Challe Berglund
Re: Välkommen Challe Berglund
Härligt att se dig igen Challe! Är dock jävla trött på hoppandet mellan tränarna den här säsongen.
Välkommen Challe Berglund
Försöker du insinuera att vi byter tränare som tröjor.. öh jag menar strumporBjurre skrev:Om det går åt skogen med Challe nu då. Plockar man in Hardy igen?

Inte en minut försent! Inget ont om Zabel men är det nån som vet vad som gäller att spela i DIF så är det Challe! Skit i taktik och fan å hans moster nu är det bara in och köra Järnkamin-style!!!
Fyll Hovet!!
Fyll Hovet!!
2014-04-07, vad hände?
Woooooooooh, let's empty the tanks boys!!
Ja exakt. Eller om u16 tränaren plockas upp.JohanPez skrev:Försöker du insinuera att vi byter tränare som tröjor.. öh jag menar strumporBjurre skrev:Om det går åt skogen med Challe nu då. Plockar man in Hardy igen?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
JohanPez skrev:Woooooooooh, let's empty the tanks boys!!
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Bjurre skrev:JohanPez skrev:Woooooooooh, let's empty the tanks boys!!
Måste dock säga att du inte har någon "Okey" visningsbild

- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Kom på det jag med. Så bytte.Morwin skrev: Måste dock säga att du inte har någon "Okey" visningsbildMår ju dåligt när man ser den
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Helt rätt att ta in Challe nu! Inte bara för kvalserien, utan också för nästa säsong, oavsett var vi spelar. Rida på en framgångsvåg, eller brinna av revanschlystnad? Spelar ingen roll, Challe är med på tåget från start. För oavsett hur det går i kvalserien närmaste månad. Vägen till nästa SM-guld började idag!

- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Kloka ord utav Challe där.
- SkönaDjurgårn
Fan vad gött säger jag bara. Challe lär ju inte vilja hanka sig fram i allsvenskan nästa år. Nu kan han påverka det själv, det blir nog bra!
Skönt med Challe, tror han kan styra spelet mycket och Zabel kan få igång killarna med snacket. Ska bli intressant att se!
- diftobbe89
Välkommen in Challe. Känns jävligt bra att få in honom i båset redan nu.
Vissa säger att han bara misslyckats, själv känner jag mig trygg med Challe!
Vissa säger att han bara misslyckats, själv känner jag mig trygg med Challe!
Spela fult
Hoppas Challe sätter ihop en kedja som bara har till uppgift stt trasa sönder motståndarnas första kedja. Jimmie, Fimpen och Brodin skulle vara perfekta för det ändamålet..