What grinds your gears?
Re: What grinds your gears?
Hellre pinka än kissa.
Värst är dock vuxna människor som använder ordet bajsa. Något man möjligen säger till barn under 5.
Värst är dock vuxna människor som använder ordet bajsa. Något man möjligen säger till barn under 5.
What grinds your gears?
Tjejer och barn kissar, killar och karlar pissar.Mäklaren skrev:Pinka är överlägset värst.Hawk skrev:Haha om du fick välja mellan ordet "Kissa" och "Pinka", vilket är värst där då tycker duMäklaren skrev:Människor som använder ordet ''pinka'', dem spolar vi!
"Shitkicker" har gjort intryck märker jagJohanPez skrev: Tjejer och barn kissar, killar och karlar pissar.

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Nehejdu, ordet "bajsa" är jävligt potent. Lite Killing-gänget på det ordet. En klassiker som bara blir brunare med åren.Henkos skrev:Hellre pinka än kissa.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Folk som försöker vara trevliga med kommentaren "Vad trött du ser ut idag..."
What grinds your gears?
Haha, hur försöker man vara trevlig genom att säga så?pulverapa skrev:Folk som försöker vara trevliga med kommentaren "Vad trött du ser ut idag..."
Att ständigt av kunder och arbetskamrater bli påmind om hur jävla dåliga DIF är. Att man aldrig ska få vara glad...
Människor som säger att "Nu blir det för Djurgården" Berätta något jag inte extremt medveten om tack...
Personer som inte ens är insatta säger det mest dessutom
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Personer som inte ens är insatta säger det mest dessutom
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ingen har någonsin sagt "Nu blir det för Djurgården" till mig.
Å andra sidan beblandar jag mig inte med människor som svamlar.
"Nu blir det för Djurgården" - HAHA!
Å andra sidan beblandar jag mig inte med människor som svamlar.
"Nu blir det för Djurgården" - HAHA!
Säg den glädje som varar
En kollega på jobbet sa igår att FBK och HV drar mer publik på och utanför läktaren än vad DIF gör. Är det ens lönt att ta diskussionen? 

Jag är inte arg, och inte besviken.
Jag skulle inte ens ge dem en blick tillbaka. Finns nog en anledning till att DIF var huvudmatchen på Canal plus typ varannan match de sista 20 omgångarna...Stulle skrev:En kollega på jobbet sa igår att FBK och HV drar mer publik på och utanför läktaren än vad DIF gör. Är det ens lönt att ta diskussionen?
Folk som säger att man ska ge "110%". Man kan inte ge mer än 100% av sin kapacitet när det kommer till en arbetsinsats. Stör mig faktiskt något fruktansvärt på detta.
Vi har en liten mästare i detta på forumet i -daniel-. Det kan också vara att han hamnat inom min radar och att jag inte sett om ni andra skriver det fullt lika mycket
Vi har en liten mästare i detta på forumet i -daniel-. Det kan också vara att han hamnat inom min radar och att jag inte sett om ni andra skriver det fullt lika mycket

Folk som säger "fan va dåliga DIF var igår". JAHA? Såg du inte match 25 i grundserien eller nåt? Det är såhär det ser ut, sluta förvänta er mer. Det sinkar oss bara.
Som även du skrev i matchtråden så har folk så pass höga förväntningar på laget att dom borde klara av att slå Rögle på hemmaplan. Kan man inte som supporter få förvänta sig det så vet jag inte vad.pulverapa skrev:Folk som säger "fan va dåliga DIF var igår". JAHA? Såg du inte match 25 i grundserien eller nåt? Det är såhär det ser ut, sluta förvänta er mer. Det sinkar oss bara.
Jag är inte arg, och inte besviken.