Matcher i TV
Re: Matcher i TV
Matchen på torsdag sänds i TV10. Detta enl. Marie Hallman på Twitter.
Enligt sport.nu så visas matchen på viasat sport på torsdag...
Och enligt tv.nu visas den på både tv10 och viasat sportCendun skrev:Enligt sport.nu så visas matchen på viasat sport på torsdag...

Du är med oss överallt, Stefan.
http://www.tvmatchen.nu/
gå på "populära" och sortera ut "kvalserien" så har dom iaf lagt upp dom första tre omgångarna
röglematchen på TV10 och sen verkar det vara viasat hockey som gäller
gå på "populära" och sortera ut "kvalserien" så har dom iaf lagt upp dom första tre omgångarna
röglematchen på TV10 och sen verkar det vara viasat hockey som gäller
Gick ju tydligen o testa viaplay fritt i 3 månader om man är viasat parabolkund, vilket farsan är. Så nu har man skiten gratis : )
En fråga, går det se matcherna i efterhand på viaplay? Har träning torsdag kväll.. :s
En fråga, går det se matcherna i efterhand på viaplay? Har träning torsdag kväll.. :s
Här är spelschemat, och nån som har koll kan ju fylla på med de TV-kanaler som gäller:
Tor 15/3 Rögle BK (h) Hovet, 19:00 TV: TV 10
Lör17/3 BIK Karlskoga (b) Nobelhallen, 16:00 TV:
Mån 19/3 Leksands IF (h) Hovet, 19:00 TV:
Tor 22/3 Örebro HK (b) Behrn Arena, 19:00 TV:
Lör 24/3 Timrå IK (h) Hovet, 16:00 TV:
Tis 27/3 Timrå IK (b) E.ON Arena, 19:00 TV:
Tor 29/3 Örebro HK (h) Hovet, 19:00 TV:
Lör 31/3 Leksands IF (b) Tegera Arena, 16:00 TV:
Tis 3/4 BIK Karlskoga (h) Hovet, 19:00 TV:
Fre 6/4 Rögle BK (b) Lindab Arena, 16:00 TV:

Tor 15/3 Rögle BK (h) Hovet, 19:00 TV: TV 10
Lör17/3 BIK Karlskoga (b) Nobelhallen, 16:00 TV:
Mån 19/3 Leksands IF (h) Hovet, 19:00 TV:
Tor 22/3 Örebro HK (b) Behrn Arena, 19:00 TV:
Lör 24/3 Timrå IK (h) Hovet, 16:00 TV:
Tis 27/3 Timrå IK (b) E.ON Arena, 19:00 TV:
Tor 29/3 Örebro HK (h) Hovet, 19:00 TV:
Lör 31/3 Leksands IF (b) Tegera Arena, 16:00 TV:
Tis 3/4 BIK Karlskoga (h) Hovet, 19:00 TV:
Fre 6/4 Rögle BK (b) Lindab Arena, 16:00 TV:
Matchen kommer BARA visas på viasat. Då jag ringde tv 10 och dom kommer INTE visa några matcher.
- reservjesus
Matchen mot Rögle kommer iaf visas på tv 10.
clowns to the left of me, jokers to the right
reservjesus skrev:Matchen mot Rögle kommer iaf visas på tv 10.
Den kommer INTE visas på tv10.. Ringde nyss själv och han sa att det var en tidigare uppgift.. Så du får nog vända dig åt ett annat håll.
Men jag kommer inte kunna se matchen vilket fall som helt men för eran skull hoppas jag att han och jag har fel.. Ni kan ju berätta efter så man vet om man ska beställa viaplay eller inte.

Senast redigerad av lefflan den 2012-03-14 14:24:48, redigerad totalt 1 gånger.
- reservjesus
Jahalefflan skrev:reservjesus skrev:Matchen mot Rögle kommer iaf visas på tv 10.
Den kommer INTE visas på tv10.. Ringde nyss själv och han sa att det var en tidigare uppgift.. Så du får nog vända dig åt ett annat håll.
clowns to the left of me, jokers to the right
- Ja-ke den andre
Om ni har viaplay så kan man ladda ner deras app till både Android och iPhone. Så har man inte tillgång till dator eller TV så kan man se matcherna i mobilen.
Ganska bra kvalité dessutom. Viaplay är bra.
Ganska bra kvalité dessutom. Viaplay är bra.
lefflan skrev:Matchen kommer BARA visas på viasat. Då jag ringde tv 10 och dom kommer INTE visa några matcher.

Då ljög dom i så fall
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Bjurre skrev:lefflan skrev:Matchen kommer BARA visas på viasat. Då jag ringde tv 10 och dom kommer INTE visa några matcher.
Då ljög dom i så fall
Ja egentligen.. Eftersom dom inte tagit bort det eller kommit med nya upplysningar i TID så kan man hävda att dom gjorde så man missa matchen och därför få nån match gratis.. Har trixat mycket med csports hela säsongen.. Dom vet knappt vad dom håller på med där haha

- Ja-ke den andre
Man vet att man är skit när Niklas Jihde är programledare för studion.
Antar du tecknat detta 1 månad för 1kr. Bytt ip och mail. Och kört en månad till för 1kr osv eller?lefflan skrev:Bjurre skrev:lefflan skrev:Matchen kommer BARA visas på viasat. Då jag ringde tv 10 och dom kommer INTE visa några matcher.
Då ljög dom i så fall
Ja egentligen.. Eftersom dom inte tagit bort det eller kommit med nya upplysningar i TID så kan man hävda att dom gjorde så man missa matchen och därför få nån match gratis.. Har trixat mycket med csports hela säsongen.. Dom vet knappt vad dom håller på med där haha

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.