Borås, Bofors. Är det samma ställe? "Vischan"?SirDIFalot skrev:Lika bra att vi inte får några plåtar dit. Eller att vi får typ 150 st. Med tanke på att Djurgården fotboll spelar allsvensk premiär mot Elfsborg samma dag dit tusentals Djurgårdare redan bokat resa.minalman skrev:SirDIFalot skrev:Tomas Ros ? @Rosenrasande
Skandal!!! Djurgården får tydligen bara bortastå i Leksand. Borde LIF inte flytta till en större arena så alla får plats ?
Cred till Ros
En lördagsmatch i Leksand? Låter det så genomtänkt, säkerhetsmässigt?
Kvalserien 11/12
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kvalserien 11/12
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Re: Kvalserien 11/12
Hoppas det då jag nämligen har abonnemang där redan. Är det på det viset och ni vill kunna se de matcher ni inte går på hemifrån rekommenderar jag er att köpa, 199 kr/mån-daniel- skrev:Men vänta nu, via Viaplay.se kan man väl se alla matcher? Eller?melker skrev:Två matcher kommer sändas i Viasat, en "stor" med studio samt en mindre med färre kameror lite liknande Elitseriens PPV-sändningar. Sedan den tredje matchen visas i S24.Glory1 skrev:Någon som vet om det bara är en match per omgång som visas på viasat eller om det är samtliga som visas live?
Kanske en liten detalj i sammanhanget, men jag surfade in på hockeyallsvenskans hemsida idag och var tvungen att lämna omedelbart för att undvika ögoncancer.
Vi står inför dörren till någon jävla gärsgårdsserie och jag har svårt att acceptera det, faktumet att vi ska spela kvalserien har liksom inte sjunkit in ännu...
Vi står inför dörren till någon jävla gärsgårdsserie och jag har svårt att acceptera det, faktumet att vi ska spela kvalserien har liksom inte sjunkit in ännu...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- DIFference
Re: Re: Kvalserien 11/12
Tror inte de sänder alla?-daniel- skrev:Men vänta nu, via Viaplay.se kan man väl se alla matcher? Eller?melker skrev:Två matcher kommer sändas i Viasat, en "stor" med studio samt en mindre med färre kameror lite liknande Elitseriens PPV-sändningar. Sedan den tredje matchen visas i S24.Glory1 skrev:Någon som vet om det bara är en match per omgång som visas på viasat eller om det är samtliga som visas live?
Vet att Viasat sänder 2 matcher per omgång på Viasat Sport och Viasat Hockey, som jag har.
Sent from my HTC Sensation using Tapatalk.
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
- Lidingö DIF
Jag säger ju det. Hockeyvärldens motsvarighet till DDR. Hemsidan ser ut att vara designad av någon med lånvarigt blandmissbruk som hamnat på fel sida av lite fängelsesex. Vi ska helt enkelt inte hålla till där. Helst inte ha något som helst att göra med samhällselement som Hockeyallsvenskan. Det fläckar ner Djurgården att bara ha och göra med dessa representanter från Sveriges alla jävla dansbandsträsk.Edin skrev:Kanske en liten detalj i sammanhanget, men jag surfade in på hockeyallsvenskans hemsida idag och var tvungen att lämna omedelbart för att undvika ögoncancer.
Jag ställer helt upp på Androids filosofi.
Något annat finns inte!android skrev:Släpp orden ångest etc. Yttra dom inte ens. Nu ska vi köra över allt och alla i tio matcher.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
+1Lidingö DIF skrev:Jag säger ju det. Hockeyvärldens motsvarighet till DDR. Hemsidan ser ut att vara designad av någon med lånvarigt blandmissbruk som hamnat på fel sida av lite fängelsesex. Vi ska helt enkelt inte hålla till där. Helst inte ha något som helst att göra med samhällselement som Hockeyallsvenskan. Det fläckar ner Djurgården att bara ha och göra med dessa representanter från Sveriges alla jävla dansbandsträsk.Edin skrev:Kanske en liten detalj i sammanhanget, men jag surfade in på hockeyallsvenskans hemsida idag och var tvungen att lämna omedelbart för att undvika ögoncancer.
Jag ställer helt upp på Androids filosofi.Något annat finns inte!android skrev:Släpp orden ångest etc. Yttra dom inte ens. Nu ska vi köra över allt och alla i tio matcher.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bortaresor! Örebro, Karlskoga(Bofors) och Leksand är givna, eller vad säger ni? Sista matchen spelas på långfredagen, oavsett om vi möter Malmö eller Rögle så tycker jag en bortaresa vore given även där. Ingen jävel ska få bua ut Djurgårdens IF i en kvalserie ostraffat, dags att visa hur det går till på en läktare.
Hur spelet kommer se ut på isen vill jag inte ens veta, stor fet ångestklump i magen enda sen slutsignalen ljöd igår. Allt känns overkligt, men lever med hoppet och tankarna att vi kommer klara detta - på ett eller annat sätt.
EDIT: Insåg just att omgång åtta är den 31/3 borta mot Leksand. Det är samma dag som vi invaderar Borås i fotbollen. Lär väl inte bli någon vidare bra uppslutning i hockeyn då, eller?
Hur spelet kommer se ut på isen vill jag inte ens veta, stor fet ångestklump i magen enda sen slutsignalen ljöd igår. Allt känns overkligt, men lever med hoppet och tankarna att vi kommer klara detta - på ett eller annat sätt.
EDIT: Insåg just att omgång åtta är den 31/3 borta mot Leksand. Det är samma dag som vi invaderar Borås i fotbollen. Lär väl inte bli någon vidare bra uppslutning i hockeyn då, eller?
Senast redigerad av Mash den 2012-03-08 01:16:00, redigerad totalt 1 gånger.
- SirDIFalot
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
På twitter skriver dom att det var en puck och att han kan se men är lite svullen och grumlig(?).
Jag är inte arg, och inte besviken.
Lite kul att runt 66% av de som röstat på aftonbladets fråga: "Vad är hetast iår - Kvalserien eller slutspelet?" svarade kvalserien. Hur stort skulle intresset vara utan oss?
- minalman
Kvalserien 11/12
SM-slutspelet är bara intressant i åtta småstäder utanför tullarna.Heaty skrev:Lite kul att runt 66% av de som röstat på aftonbladets fråga: "Vad är hetast iår - Kvalserien eller slutspelet?" svarade kvalserien. Hur stort skulle intresset vara utan oss?
Tycker det är lite synd att kalla Göteborg en småstad.minalman skrev:SM-slutspelet är bara intressant i åtta småstäder utanför tullarna.Heaty skrev:Lite kul att runt 66% av de som röstat på aftonbladets fråga: "Vad är hetast iår - Kvalserien eller slutspelet?" svarade kvalserien. Hur stort skulle intresset vara utan oss?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- minalman
Allt är relativt!Bjurre skrev:Tycker det är lite synd att kalla Göteborg en småstad.minalman skrev:SM-slutspelet är bara intressant i åtta småstäder utanför tullarna.Heaty skrev:Lite kul att runt 66% av de som röstat på aftonbladets fråga: "Vad är hetast iår - Kvalserien eller slutspelet?" svarade kvalserien. Hur stort skulle intresset vara utan oss?

- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.