KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Snälla kan spelarna gå för 3p den här matchen... i sista matcherna av grundserien kändes det inte som att laget gick för 3p. Vid lika väntade man istället på förlängning.
Re: Re: KS: Djurgårdens IF - Rögle BK, 15/3, 2012
Vi bönder... Haha. Hur som helst följer jag laget från soffan idag. Kommer den 24 mars.Jockmaniac skrev:Det skulle du bra gärna vilja veta vaa?sensei skrev:Var parkerar du gratis??Jockmaniac skrev: En annan kör en Skoda Fabia årsmodell 00. Springer upp i 600 spänn om man räknar med sittplatsbiljett(300), bensin(200) och käk/kaffe(100).![]()
Jävligt stolt över att ha hittat gratisparkering nära Globen som knappt används
JohanPez: Japp, vi räknar på hur mycket det kostar för oss landsortare att åka på hemmamatch. Jag och Magnutz är från samma stad så kostar ungefär lika mycket för oss.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Änsålänge så har inte Djurgården förlorat på min födelsedag, så räknar inget annat än vinst ikväll!
KÄMPA DIF!
KÄMPA DIF!
Grattis!stolpskott skrev:Änsålänge så har inte Djurgården förlorat på min födelsedag, så räknar inget annat än vinst ikväll!
KÄMPA DIF!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ska vi klara oss kvar krävs vinst här. Så känns det.
Säg den glädje som varar
Hoppas verkligen på vinst idag, det skulle betyda mycket för resans gång.
Kämpa DIF och alla ni som är på plats!
Kämpa DIF och alla ni som är på plats!
tar vi inte tre pinnar här tror jag vi ryker ner till Allsvenskan med dunder och brak...
-
Wesslau (Sandberg)
Claesson - Gustafsson
Cehlin - Ottosson - Tjärnqvist
Holmqvist - Tjärnqvist
Nilson - Zibanejad - Ölvestad
Klubertanz - Printz
Åberg - Norman - Eriksson
Brodin - Fimpen - Kempe
Holm
Almtorp
Claesson - Gustafsson
Cehlin - Ottosson - Tjärnqvist
Holmqvist - Tjärnqvist
Nilson - Zibanejad - Ölvestad
Klubertanz - Printz
Åberg - Norman - Eriksson
Brodin - Fimpen - Kempe
Holm
Almtorp
100% DJURGÅRDSJ***L
Sänds matchen i webradio?! Måste lämna tvtittandet runt 20:00, skulle vara trevligt att kunna lyssna på resten av matchen på radio.
Och vart fan hittar man livescore?
Edit: Hittade livescore iallafall (http://stats.swehockey.se/gameonline/109855/Actions).
Edit: Hittade livescore iallafall (http://stats.swehockey.se/gameonline/109855/Actions).
Spännande kedjor.
Ikväll ska vi ta tre poäng. Något annat finns inte. Tar de inte tre poäng ikväll ska fan vartenda jävla kontrakt rivas inför nästa säsong. (exklusive Wesslau)
Ikväll ska vi ta tre poäng. Något annat finns inte. Tar de inte tre poäng ikväll ska fan vartenda jävla kontrakt rivas inför nästa säsong. (exklusive Wesslau)
i
-

Men vi i Karlskoga tänker behålla alla 3 pinnarna i stan, så ni får åka tomhänta hem..
tror den går på radio, de e bara kolla på radiosporten.se när matchen har börjatJanzoo skrev:Sänds matchen i webradio?! Måste lämna tvtittandet runt 20:00, skulle vara trevligt att kunna lyssna på resten av matchen på radio.
-
Magnutz skrev:Vi bönder... Haha. Hur som helst följer jag laget från soffan idag. Kommer den 24 mars.Jockmaniac skrev:Det skulle du bra gärna vilja veta vaa?sensei skrev:Var parkerar du gratis??Jockmaniac skrev: En annan kör en Skoda Fabia årsmodell 00. Springer upp i 600 spänn om man räknar med sittplatsbiljett(300), bensin(200) och käk/kaffe(100).![]()
Jävligt stolt över att ha hittat gratisparkering nära Globen som knappt används
JohanPez: Japp, vi räknar på hur mycket det kostar för oss landsortare att åka på hemmamatch. Jag och Magnutz är från samma stad så kostar ungefär lika mycket för oss.
Jag ska se 3! matcher i kvalserien å kommer att hamna på ca 250mil i bil och 690:- för biljetter..Härligt!
vet nog exakt vilken parkering du menar XD den är underbar!Det skulle du bra gärna vilja veta vaa?Jävligt stolt över att ha hittat gratisparkering nära Globen som knappt används
![]()
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Den känslan delar jag också.DIF_Soldier skrev:Ska vi klara oss kvar krävs vinst här. Så känns det.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm