KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Sanity

Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012

Inlägg av Sanity »

vore förbannat skoj om spelare och ledning läser detta... jag finner inga ord längre. en gång stolt som helvete nu vet jag inte om jag vill se mer matcher
tomten
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av tomten »

MGC skrev: Inte ens Wesslau var bra idag men sämst är klacken som är där för att stötta laget. Ge faan i att gå dit i stället om ni nu inte stöttar hela vägen. Kalla er inte för sveriges bästa. Bäst före datum är passerat!
Nä, vafan det här laget förtjänar ingen klack...

Här har man stått och sjungit sig hes hela säsongen för ett lag som varken visar hjärta eller kämparglöd... Klart som fan att man blir besviken när spelarna i en sådan viktigt match inte kan presstera bättre. Även för ”de bästa” finns det än gräns där tålamodet tryter.
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av -daniel- »

Popquiz:
Vad är det för skillnad på Samhall och Djurgården Hockey?

På samhall försöker åtminstone de mindre begåvat anställda utföra ett jobb.
oskais

Inlägg av oskais »

Daniel942 skrev:http://www.difhockey.se/diftv.php?news=9321

Hahaha, snälla nån. "Vi vill visa att vi kan bättre".
Herregud, ni hade chansen ikväll men ni särade på skinkorna som vanligt och lät ett tattargäng från Danmark köra in sin ådriga dase. Tack och hej.
Och då brukar ändå Eklund vara den som är självkritisk och kritisk till laget när man gjort en riktig pissinsats.. Undra hur det skulle låta från Micke Johansson om han var kvar: "Ne jag tycker vi tar med oss en del positiva saker ändå som vi kan arbeta vidare på i nästa match, då tar vi nya tag".
a-h

Inlägg av a-h »

Hur kan Fimpen stå och säga att de två första perioderna var riktigt bra? Är det mig det är fel på som ser allt så negativt eller snackar han skit?
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

a-h skrev:Hur kan Fimpen stå och säga att de två första perioderna var riktigt bra? Är det mig det är fel på som ser allt så negativt eller snackar han skit?
han snackar kvalificerat skit!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

a-h skrev:Hur kan Fimpen stå och säga att de två första perioderna var riktigt bra? Är det mig det är fel på som ser allt så negativt eller snackar han skit?
Han försöker väl lyfta fram något positivt i all misär, men det lyckas inge vidare.

Spelet i egen zon i framförallt första var skrattretande dåligt.
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Första 10 var bra, resten var en kana neråt.
2014-04-07, vad hände?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Daniel942 skrev:http://www.difhockey.se/diftv.php?news=9321

Hahaha, snälla nån. "Vi vill visa att vi kan bättre".
Herregud, ni hade chansen ikväll men ni särade på skinkorna som vanligt och lät ett tattargäng från Danmark köra in sin ådriga dase. Tack och hej.
Fimpen såg bara vilsen och beklämd ut. Han ville inte svara på några frågor och jag tror inte han går till jobbet med en leende heller. Inte med de kollegor han har.

Sen kan man ju säga vad man vill om det han säger om "bra första perioder" etc - Jag hade nog velat se en ARG Fimp. Vafan. Svär, lev runt lite, se lite P Ledin ut. Bli psyko. Skrik. Häng ut nån lagkamrat.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
tomten
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av tomten »

Jag tycker att en spelare borde få en smäll eller en el-stöt efter varje byte de inte pressterar något så att de börjar kämpa som om det vore livet som var på spel.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Total tomhet.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Oavsett vad spelarna skulle säga i en intervju efter dagens match skulle det bli fel. Man kan vända och vrida på det hur som helst. Allt blir fel.

Skulle han sagt att de sög getpung i tre perioder och är tokusla samt har inget i ES att göra så hade folk sagt "Så spelarna har gett upp redan nu"

Orka lägga energi på det.
Expert.
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Skeppet har kantrat och när som helst förliser det.

Tränare kan inte lastas för att vi förlorar. Det är bara att inse att vi har ett talanglöst lag helt enkelt. Inte mer med det.
Användarvisningsbild
Challen

Inlägg av Challen »

Salas skrev:
-daniel- skrev:
Kall-El skrev: Min sista fråga till spelare och ledare, klarar ni av att se er själva i spegeln efter denna typ av insats?
Självklart, kotlettfrisyren måste ju fixas till helgens bestyr.
Stureplan imorgon för juniorerna, dom är taggade. "Bakis på bussen, ja vi är bakis på bussen, bakis på bussssseeeen, ja vi är bakis på bussen!" är ramsan som spelartruppen kommer sjunga på vägen till Karlskoga.

Bra köp för övrigt av mig som köpte en begravningsresa till Karlskoga inklusive sex timmar på en jävla buss fylld av ångest, sorg, självmordstankar och tårar. 260 kronor kostade hela paket, samt 100 kr utöver det som inträde till själva begravningsceremonin. Måste ju helt klart vara mitt sämsta köp någonsin...

Bild
Haha vi är två!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

SirDIFalot skrev:Oavsett vad spelarna skulle säga i en intervju efter dagens match skulle det bli fel. Man kan vända och vrida på det hur som helst. Allt blir fel.

Skulle han sagt att de sög getpung i tre perioder och är tokusla samt har inget i ES att göra så hade folk sagt "Så spelarna har gett upp redan nu"

Orka lägga energi på det.
Var precis påväg att skriva samma sak. Skönt att jag slapp.
2014-04-07, vad hände?
Skriv svar