MjoSirDIFalot skrev:Han är lagets förstacenter nu när Toews är skadad. Bara hoppas han får fortsatt förtroende...Robban120 skrev:Kruger gjorde mål mot Toronto inatt,han har gjort en del poäng på sistonde.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
MjoSirDIFalot skrev:Han är lagets förstacenter nu när Toews är skadad. Bara hoppas han får fortsatt förtroende...Robban120 skrev:Kruger gjorde mål mot Toronto inatt,han har gjort en del poäng på sistonde.
Han gjorde 1+1 inatt mot Marlies i AHL. Totalt nu uppe i 32 poäng på 41 matcher. Hem med Ante!Robban120 skrev:Någon som vet hur det går för Engqvist? Han har väl blivit uppkallad några ggr från AHL om jag nt minns fel?
13 NHL matcher har han gjort på 3år.Robban120 skrev:Någon som vet hur det går för Engqvist? Han har väl blivit uppkallad några ggr från AHL om jag nt minns fel?
Visst kan man uttrycka det så. Men han är inne på sin andra säsong därborta...Bjurre skrev:13 NHL matcher har han gjort på 3år.Robban120 skrev:Någon som vet hur det går för Engqvist? Han har väl blivit uppkallad några ggr från AHL om jag nt minns fel?
Ja men han fick väl ett rookie 3års kontrakt som går ut efter säsongen?SirDIFalot skrev:Visst kan man uttrycka det så. Men han är inne på sin andra säsong därborta...Bjurre skrev:13 NHL matcher har han gjort på 3år.Robban120 skrev:Någon som vet hur det går för Engqvist? Han har väl blivit uppkallad några ggr från AHL om jag nt minns fel?
Ja, men man kan ju inte räkna in året i DIF om man sammanfattar hur många matcher/poäng han gjort därborta.Bjurre skrev:Ja men han fick väl ett rookie 3års kontrakt som går ut efter säsongen?SirDIFalot skrev:Visst kan man uttrycka det så. Men han är inne på sin andra säsong därborta...Bjurre skrev:13 NHL matcher har han gjort på 3år.Robban120 skrev:Någon som vet hur det går för Engqvist? Han har väl blivit uppkallad några ggr från AHL om jag nt minns fel?
Som han var utlånad till DIF första året.
Candiens har ju fullt i skador och skit nu. Så det visar ju att dom inte tror på han.SirDIFalot skrev:Ja, men man kan ju inte räkna in året i DIF om man sammanfattar hur många matcher/poäng han gjort därborta.
Det känns som att Krüger alltid gör mål precis framför kassen, stänker in en retur eller något liknande. Inte direkt något finlirRobban120 skrev:Mål igen då av Krüger mot Kings.
Det kan jag tyvärr ej svara på då jag bara kollar blackhawks resultat och vilka som gör målenSjöwall skrev:Det känns som att Krüger alltid gör mål precis framför kassen, stänker in en retur eller något liknande. Inte direkt något finlirRobban120 skrev:Mål igen då av Krüger mot Kings.
Sent from my GT-I9100 using TapatalkMen som alla vet så räknas skitmålen också!
Har han gjort något mål på skott utifrån ännu? (Länka gärna youtube isåfall)
Varlamov dödade nog hans självförtroende härSjöwall skrev:Det känns som att Krüger alltid gör mål precis framför kassen, stänker in en retur eller något liknande. Inte direkt något finlirRobban120 skrev:Mål igen då av Krüger mot Kings.
Haha kan inte varit kul för han där, men han har ju gjort några mål efter det såSirDIFalot skrev:Varlamov dödade nog hans självförtroende härSjöwall skrev:Det känns som att Krüger alltid gör mål precis framför kassen, stänker in en retur eller något liknande. Inte direkt något finlirRobban120 skrev:Mål igen då av Krüger mot Kings.
http://www.youtube.com/watch?v=Hy7QwIjbmUw
Åh herrejävlar vilken plock!SirDIFalot skrev:Varlamov dödade nog hans självförtroende härSjöwall skrev:Det känns som att Krüger alltid gör mål precis framför kassen, stänker in en retur eller något liknande. Inte direkt något finlirRobban120 skrev:Mål igen då av Krüger mot Kings.
http://www.youtube.com/watch?v=Hy7QwIjbmUw