Matcher i TV

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
henka83

Re: Matcher i TV

Inlägg av henka83 »

Cardbet.com har tydligen också kampanj med att de bjuder på viasat om man spelar för 25€ i deras sportbook. Lägligt erbjudande :).

Så för er bettare är det ett måste:

http://www.cardbet.com/sv/Poker/Promoti ... promo.aspx
henka83

Inlägg av henka83 »

Stora Djurgårdare bakom bolaget med fick jag höra. Tummen upp 8)
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Låter som du är en av dom.
henka83

Inlägg av henka83 »

Låter och är är 2 olika saker :lol:
Staten

Inlägg av Staten »

Jag tänker inte betala 25 euro (ungefär 230 kr) när jag kan köpa en månads viaplay för 199 kr direkt och utan krångliga procedurer från viasat. Hur är resonemanget liksom?
DIFVästertorp
Säsongskort: Ja

Inlägg av DIFVästertorp »

Staten skrev:Jag tänker inte betala 25 euro (ungefär 230 kr) när jag kan köpa en månads viaplay för 199 kr direkt och utan krångliga procedurer från viasat. Hur är resonemanget liksom?
Spela en säker match så har du ju kontot gratis så att säga
Djurgårdens IF
henka83

Inlägg av henka83 »

Alla kan ju dock inte betta, är ju som sagt scrolla, klicka och få in pengar. Svårt det där för vissa ;)
Staten

Inlägg av Staten »

Även en i en "säker" match finns ju två lag som kan vinna, så risken finns fortfarande att jag betalar 230 kr för ett abonnemang som kostar 199.

Edit: Dessutom måste ju oddset vara minst 1.5.
DIFVästertorp

Till er som har comhem eller viasat finns en annan möjlighet. Man får 10 matcher gratis i och med de nya reglerna från storbritannien om 16 matcherna på lördagar. Kan användas till bortamatcher i KS antar jag iaf?
Djurgårdens IF
henka83

Inlägg av henka83 »

Staten skrev:Jag tänker inte betala 25 euro (ungefär 230 kr) när jag kan köpa en månads viaplay för 199 kr direkt och utan krångliga procedurer från viasat. Hur är resonemanget liksom?
25 EURO är till att börja med ungefär 220kr.

Nästa fel är att jag skrev till de som bettade. En jävligt lätt grejj för oss som är insatta. PUNKT.

Lika illa besvarat av mig som besvarat av dig. Hälsa familjen.

Fortsatt trevlig söndag. :lol:
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

DIFVästertorp skrev:Till er som har comhem eller viasat finns en annan möjlighet. Man får 10 matcher gratis i och med de nya reglerna från storbritannien om 16 matcherna på lördagar. Kan användas till bortamatcher i KS antar jag iaf?
Mer info om detta?
Kikat runt lite men hittar inget.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Så man behöver inte binda sig i 12 månader eller dyl. för att få Viasat?
Glory1

Inlägg av Glory1 »

Viasat vet jag inte. Men inte för viaplay iallafall. Tror jag? :roll:
Senast redigerad av Glory1 den 2012-03-11 17:19:23, redigerad totalt 1 gånger.
Rix

Inlägg av Rix »

Metal Machine skrev:Så man behöver inte binda sig i 12 månader eller dyl. för att få Viasat?
Nej, dock så när jag hade det och skulle avsluta så fanns det ingen knapp för avsluta utan man får maila deras support och massa sånt för att bli av med det. Det tog inte lång tid alls, men knappast det smidigaste systemet i världen. De kanske har fixat detta nu? Någon som har mer koll innan man fixar igen :)?
DIFVästertorp

Henkos skrev:
DIFVästertorp skrev:Till er som har comhem eller viasat finns en annan möjlighet. Man får 10 matcher gratis i och med de nya reglerna från storbritannien om 16 matcherna på lördagar. Kan användas till bortamatcher i KS antar jag iaf?
Mer info om detta?
Kikat runt lite men hittar inget.
från com hems blogg :
Uppdaterat 2012-03-10: De kunder som idag abonnerar på kanaler som är berörda av förändringen har möjlighet att få en kod till Viaplay som gör att det går att se matcherna där. Koden ger 10 fria matcher vilket ska vara tillräckligt för att se de matcher som inte sänds på tv säsongen ut. För att få din kod kan du ringa till oss på 0771 55 00 00, eller skriva till oss på Facebook eller Twitter, tänk på att skicka privata meddelanden när det gäller personuppgifter.
Djurgårdens IF
Skriv svar