Djurgårdens IF - MODO Hockey 25/11 2006
-
Vad fan ska man säga?
1. Tjänstefel om inte tränarna avgår, byter identitet och flyttar utomlands.
2. Lindman axlade Ribbenstrands roll som "pinsam jävla clown" riktigt bra idag.
3. Det här laget har för övrigt sataniskt mycket mer publik på matcherna än dom förtjänar.
4. Jag vet fattar inte hur jag orkar bry mig så jävla mycket som jag gör. Känner mig helt jävla apatisk.
5. Känns tragiskt när man är medveten om att "Ribben" kommer att vinna poängligan innan något händer i tränarfrågan. För mig skiter jag fullständigt i om alternativet är att man värvar in André Mattsson och låter honom vara spelande tränare. Säcken verkar ju ha en helt ofattbar förmåga att ta felbeslut.
6. Jag antar att någon kommer att försöka hävda att vi gör en bra match idag, fram till sista. NEJ DET GJORDE VI INTE! Vi är ju i stort sett under hela matchen. Tur att vi fick spela lite boxplay så att vi kan ursäkta vistelsen i egen zon med det.
1. Tjänstefel om inte tränarna avgår, byter identitet och flyttar utomlands.
2. Lindman axlade Ribbenstrands roll som "pinsam jävla clown" riktigt bra idag.
3. Det här laget har för övrigt sataniskt mycket mer publik på matcherna än dom förtjänar.
4. Jag vet fattar inte hur jag orkar bry mig så jävla mycket som jag gör. Känner mig helt jävla apatisk.
5. Känns tragiskt när man är medveten om att "Ribben" kommer att vinna poängligan innan något händer i tränarfrågan. För mig skiter jag fullständigt i om alternativet är att man värvar in André Mattsson och låter honom vara spelande tränare. Säcken verkar ju ha en helt ofattbar förmåga att ta felbeslut.
6. Jag antar att någon kommer att försöka hävda att vi gör en bra match idag, fram till sista. NEJ DET GJORDE VI INTE! Vi är ju i stort sett under hela matchen. Tur att vi fick spela lite boxplay så att vi kan ursäkta vistelsen i egen zon med det.
Senast redigerad av *Knirre den 2006-11-25 17:37:55, redigerad totalt 2 gång.
Lindman avgör ju matchen assisterad av Rådbjer och Lassilla. Lassilla är fortfarande så fruktansvärt jävla dålig så man borde koka lim på hans benskydd. Returer HELA tiden. Bort bort bort.
Säckens har bytt strategi från att släppa in dom första 3 målen till att till att tappa 2 måls ledningar innan man hinner blinka. Power play är så bedrövligt att jag spyr spyr spyr spyr spyr spyr på eländet.
Och det värsta är inte att dom suger, det värsta är att dom sög redan innan landslaguppehållet och nu suger dom ännu värre. Det blir allsvenskan om inget mer händer.
Men fan vet om det hjälper att fota Säcken. Ytterligare en helg förstörd.
Säckens har bytt strategi från att släppa in dom första 3 målen till att till att tappa 2 måls ledningar innan man hinner blinka. Power play är så bedrövligt att jag spyr spyr spyr spyr spyr spyr på eländet.
Och det värsta är inte att dom suger, det värsta är att dom sög redan innan landslaguppehållet och nu suger dom ännu värre. Det blir allsvenskan om inget mer händer.
Men fan vet om det hjälper att fota Säcken. Ytterligare en helg förstörd.
Senast redigerad av Fricke den 2006-11-25 17:33:44, redigerad totalt 2 gång.
-
varför? varför? varför?
nu känna allsvenskan nära... är det dags att kolla efter ny tränare??? VAD HAR HÄNT MED MESTA MÄSTARNA!!!????

Senast redigerad av Dif_in_my_heart den 2006-11-25 17:32:18, redigerad totalt 1 gånger.
- Christopher J
Vad som hände i tredje var:tim92 skrev:pinsamt är ordet :evil: kan nån berätta vad som hände i sista?
1. Innan perioden började står Challe och säger: Det är possitivt att vara kort om folk på kortsikt. (För övrigt skit smart att bänka Ribbenstrand och inte gå runt på så mycket folk som möjligt när halva laget är borta).
2. Grodan hinner inte lämna hans läppar förrän Lindman i PP handpassar till Svartvadet som får ett friläge. Lindman drar ner honom = Straff
3. Teemu "sämre än Naumov" Lassilla hinner inte fatta något och straffen sitter.
4. Lindman tycker det är läge att ta ytterlige ett "HELT JÄVLA JÄRNDÖTT" beslut och drar på sig utvisning i när man redan är en gubbe kort. = Mål
5. Lassilla släpper 40:e returen i ett tre mot två läge = 3-2
6. DIF lyckas inte skapa en enda farlig målchans mer i matchen.
Lindman borde betala tillbaka enrébiljetten plus skadestånd för sveda/verk och psykisktlidande.
Det är då fan att det inte går att vinna?
Lindman ska in klaga då han tar onödig tripping vid 4-5 spel osv. Sen kan man ju undra varför DIF-spelarna gnäller? Någon var väl tveksam men det är antalet utvisningar de hakar upp sig på. Har man pucken får man inte lika mycket utvisningar...så är det!
Lindman ska in klaga då han tar onödig tripping vid 4-5 spel osv. Sen kan man ju undra varför DIF-spelarna gnäller? Någon var väl tveksam men det är antalet utvisningar de hakar upp sig på. Har man pucken får man inte lika mycket utvisningar...så är det!
Saknar Kung Wikegård!
-