Haha, vem hade trott att de skulle få se Djurgårdens A-lag i hockey för 20 spänn?
Kvalserien 11/12
Kvalserien 11/12
Re: Kvalserien 11/12
En dalmas hämtade ut biljett framför mig i butiken. Fyfan vad jag kokade inombords. Lyckades dock behärska mig.
Fy fan alltså!pulverapa skrev:En dalmas hämtade ut biljett framför mig i butiken. Fyfan vad jag kokade inombords. Lyckades dock behärska mig.
-
Kvalserieklackkort inhandlat. Nu kör vi!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
pulverapa skrev:En dalmas hämtade ut biljett framför mig i butiken. Fyfan vad jag kokade inombords. Lyckades dock behärska mig.
Var de inte medlemskrav? Eller skiter dom i det i butiken?
Biljetterna finns på ticnet nu.DIFdalarna skrev:pulverapa skrev:En dalmas hämtade ut biljett framför mig i butiken. Fyfan vad jag kokade inombords. Lyckades dock behärska mig.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Fast då hämtar man väl inte ut dem i butiken? verkar snarare som någon dalmas lyckats kring gå systemetBjurre skrev:Biljetterna finns på ticnet nu.DIFdalarna skrev:pulverapa skrev:En dalmas hämtade ut biljett framför mig i butiken. Fyfan vad jag kokade inombords. Lyckades dock behärska mig.
Är det inte ticnet ombud i butiken?sthlm1891 skrev:Fast då hämtar man väl inte ut dem i butiken? verkar snarare som någon dalmas lyckats kring gå systemetBjurre skrev:Biljetterna finns på ticnet nu.DIFdalarna skrev:pulverapa skrev:En dalmas hämtade ut biljett framför mig i butiken. Fyfan vad jag kokade inombords. Lyckades dock behärska mig.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Verkar som att gubbens "polare" skulle mejla över bekräftelse på medlemsskap till butiken och han då skulle hämta ut två biljetter.sthlm1891 skrev:Fast då hämtar man väl inte ut dem i butiken? verkar snarare som någon dalmas lyckats kring gå systemetBjurre skrev:Biljetterna finns på ticnet nu.DIFdalarna skrev:pulverapa skrev:En dalmas hämtade ut biljett framför mig i butiken. Fyfan vad jag kokade inombords. Lyckades dock behärska mig.
-
Det är väl ingen sista dag att hämta ut Kvalseriekorten? Kan inte hämta mina förens den 19onde!
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Hörde att JK fått onormalt många medlemsansökningar de senaste dagarna, varav många bor utanför Stockholm...
- Nummer19
Så, det är nu det ska avgöras, vilka vi ska möta i premiären. Själv hoppas jag på Oskarshamn eller Rögle. Hoppas verkligen inte att Malmö kniper den sista platsen då jag tror deras "stjärnor" kommer höjja sig några snäpp i KS och dom har det absolut starkaste laget på pappret (i AS).
Nå, vilka tror/hoppas ni går vidare?

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Hoppas på Oskarshamn. Men Malmö går vidare.Nummer19 skrev:Så, det är nu det ska avgöras, vilka vi ska möta i premiären. Själv hoppas jag på Oskarshamn eller Rögle. Hoppas verkligen inte att Malmö kniper den sista platsen då jag tror deras "stjärnor" kommer höjja sig några snäpp i KS och dom har det absolut starkaste laget på pappret (i AS).
Malmö leder med 3-0 mot Västerås efter bara 7 minuter. Kommer Rögle lägga sig mot Oskarshamn bara för att inte Malmö ska nå Kvalserien?
- minalman
Kvalserien 11/12
Det absolut värsta med kvalserien? Att behöva se den där IB-pajasen Jihde glida runt på Hovets is under intervjuerna...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)