KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Bjurre
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012

Inlägg av Bjurre »

Magnutz skrev:
Jim Morrison skrev:Men banna honom då era jävla idioter? Bra "säkerhet"
Jag agerar ensam mod nu. Skitroligt.
Gör mig till mod så ska jag rensa.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
oskais

Inlägg av oskais »

Cendun skrev:Inse att Dif inte har en chans i KS ist så blir ni inte lika ledsna när dom för förlorar varje match
Det var väl ungefär den inställningen jag hade innan matchen. När vi leder i periodpaus 2 så tänkte jag att det kanske skulle gå, även om jag visste att ledningen hängde på en smal tråd och knappast var förtjänt. Vid 2-2 så inser jag att loppet är kört. Rögle stängde vid defensiv blå så totalt att DIFs brunkare inte kunde åka in med puck en endaste gång. De bara dumpade puck och kämpade i sargen. Ett riktigt vinstkoncept. Alla långpass fångades snabbt upp av aggressiva rögle-spelare som demolerade spelet i mittzon. Försvaret behöver man inte ens kommentera.
Användarvisningsbild
Sline

Inlägg av Sline »

Ingen intervju med någon av våra sopor?
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Allting Jimmie Ölvestad någonsin har gjort för den här klubben raderas nu. Din vidriga förrädare. Hur känns det att spela "din klubb" ur elitserien? Samma gäller Nilson, Ottosson, Tjärnqvist och varenda jävla kotte i laget
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild

Inlägg av #87 »

Jim Morrison skrev:Allting Jimmie Ölvestad någonsin har gjort för den här klubben raderas nu. Din vidriga förrädare. Hur känns det att spela "din klubb" ur elitserien? Samma gäller Nilson, Ottosson, Tjärnqvist och varenda jävla kotte i laget
Couldn't agree more. Främst Wesslau som står för bara någon dag sedan och pratar om hur han ska spela för skölden, släpper 4 jävla mål. Helt otroligt.
Staten

Inlägg av Staten »

Då var kvalseriens på förhand absolut enklaste match avklarad.
Användarvisningsbild
pulverapa
Säsongskort: Ja

Inlägg av pulverapa »

Jag hade nöjet att stå bredvid Jan Järlefelt sista minuterna.
kaminor

Inlägg av kaminor »

Kul att ha Challe som tränare i två säsonger till, om vi nu åker ur. FAN.
Användarvisningsbild
Capcash

Inlägg av Capcash »

Jag är rätt mållös faktiskt.. fortfarande övertygad att vi skulle ladda om och dominera i KS mot dessa inavlade lag... men inte... hur fan kan vi låta någon som har sex med sin syster sätta på oss så hårt i röven! Helvete vad detta suger! :(

9 matcher kvar, behöver "bara" vinna 7 av dem så det är givetvis långt ifrån kört.. men detta var det mest patetiska jag sett på riktigt jävla länge.. och då har jag ändå sett ALLA matcher denna säsongen, so I KNOW pathetic!
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

pulverapa skrev:Jag hade nöjet att stå bredvid Jan Järlefelt sista minuterna.
Hoppas du spottade honom i ansiktet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Jim Morrison skrev:Allting Jimmie Ölvestad någonsin har gjort för den här klubben raderas nu. Din vidriga förrädare. Hur känns det att spela "din klubb" ur elitserien? Samma gäller Nilson, Ottosson, Tjärnqvist och varenda jävla kotte i laget
Det är människor vi pratar om. De är skitnervösa. Det måste raderas och laget måste få glädje och hopp.
Skiter fullständigt i spelarna egentligen men det är det här vi är fast med. Vi måste hålla ihop.
Säg den glädje som varar
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Talk is cheap, Ölvestad is cheap. Så länge lönen är inne så är allt frid och fröjd. Nästa säsong när DIF lirar allsvenskan så kommer han precis som vanligt vandra in i sitt omklädningsrum med den lilla skillnaden att golvet pryds av ett annat Elitserieemblem, varför inte Solnas? Beror på vad för förmåner han får. Sen kommer han prata i media precis som vanligt: "Vilka supportrar vi har, de stöttar oss och efter min familj så älskar jag Black Army mest".
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-03-15 21:30:26, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

DIF_Soldier skrev:
Det är människor vi pratar om. De är skitnervösa. Det måste raderas och laget måste få glädje och hopp.
Skiter fullständigt i spelarna egentligen men det är det här vi är fast med. Vi måste hålla ihop.
Dom spelar en jävla sport. Dom livnär sig på att åka skridskor och lira puck. Människor? Vad fan snackar du om? Så jävla pinsamt. Det är en jävla hobby som dom livnär sig på. Dumma människor som inte hade klarat sig i livet annars.
Användarvisningsbild
Sline

Inlägg av Sline »

Spolar de isen för att köra idioten nu hoppas jag.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
oskais

Inlägg av oskais »

#87 skrev:
Couldn't agree more. Främst Wesslau som står för bara någon dag sedan och pratar om hur han ska spela för skölden, släpper 4 jävla mål. Helt otroligt.
Det är inte Wesslaus fel att backarna inte fattar att mot ett lag som spelar mest på fart så går man på kropp när man ska stoppa anfallet, inte börja vifta med klubban. Framförallt när hälften av målen görs när spelarna ligger och ålar på isen.
Skriv svar