DIFTV - frågor och önskemål
Veckans femma:
Gustafsson - Printz
Nilson - Norman - Zibanejad
Sådär.
Gustafsson - Printz
Nilson - Norman - Zibanejad
Sådär.
Född till sportchef.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- DIF_Soldier
Re: DIFTV - frågor och önskemål
När jag tittar på DIFTV med en bedrövad Otto kan jag inte göra annat än att garva när jag ser vad det är för figur som dyker upp i bild vid 3.03.
Så talande på nåt sätt. Sån timing. Det är som att se nån typ av jävla skräckfilm; OMEN, kanske.
Så talande på nåt sätt. Sån timing. Det är som att se nån typ av jävla skräckfilm; OMEN, kanske.
Säg den glädje som varar
Är det JJ?DIF_Soldier skrev:När jag tittar på DIFTV med en bedrövad Otto kan jag inte göra annat än att garva när jag ser vad det är för figur som dyker upp i bild vid 3.03.
Ja.Hawk skrev:Är det JJ?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Han fräste lite och sprang ner i grottan igen.Bjurre skrev:Ja.Hawk skrev:Är det JJ?
- minalman
- Säsongskort: Ja
"Precious, My Precious"...JohanPez skrev:Han fräste lite och sprang ner i grottan igen.Bjurre skrev:Ja.Hawk skrev:Är det JJ?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Daniel942
Hatar att berömma aik, men de gör ett magasin på runt en halvtimme har jag sett. Skulle vara intressant att se nåt liknande av DIF.
DIF!
Ta och ställ Järlan mot väggen i ett inslag.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Re: Re: DIFTV - frågor och önskemål
HahaDaniel942 skrev:ÄNTLIGEN publikbilder. Som vi har väntat.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
- SirDIFalot
Re: Re: DIFTV - frågor och önskemål
Blir det publikbilder en gång om året kan vi väl köra på julafton istället?Robban120 skrev:HahaDaniel942 skrev:ÄNTLIGEN publikbilder. Som vi har väntat.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Expert.
Måste ge cred för "Viktigaste matcherna på 30 år", tung film!
Gillade dock inte detta med att Mackan skulle vara någon super-kapten.#87 skrev:Måste ge cred för "Viktigaste matcherna på 30 år", tung film!