För att varenda utespelare står helt still och bara tittar på.
Sluta, 2-2 var direkt jävla pinsamt av Wesslau.. En puck som knappt har styrfart, längs med isen, vid stolpen ska inte gå in om han så spelar 0 mot 5.
Wesslau gör sin sämsta match för säsongen vid sämsta tänkbara tillfälle.
Han kanske var "nervös"? Tidernas sämsta jävla ursäkt och det godtags inte överhuvudtaget. Skulle en läkare döda en patient på operationsbordet kan inte han skylla på "nervositet" och få behålla jobbet, eller hur?
Challen skrev:Vem var det som nämnde Wesslau och HiV i samma mening? Vad har jag missat?
Ryktas om Wesslau till Hv71. Sen vet jag inte om det är om vi åker ut eller om han drar oavsett. Änsålänge vägrar han skriva på nytt kontrakt med DIF i alla fall.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
kaminor skrev:Wesslau bär ingen skuld i dagens förlust. Det är utespelarna som inte har ett rätt. I egen zon är det så sjukt passivt att man tror att spelarna är invalida narkoleptiker hela högen. Mackan, Honken och Claesson är sämst. Gustafsson och Kyle inte mycket bättre.
Driver du? Om man släpper in fyra mål så bär man någon jävla skuld. Han viker ned sig när det gäller som mest. FYRA mål.
Inte ens Henrik Lundqvist hade fått oss att vinna denna match.
Och spelarna slutar att dumpa puck från mittzon, ha petting med sarghörnen och skjuta alibiskott som inte ens Tommy Salo skulle släppa in med bakrus så kanske chanserna för oss att vinna ökar liiite.
kaminor skrev:Wesslau bär ingen skuld i dagens förlust. Det är utespelarna som inte har ett rätt. I egen zon är det så sjukt passivt att man tror att spelarna är invalida narkoleptiker hela högen. Mackan, Honken och Claesson är sämst. Gustafsson och Kyle inte mycket bättre.
Driver du? Om man släpper in fyra mål så bär man någon jävla skuld. Han viker ned sig när det gäller som mest. FYRA mål.
För att varenda utespelare står helt still och bara tittar på.
Wesslau har kallats "elitseriens bästa målvakt" av folk här. Då tar man vissa puckar man 'inte' ska ta.
Han gjorde flera bra räddningar. Betydligt fler än Fransson till exempel. Rögle var bättre än DIF.
Wesslau var skymd vid 3 av målen varav 2 gånger pga. av Djurgårdare. Vid 2-3 målet kan han ju inget göra då han blir utknuffad efter ha räddat pucken, då gör Tjärna(?) självmål.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Järlan var grymt besviken på Mika Zibanejad i dagens match. Han ville dock inte kommentera mina synpunkter på att dagens match inte är problemet - det är hela säsongen som varit katastrof och laget är helt felbyggt.
Järlan var upptagen med att klaga på Zibanejad.
Senast redigerad av pulverapa den 2012-03-15 21:45:18, redigerad totalt 1 gånger.
Äh, vad Wesslau än gör på isen kommer han att sugas av majoriteten här inne, så det är lönlöst. Han släpper in fyra puckar och folk ryggdunkar honom. Pinsamt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.