Men INTE nästa sesong..minalman skrev:Just nu ligger nog FBK bättre till än Bofors...magnus_karlskoga skrev:Jo.
Färjestad leder med 2 - 0 i matcher mot Hv 71 i en av kvartsfinalerna.
What else.
Sen trodde jag inte heller Djurgården gillade Färjestad, eller har jag fel..
Slutspelet 11/12
-
Re: Slutspelet 11/12
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Slutspelet 11/12
Stämmer! Vi ogillar K-skoga mer än K-stad just nu.Bjurre skrev:minalman skrev:Just nu ligger nog FBK bättre till än Bofors...magnus_karlskoga skrev:Jo.
What else.
Vi gillar inget lag utom DIF.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Klart ni håller på Djurgården och jag på Bofors.Bjurre skrev:minalman skrev:Just nu ligger nog FBK bättre till än Bofors...magnus_karlskoga skrev:Jo.
What else.
Men fanns det inte lite extra taggat när ni mötte färjestad?
Skriver inte mer för att inte bryta mot reglerna..
Vi är extra taggade mot Örebro (derby), Västerås (gillar inte gurkfolket)..
Men vi HÅLLER givetvis på Bik Karlskoga..
Säsong.magnus_karlskoga skrev: Men INTE nästa sesong..
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
-
Tja pga kvalserien, eller lilla mig? (skoja bara)..minalman skrev:Stämmer! Vi ogillar K-skoga mer än K-stad just nu.Bjurre skrev:minalman skrev:Just nu ligger nog FBK bättre till än Bofors...magnus_karlskoga skrev:Jo.
What else.
Men om både Bofors och färjestad spelar i eliserien tillsammans med er nästa år då?
Vilka ogillar ni mest?
Luleå eller Färjestad som exmpel?
Hatar båda lika mycket och lägg till Aik.magnus_karlskoga skrev:Tja pga kvalserien, eller lilla mig? (skoja bara)..minalman skrev:Stämmer! Vi ogillar K-skoga mer än K-stad just nu.Bjurre skrev:minalman skrev:Just nu ligger nog FBK bättre till än Bofors...magnus_karlskoga skrev:Jo.
What else.
Men om både Bofors och färjestad spelar i eliserien tillsammans med er nästa år då?
Vilka ogillar ni mest?
Luleå eller Färjestad som exmpel?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- DIF_Soldier
Ursäkta mig men jag tycker att herrn ska se till sin egen stavning innan han gnäller på andras.Bjurre skrev:Säsong.magnus_karlskoga skrev: Men INTE nästa sesong..
Säg den glädje som varar
DIF_Soldier skrev:Ursäkta mig men jag tycker att herrn ska se till sin egen stavning innan han gnäller på andras.Bjurre skrev:Säsong.magnus_karlskoga skrev: Men INTE nästa sesong..
Vart har jag stavat fel då menar du?
Var / Vart: http://www.fritext.se/svenska/svenska8.htmlBjurre skrev:DIF_Soldier skrev:Ursäkta mig men jag tycker att herrn ska se till sin egen stavning innan han gnäller på andras.Bjurre skrev:Säsong.magnus_karlskoga skrev: Men INTE nästa sesong..
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jag har svenska a b och c godkända så.sensei skrev:Var / Vart: http://www.fritext.se/svenska/svenska8.htmlBjurre skrev:DIF_Soldier skrev:Ursäkta mig men jag tycker att herrn ska se till sin egen stavning innan han gnäller på andras.Bjurre skrev:Säsong.magnus_karlskoga skrev: Men INTE nästa sesong..
- minalman
Slutspelet 11/12
Vart pinkar man? Mot Solna.Bjurre skrev:Jag har svenska a b och c godkända så.sensei skrev:Var / Vart: http://www.fritext.se/svenska/svenska8.htmlBjurre skrev:DIF_Soldier skrev:Ursäkta mig men jag tycker att herrn ska se till sin egen stavning innan han gnäller på andras.Bjurre skrev: Säsong.
Re: Re: Slutspelet 11/12
Avd. Befintlighet/riktning.minalman skrev:Vart pinkar man? Mot Solna.Bjurre skrev:Jag har svenska a b och c godkända så.sensei skrev:Var / Vart: http://www.fritext.se/svenska/svenska8.htmlBjurre skrev:DIF_Soldier skrev: Ursäkta mig men jag tycker att herrn ska se till sin egen stavning innan han gnäller på andras.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
Slutspelet 11/12
Avd. Min klumpiga behandling av quote-markörer.Magnutz skrev:Avd. Befintlighet/riktning.minalman skrev:Vart pinkar man? Mot Solna.Bjurre skrev:Jag har svenska a b och c godkända så.sensei skrev:Var / Vart: http://www.fritext.se/svenska/svenska8.htmlBjurre skrev:
Ser inte vad detta har med slutspelet att göra. Vi kanske kan sluta med detta nu innan någon blir less. 

Re: Re: Slutspelet 11/12
Ungefär så intressant är slutspelet. Helt ärligt vet jag inte vilka lag som leder och vilka serier som ligger lika förutom i luleå-serien.Bjurre skrev:Ser inte vad detta har med slutspelet att göra. Vi kanske kan sluta med detta nu innan någon blir less.