KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
-
Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
oops blev visst 1 - 1 enligt aftonbladet..
Nu korrigerade de det.. 1 - 0..
Ska man inte kunna lita på..
- Jim Morrison
hahahahahah "provokatören"magnus_karlskoga skrev:oops blev visst 1 - 1 enligt aftonbladet..
hahahahaha
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det är alltså det sämsta laget i KS vi möter på hemmaplan. Frågan är inte om vi hamnar i AS, utan hur länge vi blir kvar där.
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Ja du, det ser precis likadant ut som tidigare.
Rögel var sista lag in i ks. Tänk när vi möter Leksand och Örebro då? ojoj döda mig.Sline skrev:Det är alltså det sämsta laget i KS vi möter på hemmaplan. Frågan är inte om vi hamnar i AS, utan hur länge vi blir kvar där.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
-
eller Bik Karlskoga borta (på lördag)..Bjurre skrev:Rögel var sista lag in i ks. Tänk när vi möter Leksand och Örebro då? ojoj döda mig.Sline skrev:Det är alltså det sämsta laget i KS vi möter på hemmaplan. Frågan är inte om vi hamnar i AS, utan hur länge vi blir kvar där.
Fy fan vad pissigt dåliga vi är i egen zon.
Helt utspelade av ett allsvenskt mittenlag på hemmaplan. Enda godkända hittills på Hovet är publiken.
Snälla bänka Claesson. Så ofattbart usel. Honken är lika fet och feg som vanligt.
Men sämst av alla, vet ni vem det är... *trumvirvel* MACKAN NILSON! Haha segast på isen i en kvalseriematch.
Snälla bänka Claesson. Så ofattbart usel. Honken är lika fet och feg som vanligt.
Men sämst av alla, vet ni vem det är... *trumvirvel* MACKAN NILSON! Haha segast på isen i en kvalseriematch.
Senast redigerad av Mäklaren den 2012-03-15 19:30:06, redigerad totalt 2 gång.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Åh herremingud... Vi ställer oss och väntar på egen blå, det blir säkert bra. Fyfan.
Och noll jävla fart in i anfallszon också.
Och noll jävla fart in i anfallszon också.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mackan är så dålig att jag vill spy på honom...
Det här kommer bli en rent helvetisk jävla månad alltså.
Claesson med. Sen sätt bara in Kyle i pp.SkönaDjurgårn skrev:Mackan är så dålig att jag vill spy på honom...
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
-
- Säsongskort: Ja
Hmm...då ska vi se vad PP-träningen har gjort för nytta
Är det någon som heter Bultsaxen i Rögle?
Losing all hope was freedom.