Retorisk fråga?SirDIFalot skrev:Kolla på tabellen så ser du vinstkolumnenJJohansson skrev:Hur många matcher vann vi vid full tid i år?
HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
-
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
- Blå Helgonet
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det räcker att ha haft bra koll på allsvenskan under hela säsongen och bra koll på lagen vi nu kommer att få möta för att man skall fatta hur svårt detta kommer bli.
Spelmässigt är Leksand ett bra mycket bättre lag en te.x Timrå, tycker jag, spelmässigt kanske det svåraste motståndet! Svår både borta och hemmamatch..
Örebro blir också riktigt jobbiga, det är liksom bättre tryck i alla deras arenor än både fisklundas och plastcluben tillsammans, och att få möta ett klassiskt lag som Djurgårn måste vara rena drömmen för dem här lagen.!
Karlskoga är kanske det lag man gillade och följde mest i allsvenskan och nu kommer alltså vi ställas mot dem
Fräna spelartyper som säkert kommer använda metoder som att köra över Wesslau ta en fight eller vad som helst för att få fördel i matcherna eller plocka bort våra, dem har spelare som gillar sånt (läs: Sandgren,Viklund,Wessner)
Timrå ska vi kunna klara av även i ett kval.
Är vi beredda att offra oss till vilket pris som helst och visa att vi är minst lika laddade som övriga så kommer vi klara topp 2, annars blir vi uppkäkade!!
Tror förövrigt att Västerås snor den sista platsen och efter världens snabbaste genomtänk tror jag det slutar såhär..
1. Leksand
2. Djurgården
3. Örebro
4. Timrå
5. Karlskoga
6. Västerås
Spelmässigt är Leksand ett bra mycket bättre lag en te.x Timrå, tycker jag, spelmässigt kanske det svåraste motståndet! Svår både borta och hemmamatch..
Örebro blir också riktigt jobbiga, det är liksom bättre tryck i alla deras arenor än både fisklundas och plastcluben tillsammans, och att få möta ett klassiskt lag som Djurgårn måste vara rena drömmen för dem här lagen.!
Karlskoga är kanske det lag man gillade och följde mest i allsvenskan och nu kommer alltså vi ställas mot dem

Fräna spelartyper som säkert kommer använda metoder som att köra över Wesslau ta en fight eller vad som helst för att få fördel i matcherna eller plocka bort våra, dem har spelare som gillar sånt (läs: Sandgren,Viklund,Wessner)
Är vi beredda att offra oss till vilket pris som helst och visa att vi är minst lika laddade som övriga så kommer vi klara topp 2, annars blir vi uppkäkade!!
Tror förövrigt att Västerås snor den sista platsen och efter världens snabbaste genomtänk tror jag det slutar såhär..
1. Leksand
2. Djurgården
3. Örebro
4. Timrå
5. Karlskoga
6. Västerås
Spela fult
- JJohansson
- Säsongskort: Ja
Nej, jag är efterbliven och kan inte läsa tabellen själv. Önskar att det var en retorisk fråga.Metal Machine skrev:Retorisk fråga?SirDIFalot skrev:Kolla på tabellen så ser du vinstkolumnenJJohansson skrev:Hur många matcher vann vi vid full tid i år?
Får hoppas på detdiftobbe89 skrev:Det räcker att ha haft bra koll på allsvenskan under hela säsongen och bra koll på lagen vi nu kommer att få möta för att man skall fatta hur svårt detta kommer bli.
Karlskoga är kanske det lag man gillade och följde mest i allsvenskan och nu kommer alltså vi ställas mot dem![]()
1. Leksand
2. Djurgården
3. Örebro
4. Timrå
5. Karlskoga
6. Västerås
- -daniel-
15 trepoängare.JJohansson skrev:Nej, jag är efterbliven och kan inte läsa tabellen själv. Önskar att det var en retorisk fråga.Metal Machine skrev:Retorisk fråga?SirDIFalot skrev:Kolla på tabellen så ser du vinstkolumnenJJohansson skrev:Hur många matcher vann vi vid full tid i år?
23 0 poängare.
17 oavgjorda (10 vunna straffar eller OT, 7 förlorade straffar eller OT).
- SkönaDjurgårn
Många som vill terapi-skälla lite.Mash skrev:Vi slog forumrekord idag!
Flest användare online samtidigt: 589, 2012-03-06 21:30:59
Helvete, vad illa det känns....

nä jag tror du har fel där det kommer sluta så här.Tror förövrigt att Västerås snor den sista platsen och efter världens snabbaste genomtänk tror jag det slutar såhär..
1. Leksand
2. Djurgården
3. Örebro
4. Timrå
5. Karlskoga
6. Västerås
1.Leksand
2.Timrå
3.Örebro
4.Djurgården
5.Västerås
6.Karlskoga
Almtorp:
Vad talar för Djurgården?
- Vi har lite högre tempo än de allsvenska lagen. Men det handlar mest om att man klarar det mentalt.
Jaha.. mentalt? Ok, Gonatt då, ses i Allsvenskan 2012/13!
- Vi har lite högre tempo än de allsvenska lagen. Men det handlar mest om att man klarar det mentalt.
Och nu ska folk som inte haft säs.kort men vill stödja laget pröjsa 500kr?! Järlan, ta ditt ansvar och bjud folk på matchen istället, chipshuvud! 

http://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ MOT KS!-daniel- skrev:minalman skrev:Kvalserien avgörs på Långfredagen. Kan bli bibliskt hemskt.
Järlan - Mats Larsson - Tommy Engström

Allsvenskan blir det vi gör den till.
Tyvärr tror jag att det kommer att sluta så här.
1.Timrå
2.Örebro
3.Djurgården
4.Leksand
5.Karlskoga
6.Västerås
1.Timrå
2.Örebro
3.Djurgården
4.Leksand
5.Karlskoga
6.Västerås
- Lidingö DIF
Underbart! Skrattar så jag gråter.Capcash skrev:Almtorp:
Hade jag varit reporter hade jag replikerat direkt: "Högre tempo...du!.. ofan, så du sitter inte och äter kokosfett ur en burk framför TVn?"
Nämen denna säsongs grundserie slutade ju muntert. Lite så där fredagsmysigt som ett påkört älgkadaver. Håller inte med experterna om att detta kommer bli lätt för DIF. ALLA våra motståndare kommer höja sig två nivåer när det möter oss. Lysande!
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Hmm, hur tänkte du där egentligen? Timrå före DIF.Djurgårn skrev:Tyvärr tror jag att det kommer att sluta så här.
1.Timrå
2.Örebro
3.Djurgården
4.Leksand
5.Karlskoga
6.Västerås
Jag tror DIF tar sig igenom KS relativt lätt.
Höjer sig spelare som Nilson, Ölvestad, Ottosson, Tjärnorna, Honken, Fimpen så klarar vi detta.
Wesslan är på tok för bra för att smålag ska göra mål på han.
- Datsyuk_13
Det känns som att någon precis har dött. Så jävla illa mår man.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Här kommer en liten reserapport...
Jag och min kompis stannade just i Linköping på en jävla mack.
Min kompis väntar i bilen medans jag ska in och köpa lite redbull, cola och en fet jävla godispåse.
Vi har alltså en DIF flagga hängandes ut genom fönstret och jag har på mig en fotbollsmatchtröja och en halsduk när jag går in och fyller på en fet jävla godispåse och chips och sånt.Jag kommer in på macken och killen som jobbar där står i sin fucking jävla LHC halsduk och i ett rent jävla hån sätter han på Sporten på tvn där de visar highligts från LHC matchen och så säger han " haha, kolla... Hur känns det?!" varpå jag häller ut hela jävla godispåsen på hans jävla kassa och går ut. Han börjar springa efter mig, varpå min polare går ut och vi ställer oss framför vår bil och sjunger " Spring spring Linköping" varpå han vänder och går in igen och börjar städa upp godiset. Jag skojjar faktiskt inte, hur sjukt det än låter.
Snart passerar vi Nyköping i den jobbigaste jävla hemresan någonsin,
HATA LHC!
Jag och min kompis stannade just i Linköping på en jävla mack.
Min kompis väntar i bilen medans jag ska in och köpa lite redbull, cola och en fet jävla godispåse.
Vi har alltså en DIF flagga hängandes ut genom fönstret och jag har på mig en fotbollsmatchtröja och en halsduk när jag går in och fyller på en fet jävla godispåse och chips och sånt.Jag kommer in på macken och killen som jobbar där står i sin fucking jävla LHC halsduk och i ett rent jävla hån sätter han på Sporten på tvn där de visar highligts från LHC matchen och så säger han " haha, kolla... Hur känns det?!" varpå jag häller ut hela jävla godispåsen på hans jävla kassa och går ut. Han börjar springa efter mig, varpå min polare går ut och vi ställer oss framför vår bil och sjunger " Spring spring Linköping" varpå han vänder och går in igen och börjar städa upp godiset. Jag skojjar faktiskt inte, hur sjukt det än låter.
Snart passerar vi Nyköping i den jobbigaste jävla hemresan någonsin,
HATA LHC!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.