Slutspelet 11/12

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Enbom
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Slutspelet 11/12

Inlägg av Enbom »

Hoppas båda lagen dör. Hatar aik och hatar Luleå. Fan, nu går minst ett av dom jävla fittlagen till semi.
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Tar Luleå alla dar i veckan i en semi framför Solna...man måste vara missbildad mentalt om man tycker något annat.

Luleå betyder ingenting. Ingen-jävla-ting.

Medan Solna nog kan frambringa ett litet hat hos -daniel-.

24/7/365.

@ Mäklaren: japp, det blir tufft, men tror Luleå är ett starkare lag totalt sett och vinner med 4-2 i matcher.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Salas skrev:
Att se Pavlikovsky där gav mig smärtor i hela kroppen, och jag hoppas innerligt att det inte är allvarligt med honom. Såg förjävla illa ut.
Håller helt med, jag verkligen avskyr liknande skador. Ryser i hela kroppen när jag ser eländet...Kämpa.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

-daniel- skrev:Tar Luleå alla dar i veckan i en semi framför Solna...man måste vara missbildad mentalt om man tycker något annat.

Jag avskyr aik, men det jag avskyr mest av allt är smutsiga föreningar, vilket Luleå bevisligen är. Slår aik ut Luleå så slipper jag se Abbotts fula tryne i semifinalen, och det är tillräckligt för mig. Sen får gärna aik åka ut med 4-0 i matcher i semin, men jag kommer kräkas om Abbott spelar mer den här säsongen. Avskyr den människan något kolossalt, och avskyr därför Luleå mer än aik i dagsläget. Aik är trots allt en förening som spelar en sjyst och fair hockey, och sådana föreningar förtjänar att gå längre än smutsiga kräk som Luleå.
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

http://www.elitserienplay.se/video.1503 ... 0277663001

Stor underhållning. Särskilt Bulans avslutning. Sen det han säger i mitten att man kan sätta i system att ta tacklingar i ryggen och få med sig utvisningar. Var det inte exakt det som Luleå gjorde förra säsongen? :s Vilken idiot.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

-daniel- skrev: Tar Luleå alla dar i veckan i en semi framför Solna...man måste vara missbildad mentalt om man tycker något annat.

Medan Solna nog kan frambringa ett litet hat hos -daniel-.

24/7/365.

@ Mäklaren: japp, det blir tufft, men tror Luleå är ett starkare lag totalt sett och vinner med 4-2 i matcher.
Ok, då vet jag.
Tycker det har känts lite märkligt de senaste året

Dagens aik berör lika mycket som Brage

Hoppas luleå ryker med 1-4 i matcher (kommer givietvis inte att hända)
Hela den föreningen stinker, allt ifrån fans, ledning till fega respektlösa spelare ute på isen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Salas skrev:
-daniel- skrev:Tar Luleå alla dar i veckan i en semi framför Solna...man måste vara missbildad mentalt om man tycker något annat.

Jag avskyr aik, men det jag avskyr mest av allt är smutsiga föreningar, vilket Luleå bevisligen är. Slår aik ut Luleå så slipper jag se Abbotts fula tryne i semifinalen, och det är tillräckligt för mig. Sen får gärna aik åka ut med 4-0 i matcher i semin, men jag kommer kräkas om Abbott spelar mer den här säsongen. Avskyr den människan något kolossalt, och avskyr därför Luleå mer än aik i dagsläget. Aik är trots allt en förening som spelar en sjyst och fair hockey, och sådana föreningar förtjänar att gå längre än smutsiga kräk som Luleå.
Jag har också oerhört svårt för Luleå. Gillar inte föreningen och de som företräder den. Gillar inte det tråkiga disciplinerade spelet och att de spelar segt och ofysiskt. Gillar inte folket i Luleå, de utgör sig för att vara "hårda norrlänningar", men är i själva verket den värsta sortens cry-babies som innerst inne ser sig som offer och behöver stöd/hjälp/bidrag.

Det enda jag gillar med luleå är Nick Wallin, han borde spela i DIF.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Sorry, men det verkar alltså finnas en grupp här som sitter och håller på aik mot Luleå?

Alltså... visst tyck vad ni vill men det är sånt jag personligen skäms över som Djurgårdare.

Bild
Expert.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

SirDIFalot skrev:Sorry, men det verkar alltså finnas en grupp här som sitter och håller på aik mot Luleå?

Alltså... visst tyck vad ni vill men det är sånt jag personligen skäms över som Djurgårdare.

Bild
Man måste tänka på det här med fiendens fiende och hela den biten. Sir Churchill samarbetade med Stalin under 2:a världskriget. Jag kan garantera dig att han inte delade speciellt många åsikter i sakfrågor med honom, och ogillade honom säkert också i största allmänhet.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

sensei skrev:
SirDIFalot skrev:Sorry, men det verkar alltså finnas en grupp här som sitter och håller på aik mot Luleå?

Bild
Man måste tänka på det här med fiendens fiende och hela den biten. Sir Churchill samarbetade med Stalin under 2:a världskriget. Jag kan garantera dig att han inte delade speciellt många åsikter i sakfrågor med honom, och ogillade honom säkert också i största allmänhet.
Tycker du att Luleå ligger närmare Nazi/Hitler-Tyskland än vad Aik gör...?

Edit: Om vi nu ska ta det till den nivån.
Expert.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

SirDIFalot skrev:
sensei skrev:

Bild
Tycker du att Luleå ligger närmare Nazi/Hitler-Tyskland än vad Aik gör...?

Edit: Om vi nu ska ta det till den nivån.
Lägg inte för mycket energi på de specifika aktörerna i analogin, de är irrelevanta.

Poängen är att ingen gillar aik.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Lee Harvey Oswald skrev:

Hela den föreningen stinker, allt ifrån fans, ledning till fega respektlösa spelare ute på isen
Men ärligt nu... all historia med & mot våra trätobröder från Solna måste ju före den korta tiden man haft något slags agg mot FlensOst & Co? Visst har även jag tyckt illa om skoterraggarna under några decennium men det går liksom inte att jämföra.

Luleå berör lika mycket som en rulle använt dasspapper i min bok. Dvs inte ett skit.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:
Lee Harvey Oswald skrev:

Men ärligt nu... all historia med & mot våra trätobröder från Solna måste ju före den korta tiden man haft något slags agg mot FlensOst & Co? Visst har även jag tyckt illa om skoterraggarna under några decennium men det går liksom inte att jämföra.

Luleå berör lika mycket som en rulle använt dasspapper i min bok. Dvs inte ett skit.
Luleå är för mig typ som en dålig film som flickvännen tvingar än att kolla på. Man plågas ett tag men när den är över så glömmer man att den existerat.

Aik däremot... Är för mig det värsta som finns när det kommer till sportens värld. Jag blir varm i hjärtat när jag hör historier från Linköping om hur Micke Holmqvist förklarat för folket på kontoret att aik är ondska och inget annat.
Expert.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Det jag skäms mest för (i smyg) är hur ofta jag besöker detta forum

Det är ju svårt att få väck både aik & fuleå på samma gång iom att dom nu ställts mot varandra.
Men lugn bara lugn, aik:s sorti kommer.
Oavsett vem här som hatar vem mest...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Lee Harvey Oswald skrev: Oavsett vem här som hatar vem mest...
För mig personligen kanske hat är ett något stort ord, det är rätt laddat och kanske egentligen inte riktigt kan appliceras på en idrottsförening. Men det är inte så värst långt ifrån att jag helt står bakom ordet när det gäller Solna och dess fans. Det ligger i generna tror jag...
Skriv svar