Klacktråden - allt som rör klacken och publiken i övrigt
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Klacktråden - Järnkaminerna
Vore kul att se hur mycket bussarna fylls upp!!!
Senast jag hörde om Karlskoga matchen så har 35 skrivit upp sig till bussen, så kom igen nu skriv upp er!Tessan skrev:Vore kul att se hur mycket bussarna fylls upp!!!
Sen lär ju rätt många åka privat så blir nog ett par hundra där skulle jag tro
Privat för min del. Två man.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi är ett gäng som åker snett. På ticnet kan man köpa plåt till bortastå, om man inte skriver upp sig på bussen.
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vi ses i Karlskoga - jag hoppar på bussen!
Cirka 60 uppskrivna nu, vi behöver minst 30 till för att kunna skicka iväg båda bussarna - skriv upp er via JK.se eller på matchen i kväll! (i vårt bås utanför A18)
Sent? Javisst. Dock får man faktiskt säga att Mats Larsson iaf nu ber om ursäkt offentligt. Jag lägger i övrigt inga värderingar i hela skiten men ursäkten kom tillslut och man kan hoppas att JK och Styrelsen from nu kan ha de givande samtal som Mats nämner i sitt brev.
Det var ett bra brev. Men det kommer säkerligen inte räcka för alla har ju bildat en uppfattning och vägrar vika sig ifrån den. Kanske skulle det dock ha kommit i samband med händelserna och kanske bör han sagt mer i debattprogrammet. Men gjort är gjort, nu kan man bara förlåta och jobba vidare.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
-
Någon som vet hur det är med biljetter till DIF-Leksand? Är det helt slutsålt? Isåfall, är det någon som vet någon som säljer några?
Desperat Djurgårdare!
Desperat Djurgårdare!
- Daniel942
Varför får jag känslan av att du är leksing?Mikeoholic skrev:Någon som vet hur det är med biljetter till DIF-Leksand? Är det helt slutsålt? Isåfall, är det någon som vet någon som säljer några?
Desperat Djurgårdare!

Nä men det finns kvalkort kvar på AS som du kan köpa. Annars är det nog kört.
DIF!
Vad är det för brev ni snackar om? Hittar ingenting...
http://difhockey.se/nyhet.php?news=9318Heaty skrev:Vad är det för brev ni snackar om? Hittar ingenting...
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
-
Leksing!? Aldrig i livet!!Daniel942 skrev:Varför får jag känslan av att du är leksing?Mikeoholic skrev:Någon som vet hur det är med biljetter till DIF-Leksand? Är det helt slutsålt? Isåfall, är det någon som vet någon som säljer några?
Desperat Djurgårdare!
Nä men det finns kvalkort kvar på AS som du kan köpa. Annars är det nog kört.
Trodde jag skulle jobba men det blev inte så. Så nu är jag desperat och jagar biljetter. Man får hoppas på att man hittar något :/
- -daniel-
Han ber om ursäkt nu när han börjar känna flåset i nacken och ser sin position på allvar hotad. Sånt kan omöjligt tas på allvar.crike skrev:Sent? Javisst. Dock får man faktiskt säga att Mats Larsson iaf nu ber om ursäkt offentligt. Jag lägger i övrigt inga värderingar i hela skiten men ursäkten kom tillslut och man kan hoppas att JK och Styrelsen from nu kan ha de givande samtal som Mats nämner i sitt brev.
Jag har noll och åter noll förtroende för Mats Larsson, det är långt ifrån supporterfrågan enkom som har gjort att jag tappat förtroendet för karln.
Jag såg det här mer som en ursäkt från föreningen i sig men visst du har säkert rätt i att det inte hade kommit om dom inte varit pressade. Nu hade ju gärna någon från JK fått uttala sig då jag inte har någon aning utan bara brevet att gå på och det jag lyssnar mest på däri är att mötet med JK var ett "bra möte" och att dom drar lärdomar av detta. Jag tvivlar på att detta är lögner rakt igenom då det vore avsevärt klantigt om man faktiskt inte lever upp till detta på något sätt.-daniel- skrev:Han ber om ursäkt nu när han börjar känna flåset i nacken och ser sin position på allvar hotad. Sånt kan omöjligt tas på allvar.crike skrev:Sent? Javisst. Dock får man faktiskt säga att Mats Larsson iaf nu ber om ursäkt offentligt. Jag lägger i övrigt inga värderingar i hela skiten men ursäkten kom tillslut och man kan hoppas att JK och Styrelsen from nu kan ha de givande samtal som Mats nämner i sitt brev.
Jag har noll och åter noll förtroende för Mats Larsson, det är långt ifrån supporterfrågan enkom som har gjort att jag tappat förtroendet för karln.