Kvalserien 11/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
-daniel-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av -daniel- »

SmalandRules skrev:Jag tror att det är lika bra att DIF åker ner. Trist kanske men tyvärr sant och välbehövligt. Tror att föreningen och dess fans behöver nyktra till och inse att det inte går att leva på gamla meriter och namn. Tror att storstadslagens tid är lite förbi och att det finns många hungriga klubbar runtom i vårt avlånga land som kommer att ge DIF en ordentlig omgång med smörj i kvalserien.
Det hade räckt med om du hade skrivit "Hej DIF! Jag är bonde". Varför bre ut på det, liksom...?
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Så här gör "leksingsarna" för att få biljetter.
Jag gick in på difs sida valde alternativet medlem, därefter slumpade jag ett medlemsnummer och köpet gick igenom
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Henkos »

Harold: Åberg då?

Hade satt in han i andra eller tredjelinan. Han behövs med sin avighet. Bara hoppas han kan komma igång med målskyttet - en av få naturliga snipers i laget. Ska givetvis få speltid!
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

pulverapa skrev:Så här gör "leksingsarna" för att få biljetter.
Jag gick in på difs sida valde alternativet medlem, därefter slumpade jag ett medlemsnummer och köpet gick igenom
Kollas inte numren upp så dom stämmer?
Skandal om inte är så.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Är ju riktigt dåligt om köpen går igenom på så sätt, det är bara att hoppas att någon kollar dessa innan dem skickas ut, leksingarna ska fan inte få några biljetter
SmalandRules

Inlägg av SmalandRules »

Bonde eller inte. Bönderna är uppenbarligen bättre på hockey än vad Djurgården är. Och jag blir också trött på babianfasonerna att bara skrika att man skall dra åt helvete om man inte tycker som resten, eller bli kallad bonde om man inte bor i Stockholm. Snacka om apstadie.

Nej, om ni vill tillbaka till ES, så är det dags att bli lite ödmjuka och inse att resten av hockeysverige har sprungit ifatt och förbi. Tabellen ljuger inte.

Sanningen är att jag tycker att DIF behövs i hockeysverige. Men man måste förtjäna det.
Harold Camping

Inlägg av Harold Camping »

Henkos skrev:Harold: Åberg då?

Hade satt in han i andra eller tredjelinan. Han behövs med sin avighet. Bara hoppas han kan komma igång med målskyttet - en av få naturliga snipers i laget. Ska givetvis få speltid!

Jag tycker inte att Pontus Åberg bidrar med något bra alls egentligen, förutom straffen mot LHC.
Dom som är bäst ska spela, jag tycker inte att Åberg går in på 2 kedjor. För 3-4 behöver vi andra spelartyper.

DET ÄR VAD TYCKER JAG.
Janzoo

Inlägg av Janzoo »

Man har ju behövt visa upp medlemskort förr, borde väl bli så nu då?
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

SmalandRules skrev:Bonde eller inte. Bönderna är uppenbarligen bättre på hockey än vad Djurgården är. Och jag blir också trött på babianfasonerna att bara skrika att man skall dra åt helvete om man inte tycker som resten, eller bli kallad bonde om man inte bor i Stockholm. Snacka om apstadie.

Nej, om ni vill tillbaka till ES, så är det dags att bli lite ödmjuka och inse att resten av hockeysverige har sprungit ifatt och förbi. Tabellen ljuger inte.

Sanningen är att jag tycker att DIF behövs i hockeysverige. Men man måste förtjäna det.
Du gnäller på du blir kallad bonde. Sen skriver du att vi är babianer är det konstigt att du får ord som bonde tillbaka då?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

Samma person skrev nu: Eller shit, måste man vara medlem för att hämta ut, dock blir det iallafall en diffare mindre på läktaren

ja jävlar vilka korkade bönder
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

sthlm1891 skrev:
Samma person skrev nu: Eller shit, måste man vara medlem för att hämta ut, dock blir det iallafall en diffare mindre på läktaren

Mejlade Janne Ednertz om detta och han sa att de kontrollerar namn och nummer, är det något som inte stämmer så hävs köpet. Hoppas många leks-bönder runt om i landet köper biljetter och bokar hotell.
Harold Camping

Inlägg av Harold Camping »

SmalandRules skrev:Bonde eller inte. Bönderna är uppenbarligen bättre på hockey än vad Djurgården är. Och jag blir också trött på babianfasonerna att bara skrika att man skall dra åt helvete om man inte tycker som resten, eller bli kallad bonde om man inte bor i Stockholm. Snacka om apstadie.

Jag har en gammal bekant som bodde i Småland. Sen flyttade han till New Orleans och är nu aktiv inom deras motsvarighet till Feministiskt initiativ.
Användarvisningsbild
sthlm1891

Inlägg av sthlm1891 »

pulverapa skrev:
sthlm1891 skrev:

Mejlade Janne Ednertz om detta och han sa att de kontrollerar namn och nummer, är det något som inte stämmer så hävs köpet. Hoppas många leks-bönder runt om i landet köper biljetter och bokar hotell.
Blev lite orolig där ett tag :P nu gäller det bara att Djurgårdsfamiljen köper upp varenda jäkla biljett som finns så att vi får minimum antal bönder på läktarna
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

LeksLuthor, du kan ju hälsa alla bönder runt om i landet att det är fritt fram att fejka medlemsnummer. Glöm inte att boka hotell också så att ni kastar bort ännu mer pengar.
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: Re: Kvalserien 11/12

Inlägg av Henkos »

Harold Camping skrev:
Henkos skrev:Harold: Åberg då?

Jag tycker inte att Pontus Åberg bidrar med något bra alls egentligen, förutom straffen mot LHC.
Dom som är bäst ska spela, jag tycker inte att Åberg går in på 2 kedjor. För 3-4 behöver vi andra spelartyper.

DET ÄR VAD TYCKER JAG.
Men Jimmie platsar i andra? Inte direkt rosat marknaden på sistone.
Hade låtit Åberg ta hans plats och sen satt in Ölve istället för Brodin.
Skriv svar