Kvalserien 11/12
Re: Kvalserien 11/12
Vet ni om Viaplay fungerar utomlands också? Sticker till Holland den 26 mars och missar sista 5 matcherna. Vore guld om man kunde få se skiten!
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tyvärr är det rätt vanligt att streamade tjänster är limiterad till det land som sänder tjänsterna, och jag tror att fallet är så även med Viaplay. Går säkert att gå runt dock med lite meck men kanske lite overkill här.DIFnacka skrev:Vet ni om Viaplay fungerar utomlands också? Sticker till Holland den 26 mars och missar sista 5 matcherna. Vore guld om man kunde få se skiten!
Du får nog köra Radiosporten via webben...
-
Uppmanar alla att köpa sitt kvalseriekort omgående! Hovet ska bestå av 99% DIF. Nu är det upp till oss att skapa ett sjuhelvetes jävla tryck som får bondlagen att längta hem.
Så ligg på varenda jävel som kallar sig DIF att köpa kvalseriekortet!
Så ligg på varenda jävel som kallar sig DIF att köpa kvalseriekortet!
-
Hur bra är egentligen de allsvenska lagen? Någon som sett dom och kan jämföra?
De har ett spel och åker en jäkla massa skridskor. Plus att vi är sjukt lättscoutade. "Ligg högt på dem, stressa backarna".jensa öhling skrev:Hur bra är egentligen de allsvenska lagen? Någon som sett dom och kan jämföra?
-
Sett endel på viasat...tycker vissa av lagen kan vara vassa framåt men inte nå vidare försvarspel...tror att om DIF bara spelar som dom kan o ger järnet kan dom slå alla lagen...frågan är bara om spelarnas självförtroende kan bli en akilles häl.jensa öhling skrev:Hur bra är egentligen de allsvenska lagen? Någon som sett dom och kan jämföra?
Vill att dalmasarna ska mötas av något som liknar detta:
Fan, fan, fan. Är så otroligt orolig över framtiden. För en vecka sedan hade jag inte kunnat ana hur jobbig den här situationen är...
Gråter fan nästan till det här klippet:
Fan, fan, fan. Är så otroligt orolig över framtiden. För en vecka sedan hade jag inte kunnat ana hur jobbig den här situationen är...
Fan sånt här borde de visa i omklädningsrummet så att spelarna taggas.Janzoo skrev:Vill att dalmasarna ska mötas av något som liknar detta:
Jag blir i varje fall sjukt taggad av att se det. Likadant om man kollar tillbaks på klippen från slutspelet 09/10
i
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Ros, Wennerholm och Gustavsson tippar DIF som favoriter. Och borde vinna 8-9 matcher.
Faaaan.Nu går det åt helvete.. Kom ihåg hur de s.k experterna och motståndar lagens tränare tippade oss bland topp fyra inför denna säsong.
Faaaan.Nu går det åt helvete.. Kom ihåg hur de s.k experterna och motståndar lagens tränare tippade oss bland topp fyra inför denna säsong.

There is no I in TEAM!!!!
Äh, vemfan läser vad de har att säga på någon seriös nivå...Bigge skrev:Ros, Wennerholm och Gustavsson tippar DIF som favoriter. Och borde vinna 8-9 matcher.
Det är 0% avklarat av Kvalserien och inga förhandstippningar är av något intresse egentligen. Om vårt DIF går ut med samma inställning som under ca 55 omgångar Elitseriespel får vi bekymmer. Hur stora? Ingen aning. Jag avvaktar de första tre matcherna. Har vi vunnit dem kan jag börja se en positiv prognos. Inte förr.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Gick igenom de andra lagen på Eliteprospect. Sett på papperet känns Örebro klart tuffast, Bofors ser svagast ut.
Men det viktiga är att vi lyckas släppa loss. Gör vi det bör vi ta en plats bland de två främsta.
Däremot känns det inte alls bra att börja mot förkvalvinnaren. Det laget kommer ju vara uppe i matchtempo till matchen mot oss. Hade varit bättre att få dom senare när de bör vara slitna.
Men det viktiga är att vi lyckas släppa loss. Gör vi det bör vi ta en plats bland de två främsta.
Däremot känns det inte alls bra att börja mot förkvalvinnaren. Det laget kommer ju vara uppe i matchtempo till matchen mot oss. Hade varit bättre att få dom senare när de bör vara slitna.
- -daniel-
Jag är livrädd för att Malmö kniper sista KS-platsen, just nu tågar de på och leder med 3-0 mot IKO på bortaplan... de möter även samma lag på hemmaplan i nästa omgång, och vips så är de väl i ledning i förkvalserien.
Aja. Vi får väl se.
Aja. Vi får väl se.
Har för mig att Mora spelade förkval förra säsongen och sedan till själva kvalserien så tog dom tvärslut, blev inte någon poäng.jensa öhling skrev:Gick igenom de andra lagen på Eliteprospect. Sett på papperet känns Örebro klart tuffast, Bofors ser svagast ut.
- -daniel-
Det stämmer, tror de kammade hem 8 pinnar totalt i serien...men exempelvis Malmö är har en brutalt mycket högre potential än det lag Mora hade då.Buford skrev:Har för mig att Mora spelade förkval förra säsongen och sedan till själva kvalserien så tog dom tvärslut, blev inte någon poäng.jensa öhling skrev:Gick igenom de andra lagen på Eliteprospect. Sett på papperet känns Örebro klart tuffast, Bofors ser svagast ut.
Känns jobbigt att börja KS mot ett Malmö som övervunnit alla motgångar under säsongen... Aja, finns fördelar med det också; Malmö har nog större potential att plocka poäng mot andra lag också.