Kvalserien 11/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Magnutz
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Magnutz »

Bjurre skrev:
Magnutz skrev:Hoppas nu detta ovanstående inlägg postas upp på dalkullornas forum/sidor/näverlursgille. Humor!
Dom har spärrat så man inte kan göra sig ett konto på deras forum nu. :lol:
Hahahaha. Episkheten är ofattbar. :D
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
xdahag
Säsongskort: Ja

Inlägg av xdahag »

Örebro släpper plåtar imorn.
Mash

Inlägg av Mash »

Webmaster skrev:
Bjurre skrev:
pulverapa skrev:Så här gör "leksingsarna" för att få biljetter.
Jag gick in på difs sida valde alternativet medlem, därefter slumpade jag ett medlemsnummer och köpet gick igenom
Kollas inte numren upp så dom stämmer?
Skandal om inte är så.
Självklart kommer det att kollas upp vid entrén där biljetterna delas ut.

Det är som att boka en flygbiljett. Går alldeles utmärkt att göra, men du kommer inte in på flygplatsen utan ett pass i handen. På samma sätt fungerar det här: Du kan boka, men biljetterna får du inte utan att uppfylla villkoren (medlemskap).
Så om jag förstår detta rätt. Ej medlemmar kan alltså ockupera platser men kan inte få biljetter för dessa, är det så?
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Mash skrev:
Webmaster skrev:
Bjurre skrev:
pulverapa skrev:Så här gör "leksingsarna" för att få biljetter.
Jag gick in på difs sida valde alternativet medlem, därefter slumpade jag ett medlemsnummer och köpet gick igenom
Kollas inte numren upp så dom stämmer?
Skandal om inte är så.
Självklart kommer det att kollas upp vid entrén där biljetterna delas ut.

Det är som att boka en flygbiljett. Går alldeles utmärkt att göra, men du kommer inte in på flygplatsen utan ett pass i handen. På samma sätt fungerar det här: Du kan boka, men biljetterna får du inte utan att uppfylla villkoren (medlemskap).
Så om jag förstår detta rätt. Ej medlemmar kan alltså ockupera platser men kan inte få biljetter för dessa, är det så?
Tyvärr verkar det så, de betalar ju biljetter som de inte kommer få ut så det är som att vaska. DIF bör se över problemet ASAP.
DIF!
Användarvisningsbild
minalman

Kvalserien 11/12

Inlägg av minalman »

Jag är säker på att på Hovet kommer vi vara i överlägsen majoritet på alla matcher, även mot Leksand. Så om de nu får in några masar, så är det säkert nyckelpersoner i deras fanskara. Eftersom de feta masarna inbillat sig vara "Sveriges bästa klack" så är det ju en fördel att just dessa personer är vittnen när vi visar hur fel de har!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
minalman

Kvalserien 11/12

Inlägg av minalman »

Läckert att Fotbollen skickar ut nyhetsbrev med uppmaning att köpa hockeybiljetter. Jag börjar tro på den här föreningen igen, även fast det egentligen och olyckligtvis skall skrivas "de här föreningarna".
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Jag ska köpa biljett på sittplats till Ejendals Arena. Ska svina mig och vara allmänt jävlig.
Flowerbranch

Re: Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Flowerbranch »

pulverapa skrev:Jag ska köpa biljett på sittplats till Ejendals Arena. Ska svina mig och vara allmänt jävlig.
Då är vi två!
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Vad är det egentligen med den här Nobelhallen i Karlskoga som varenda jävla krönikör skall förstora upp "som det hemskaste spelarna kommer vara med om i sina karriärer"? Say what?

Är det som vanligt brist på något intelligent att skriva eller är det en riktig sunkhåla med 2 meters stort omklädningsrum och plats för 400 på läktarna?
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

sånt spelarna borde ha varit med om tidigaer iaf ingen föds, växer upp och sen spelar i madison square garden. folk har varit runt
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
Acke83

Inlägg av Acke83 »

Fan jag minns nar man sjalv motte djurgarden som liten junior och vi korde i hallen utanfor alvsjo, den saknade ju forfan kortsidor sa det blaste rakt igenom sa jag vill nog pasta att de flesta ar vana vid lite sunkiga hallar :D
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Så vad vänta alla på? Köp biljett omgående och få polarna, arbetskollegor, släkt och familj att göra detsamma! Nu fyller vi Hovet! Har ni polare som är sega, gör dom en tjänst och köp biljetter till dig så länge.
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Bäst-i-stan skrev:Så vad vänta alla på? Köp biljett omgående och få polarna, arbetskollegor, släkt och familj att göra detsamma! Nu fyller vi Hovet! Har ni polare som är sega, gör dom en tjänst och köp biljetter till dig så länge.
WORD....även om polaren inte kan eller what ever så gå själv...gör allt för att fylla Hovet!
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

Vad i helvete håller leksingarna på med? Även idag så gnälls det på forum och i kommentatorsfält om att vi låter VÅRA fans ha förtur till biljetterna i VÅR arena.

Herregud, det måste vara något i Siljan som ger dalmasarna vanföreställningar.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Edin skrev:Vad i helvete håller leksingarna på med? Även idag så gnälls det på forum och i kommentatorsfält om att vi låter VÅRA fans ha förtur till biljetterna i VÅR arena.

Herregud, det måste vara något i Siljan som ger dalmasarna vanföreställningar.
Skit i Leksand. Har tappat all respekt jag haft för dom. Aldrig sett något värre gnäll.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skriv svar