Saik. Vidriga idioter som Granstrom o Svedberg finns det i alla lag så Brynäs är givna i min bok.
Sen hoppas jag så klart att de torskar semin om de går dit.
Ser helst Bif som mästare i vår, annars Saik. Vidriga idioter som Granstrom o Svedberg finns det i alla lag så Brynäs är givna i min bok.
- SirDIFalot
Lägg ner nu. I typ 3-4 trådar handlar de senaste inläggen om hur bra aik är....
Expert.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Slutspelet 11/12
Vår ledning hade allt i egna händer, men var helt utan plan, när ajk kom upp. Vi kunde ha varit i deras situation och de i vår om vi hade haft en kompetent ledning. Det är därför det finns ett intresse i hur det går för dem.SirDIFalot skrev:Lägg ner nu. I typ 3-4 trådar handlar de senaste inläggen om hur bra aik är....
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)