Varför inte ringa Pelle Eklund

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Wilhelm Arwe
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Wilhelm Arwe »

Skulle Per Eklund värvas avsäger jag mig mitt medlemskap.

Eklund var usel förra säsongen! Ja, han gjorde några mål, men bidrog inget till spelet i övrigt - snarare tvärtom. Nu har han dessutom skeppats iväg från Tyskland... Så vad har ni för krav egentligen? Jag kan också stå på ett par skridskor, om det är enda kravet.

Skärp er för fan!
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Wilhelm Arwe skrev:Skulle Per Eklund värvas avsäger jag mig mitt medlemskap.

Eklund var usel förra säsongen! Ja, han gjorde några mål, men bidrog inget till spelet i övrigt - snarare tvärtom. Nu har han dessutom skeppats iväg från Tyskland... Så vad har ni för krav egentligen? Jag kan också stå på ett par skridskor, om det är enda kravet.

Skärp er för fan!
Han gör mål, ett sinne som ingen verkar ha just nu....
Wilhelm Arwe

Inlägg av Wilhelm Arwe »

Stocky skrev:

Skärp er för fan!
Fyra mål på 20 matcher i tyska ligan = målsinne? Tillåt mig småle.
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Wilhelm Arwe skrev:
Stocky skrev:

Skärp er för fan!
Fyra mål på 20 matcher i tyska ligan = målsinne? Tillåt mig småle.
Ja men vilka spelar han med där nere då? Killen kan inte skapa sina egna lägen men har han tex Linkan brevid sig så sitter dom.
Användarvisningsbild
Royen

Pelle Eklund

Inlägg av Royen »

Er vi heldige nå (noe vi sjelden er, forresten), så er DIF og Pelle nå i en situasjon der begge trenger hverandre like mye.

Det er neppe noen tvil om at vi trenger Pelle Eklund.

Samtidig kan det også hende at Pelle trenger oss.

Hva er da mer naturlig enn at han spiller for oss?

Kanskje vi til og med kan sikre oss ham på en gunstig avtale...

Er enig med dem som mener at han ikke alene løser problemene våre, men med den måltørken vi har hatt den siste tiden, vil han i hvert fall bidra. Slik jeg ser det har vi ganske nøyaktig ingenting å tape!
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Självklart vill man se någon bättre i DIF än en gubbe som sett sina bästa dagar. Men efter som vi inte har en spänn, så är han en förstärkning.

Man vill ju se en spelare i 25-30 års åldern som precis inte klarar sig till NHL eller har redan provat på det. Men realistiskt sett finns det inte en chans i helvete en sån spelare hamnar i DIF i dags läget.
Wilhelm Arwe

Inlägg av Wilhelm Arwe »

Stocky skrev:Självklart vill man se någon bättre i DIF än en gubbe som sett sina bästa dagar. Men efter som vi inte har en spänn, så är han en förstärkning.

Man vill ju se en spelare i 25-30 års åldern som precis inte klarar sig till NHL eller har redan provat på det. Men realistiskt sett finns det inte en chans i helvete en sån spelare hamnar i DIF i dags läget.
"Men efter som vi inte har en spänn" så ska vi lägga de få pengar vi har på en föredetting som förra året var långsammare än Ronnie, och i år knappast lär hinna med Lasse Björn?

Man upphör aldrig att förvånas över folk på det här forumet. Har man inga bra alternativ låter man bli att värva över huvud taget tills ett bra alternativ kommer upp. Alternativet behöver inte heta Sidney Crosby, men det heter inte heller Per Eklund.
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Men snälla Arwe vem vann mål ligan (i DIF) förra säsongen?
Så jävla dålig är han inte, är det inte mål sinne att näta 17 gånger i ett av dom sämsta lagen ja vad är det då? Till låt mig små le lite *hihi* gud va gulligt....
Skriv svar