Föreningar som sköter sig och inte har massa svin i laget kan jag ända acceptera en liten framgång för. Lag som Luleå däremot, fyfan. Det finns inget värre än spelare som Chris Abbott, och han drar hela Luleå över kanten. Försvinner han från Luleå hejar jag på Luleå, men så länge chansen att få se hans äckliga tryne existerar så ser jag hellre att Luleå åker ut så att den risken tas bort.
Sånt som jag skäms över är personer som inte respekterar att andra människor inte resonerar precis som man själv gör. Alla tycker olika, lev med det. Jag hatar inte något jävligt mycket såvida det inte finns skäl för det. Aik hockey har inte gjort skäl för det. Aik fotboll däremot, det är en helt annan femma. Den föreningen är äcklig från topp till tå, men att jämföra aik fotboll och aik hockey är bara löjligt. Det är som att jämföra Djurgården Hockey med Djurgården Innebandy.SirDIFalot skrev:Sorry, men det verkar alltså finnas en grupp här som sitter och håller på aik mot Luleå?
Alltså... visst tyck vad ni vill men det är sånt jag personligen skäms över som Djurgårdare.
Aik hockey i sig hatar jag mer än Luleå, givetvis, men en kille som Chris Abbot äcklar mig mer än hela aik hockey. Finns inget värre än spelare som medvetet försöker skada motståndare.