Kvalserien 11/12
Re: Kvalserien 11/12
7-0 till Rögle nu
@MrMadhawk
Utv Malmö 16.12. Grattis Rögle.
Utv Malmö 16.12. Grattis Rögle.
Tycker lite synd om Malmö ändå, som förlorar på att Västerås särar på skinkorna.
Tänk er om vi skulle råka ut för något liknande i kvalseriens sista omgång? Jag hade ju gått bärsärk.
Tänk er om vi skulle råka ut för något liknande i kvalseriens sista omgång? Jag hade ju gått bärsärk.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
@MrMadhawk
Ny utv Malmö. 17.35.
Ny utv Malmö. 17.35.
Kvalserien 11/12
Lassen sätter punkt för mifs chanser. Grönvit på torsdag....
2014-04-07, vad hände?
Slut i Västerås. Vi möter Rögle på torsdag!
-
Ajajaj. Rögle är värsta tänkbara. Hade helst mött Malmö. Nu ökar pressen ännu mer samtidigt som Rögle är starkare som lag än Malmö.
Värsta är att vi har Rögle borta i sista omgången. De är hemska att möta där och kommer gå för fullt oavsett om de har något att spela för.
Värsta är att vi har Rögle borta i sista omgången. De är hemska att möta där och kommer gå för fullt oavsett om de har något att spela för.
Själv tycker jag att värst vore malmö, hade helst inte mött någon av dem men ser hellre rögle än malmöjensa öhling skrev:Ajajaj. Rögle är värsta tänkbara. Hade helst mött Malmö. Nu ökar pressen ännu mer samtidigt som Rögle är starkare som lag än Malmö.
men hallå, vi är redan klara inför sista matchen, det är då vi torskar med flit och spelar kvar leksand i HAsthlm1891 skrev:Själv tycker jag att värst vore malmö, hade helst inte mött någon av dem men ser hellre rögle än malmöjensa öhling skrev:Ajajaj. Rögle är värsta tänkbara. Hade helst mött Malmö. Nu ökar pressen ännu mer samtidigt som Rögle är starkare som lag än Malmö.
För i helvete, inget sånt nu! Jag inser själv risken att möta "anonyma" RBK jämfört med ex Malmö, men jag är fan ändå glad att det blev RBK och inte Mif. Mif har en av Sveriges bästa som ensam kan avgöra en match (Klasen) samt, trots allt, en hoper folk med ES-erfarenhet, inte för att de visat det särskilt mycket i Allsvenskan men kan ge mig fan på att de visat det mot oss i KS. Challe däremot lär ha bra koll på RBk och noga banka in mantrat för hela KS: UNDERSKATTA INGEN!jensa öhling skrev:Ajajaj. Rögle är värsta tänkbara. Hade helst mött Malmö. Nu ökar pressen ännu mer samtidigt som Rögle är starkare som lag än Malmö.
Känns ju jävligt B at man ska kunna maila in bevis, fuck thatpulverapa skrev:Verkar som att gubbens "polare" skulle mejla över bekräftelse på medlemsskap till butiken och han då skulle hämta ut två biljetter.sthlm1891 skrev:Fast då hämtar man väl inte ut dem i butiken? verkar snarare som någon dalmas lyckats kring gå systemetBjurre skrev:Biljetterna finns på ticnet nu.DIFdalarna skrev:pulverapa skrev:En dalmas hämtade ut biljett framför mig i butiken. Fyfan vad jag kokade inombords. Lyckades dock behärska mig.
Var de inte medlemskrav? Eller skiter dom i det i butiken?
Får fan magsår av att tänka på kvalserien. Fy fan.
Herregud vilken fart Rögle har. Hur ska vi klara av dem!?
Challe hoppades väl på Rögle, då han har bäst koll på dem.pulverapa skrev:Herregud vilken fart Rögle har. Hur ska vi klara av dem!?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Precis vad vi behövde. Ett motstånd som fick slåss om segern in i det sista och förmodligen inte alls har särskilt friska ben när de kommer till Hovet.
KOM TILL HOVET OM NI TÖRS!
KOM TILL HOVET OM NI TÖRS!
Expert.