KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Alltså, kan ju inte vara "stundens allvar" eller något liknande som gör att vi spelar så fruktansvärt kastrerat? Dessutom ser det ut att gå i slow-motion allting...övertränade? Hehe..ja, jag vet...liiite långsökt kanske, men va fan?
- Jim Morrison
Almtorp... din jävla sopa
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Haha, Claesson är verkligen skrämmande dålig.
Ja va bra almtorp.
Kommentatorerna sa precis att han inte fått så mycket istid.
UNDRA VARFÖR!! Jävla sopa
Kommentatorerna sa precis att han inte fått så mycket istid.
UNDRA VARFÖR!! Jävla sopa
There is no I in TEAM!!!!
Första jag allvarligt sett av Almtorp i matchen... trodde han var bänkad! :/
Bra nu kan Rögle visa Djurgårn hur man spelar PP.
Man ser direkt att det är klasskillnad på Rögles PP jämfört med vårt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Förutom Mathias Tjärnqvist som är bästa forward tillsammans med Kempe. Kors i det förbannade taket.Magnutz skrev:Challe - vafan gör människan.. har han inte fattat att det är de yngre som måste spela. Det finns inget i de gamle att förlita sig på. Det har de visat under 55 grundserieomgångar. Spela de yngre Challe... Du får Kvalserien på dig att visa att du ska träna DIF.
Jag tror inte Almtrop får spela mer i den här matchen nu.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fattar Tjärna att man gör mål med klubban( byxan) och inte med fötterna i fosterställning?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Senast redigerad av HomeOfSvenTumba den 2012-03-15 20:12:21, redigerad totalt 2 gång.
Jag ser ett mönster...
-
Släkten är värstjensa85 skrev:Förutom Mathias Tjärnqvist som är bästa forward tillsammans med Kempe. Kors i det förbannade taket.Magnutz skrev:Challe - vafan gör människan.. har han inte fattat att det är de yngre som måste spela. Det finns inget i de gamle att förlita sig på. Det har de visat under 55 grundserieomgångar. Spela de yngre Challe... Du får Kvalserien på dig att visa att du ska träna DIF.
100% DJURGÅRDSJ***L
Verkligen. Helt sinnessjuk att vi kan ha ett sådant genomuselt PP. Borde finnas något slags pris även för det.Mäklaren skrev:Man ser direkt att det är klasskillnad på Rögles PP jämfört med vårt.

-
Fråga Svedberg!leffe06 skrev:Vad är det med DIF's skridskor...tycker dom har åkt halva matchen på röven, ramlar titt som tätt!?
Jag ser ett mönster...
Det är mycket bristen på beslutsamhet i EQ som stör DIF-spelet. I Boxplay verkar det som spelarna förstår att de måste jobba hårdare. handlar det om intelligensnivå alltsammans? Om vi får in en förskolepedagog som förklarar att hockey spelas stenhårt 3x20 så kanske det går in?!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.