Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Att mif Danmark rensade direkt efter sista matchen borde göra att några känner snaran vridas åt. Det är allvar, sikta mot korset och KRYP!
Var ligger wkb egentligen?
Okej, här...
Okej, här...

Senast redigerad av pulverapa den 2012-03-15 17:51:55, redigerad totalt 1 gånger.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Klacktråden - Järnkaminerna
Som jag skrivit tidigare skall hela styrelsen ställa sina platser till förfogande, vilket inte betyder att de behöver avgå om de återskapar förtroendet från medlemmarna och återerövrar sina styrelseplatser. Får laget kvala ska också ledningen kvala!crike skrev:Jag såg det här mer som en ursäkt från föreningen i sig men visst du har säkert rätt i att det inte hade kommit om dom inte varit pressade. Nu hade ju gärna någon från JK fått uttala sig då jag inte har någon aning utan bara brevet att gå på och det jag lyssnar mest på däri är att mötet med JK var ett "bra möte" och att dom drar lärdomar av detta. Jag tvivlar på att detta är lögner rakt igenom då det vore avsevärt klantigt om man faktiskt inte lever upp till detta på något sätt.-daniel- skrev:Han ber om ursäkt nu när han börjar känna flåset i nacken och ser sin position på allvar hotad. Sånt kan omöjligt tas på allvar.crike skrev:Sent? Javisst. Dock får man faktiskt säga att Mats Larsson iaf nu ber om ursäkt offentligt. Jag lägger i övrigt inga värderingar i hela skiten men ursäkten kom tillslut och man kan hoppas att JK och Styrelsen from nu kan ha de givande samtal som Mats nämner i sitt brev.
Jag har noll och åter noll förtroende för Mats Larsson, det är långt ifrån supporterfrågan enkom som har gjort att jag tappat förtroendet för karln.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Fyfan, presskonferensen... Rögles tränare erkänner att deras spelare var så tagna av trycket från klacken att de var tvingade att ta time out för att lugna ner sig.
Vi gjorde EXAKT så mycket som vi kunde göra. Kan vi verkligen lyfta oss ännu mer för att försöka lyfta detta urkassa lag? Och vart ska man hitta energin till det?
Vi gjorde EXAKT så mycket som vi kunde göra. Kan vi verkligen lyfta oss ännu mer för att försöka lyfta detta urkassa lag? Och vart ska man hitta energin till det?
Expert.
Orkade knappt stå sista perioden. Bara så tom och bedrövad. Hoppas på vinst på lördag som en energiinjektion.SirDIFalot skrev:Fyfan, presskonferensen... Rögles tränare erkänner att deras spelare var så tagna av trycket från klacken att de var tvingade att ta time out för att lugna ner sig.
Född till sportchef.
- -daniel-
Jag kände precis samma...helt urlakad. Känns så tomt. Vad fan är det som händer?android skrev:Orkade knappt stå sista perioden. Bara så tom och bedrövad. Hoppas på vinst på lördag som en energiinjektion.SirDIFalot skrev:Fyfan, presskonferensen... Rögles tränare erkänner att deras spelare var så tagna av trycket från klacken att de var tvingade att ta time out för att lugna ner sig.
Förövrigt så kan jag säga att om vi INTE tar 3 pinnar på lördag så välkomnar jag redan nu Djurgården Hockey till HockeyAllsvenskan säsongen 12/13. Det finns snart ingen återvändo, om spelarna har några ambitioner att försöka (med hjälp av något slags mirakel) klara sig kvar så gäller det att börja prestera nu.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Det brukar kunna komma en energi-injektion efter riktiga plattmatcher, efter hård rannsakan och väl valda ord från tränarna. Tyvärr har årets trupp inte under hela denna säsong visat någonting sådant, trots en massa plattmatcher. Planet vill liksom inte lyfta, tåget står kvar på perrongen. Det är DET som gör mig orolig. Det finns inga tidigare tecken på att man skäms, vill visa vad man går för, vill slåss för skölden och ta revansch.
Är skitskraj, men ska sjunga mig hes imorgon i Karlskoga. Jag sjunger för skölden och för traditionen den bär, knappast för styrelse och ledning eller för de spelare som bör skölden utan att förtjäna det!
ALLTID - OAVSETT
Är skitskraj, men ska sjunga mig hes imorgon i Karlskoga. Jag sjunger för skölden och för traditionen den bär, knappast för styrelse och ledning eller för de spelare som bör skölden utan att förtjäna det!
ALLTID - OAVSETT
-
Tessan: Fel! Tåget gick för länge sen, men Djurgården har inte ens nått fram till perrongen!
- minalman
Jag tror inte det kommit något tåg...Metal Machine skrev:Tessan: Fel! Tåget gick för länge sen, men Djurgården har inte ens nått fram till perrongen!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
minalman skrev:Jag tror inte det kommit något tåg...Metal Machine skrev:Tessan: Fel! Tåget gick för länge sen, men Djurgården har inte ens nått fram till perrongen!
Är det så konstigt när dom valde sj?

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Gjorde min usla dag lite bättre.Bjurre skrev:minalman skrev:Jag tror inte det kommit något tåg...Metal Machine skrev:Tessan: Fel! Tåget gick för länge sen, men Djurgården har inte ens nått fram till perrongen!
Är det så konstigt när dom valde sj?
-
Jodå, det gick för länge sen. Och nu är det AIK som sitter längst fram i det.minalman skrev:Jag tror inte det kommit något tåg...Metal Machine skrev:Tessan: Fel! Tåget gick för länge sen, men Djurgården har inte ens nått fram till perrongen!
Fortfarande ingen skriftlig ursäkt samt uttalande på hemsidan om skandalscenerna i Karlskoga som medlemmar i JK m.fl. var ansvariga för?
Senast redigerad av pulverapa den 2012-03-19 16:10:43, redigerad totalt 1 gånger.
Nu har jag missat något, vad har hänt?pulverapa skrev:Fortfarande ingen skriftlig ursäkt samt uttalande om skandalscenerna i Karlskoga som medlemmar i JK var ansvariga för?
Jag är inte arg, och inte besviken.
- Daniel942
Haha, lägg av nu. Varför ska de gå ut med en skriftlig ursäkt?pulverapa skrev:Fortfarande ingen skriftlig ursäkt samt uttalande på hemsidan om skandalscenerna i Karlskoga som medlemmar i JK m.fl. var ansvariga för?
Som att säga att bara för att en svensk har mördat någon så är alla svenskar mördare.
DIF!