Haha, ja det kan bli en golgatavandring - huva!minalman skrev:Kvalserien avgörs på Långfredagen. Kan bli bibliskt hemskt.
HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Coolt, då kan vi ju ses på Kungsträdgården med var sitt kors på ryggen!Donkels skrev:Haha, ja det kan bli en golgatavandring - huva!minalman skrev:Kvalserien avgörs på Långfredagen. Kan bli bibliskt hemskt.
EDIT: stavar som en gnu!
Senast redigerad av Capcash den 2012-03-06 22:56:14, redigerad totalt 1 gånger.
Dra Järlan!!! Jag säger bara dra!!!
Nu kommer du fram ur garderoben. Visa att du är sportchef och framför allt en man som inte gömmer sig bakom skynket. Kom fram och ta ditt ansvar och avgå nu. Det är VÅRAT krav.
Nu kommer du fram ur garderoben. Visa att du är sportchef och framför allt en man som inte gömmer sig bakom skynket. Kom fram och ta ditt ansvar och avgå nu. Det är VÅRAT krav.
Då sa jag till domaren på ren svenska: "Go home".
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- Christer Abrahamsson
Det ska göra ont att möta Djurgården :
http://www.youtube.com/watch?v=ydao4l6Eb74
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
minalman skrev:Kvalserien avgörs på Långfredagen. Kan bli bibliskt hemskt.

Järlan - Mats Larsson - Tommy Engström
Vi slog forumrekord idag!
Flest användare online samtidigt: 589, 2012-03-06 21:30:59
Helvete, vad illa det känns....
Flest användare online samtidigt: 589, 2012-03-06 21:30:59
Helvete, vad illa det känns....
Om alla tar och kavlar upp ärmarna och visar sitt hjärta för skölden så har ju vi gjort det vi kan för att hjälpa klubben, sen tar vi det andra med styrelse och dyligt efter denna krampaktiga sesse!
-
Surt folks. Sorry, men mitt HV måste hålla ångan uppe inför slutspelet. Och en HV-spelare avgjorde i Ö-vik också till råga på allt... Fixa detta med kvalserielarvet nu. Bara att kriga. DIF hör hemma i högsta serien. Vad är det man säger? Bara att bryta ihop och komma igen.
Ful/olycklig tackling av Ölvestad på Ledin ikväll men fint av JÖ att visa med en gest att han hade gjort fel. Då vet man att det var en *olycklig* tackling och inte en *ful* dito.
Vi ses i ES nästa säsong. OK?
// JV
Ful/olycklig tackling av Ölvestad på Ledin ikväll men fint av JÖ att visa med en gest att han hade gjort fel. Då vet man att det var en *olycklig* tackling och inte en *ful* dito.
// JV
Den som lever får seNorrastååå skrev:Surt folks. Sorry, men mitt HV måste hålla ångan uppe inför slutspelet. Och en HV-spelare avgjorde i Ö-vik också till råga på allt... Fixa detta med kvalserielarvet nu. Bara att kriga. DIF hör hemma i högsta serien. Vad är det man säger? Bara att bryta ihop och komma igen.
// JV
Tack för att du fick mig att le för första gången på några timmar.-daniel- skrev:minalman skrev:Kvalserien avgörs på Långfredagen. Kan bli bibliskt hemskt.
Järlan - Mats Larsson - Tommy Engström
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
- SirDIFalot
Det avgjordes alltså på målskillnad... Jag har tänkt väldigt mycket på det här senaste timmarna.
"Period 3 (1-0)
1 - 0 19:59 Joonas Lehtivuori (Per-Åge Skrøder, Nicklas Danielsson)"
"Period 3 (1-0)
Expert.
Ja även om spelarna underpresterat så kan man inte glömma att vi haft en jävla otur denna säsong.SirDIFalot skrev:Det avgjordes alltså på målskillnad... Jag har tänkt väldigt mycket på det här senaste timmarna.
"Period 3 (1-0)
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
Tur och otur - skit i det. Nu gäller det 10 matcher med start den 15 mars!
- JJohansson
Hur många matcher vann vi vid full tid i år?
Eftersom Hardy inte finns kvar i DIF (ja, jag hade velat ha honom i båset nu när det blåser som mest, men det var några tomtar som valde att sparka honom, inte nog med det dom valde att göra detta byte på tränarsidan alldeles för sent).
Nu så måste Challe in i båset, det är jävligt märkligt att han inte redan står där, Viasat, trav eller vad det nu är för svepskäl som används, in i båset för helvete!
Och Järlan, du kan dra åt helvete....
Nu så måste Challe in i båset, det är jävligt märkligt att han inte redan står där, Viasat, trav eller vad det nu är för svepskäl som används, in i båset för helvete!
Och Järlan, du kan dra åt helvete....
- SirDIFalot
Kolla på tabellen så ser du vinstkolumnenJJohansson skrev:Hur många matcher vann vi vid full tid i år?
Expert.