Är det bestämt? Matchen mot Leksand har jag för mig kommer att spelas i Globen då den kommer att sälja slut.super djurgårn skrev:Matcherna kommer att spelas på HovetDIFRobbex skrev:Tänk ett 5 utsålda matcher i Globen. Klacken får stå på långsidan och aktiv på kortsidan.
Fy fan vilka rysningar!
HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
- Christopher J
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Re: Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången
Haha I hear you. Men du vill inte uppleva 10år av matcher mot Rögle mfl. Vi måste bara vända på skutan nu.Jockmaniac skrev:Kan inte släppa tanken på att när man kliver över tröskeln in på Hovet så bidrar man även till våra vidriga pundares löner. Ser bara Järlans äckliga flin när han suger ner ännu en hundring i sin äckliga plånbok. Inte på min bekostnad hörredu!SkönaDjurgårn skrev:Mycket möjligt. Men om vi ger upp nu så är vi sämre än spelarna själva. Kriga nu, Jock!Jockmaniac skrev:Det finns absolut ingenting som talar att vi hamnar ens på övre halvan i kvalserien. De andra lagen har något som vi inte har... Det kallas stolthet, ryggrad, klubbkänsla och lite självrespekt! En salig blandning som kommer blåsa huvudet av våra kärringar därute.SkönaDjurgårn skrev:Jag sällar mig dock till läktarkrigarna som stöttar till sista matchen är spelad. Det måste man göra. Sen, när det är kört eller vi är uppe igen. Då ska huvuden rulla! Men som sagt, bit ihop nu! Vinner vi kvalserien slutar det ändå med någon form av vinst och bra känsla ju. Det ser jag fram emot.

- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan ni sluta skriva hans namn? Jag vill inte se det.
Avskaffa tre mot tre.
Tror säkert man skulle kunna sälja ut någon match iaf. Men inget som kommer hända.-daniel- skrev:Ja för vi säljer garanterat ut Globen mot stora publikdragare som Timrå, Bofors och Örebro? Hallå? Vakna.DIFRobbex skrev:Tänk ett 5 utsålda matcher i Globen. Klacken får stå på långsidan och aktiv på kortsidan.
Fy fan vilka rysningar!
Vi skall inte spela i Globen i en kvalserie där vi slåss för vår existens. Punkt.
Menade mest att det skulle vara mäktigt, då gnaget knappt fyller hovet.
- super djurgårn
ArenaChristopher J skrev:Är det bestämt? Matchen mot Leksand har jag för mig kommer att spelas i Globen då den kommer att sälja slut.super djurgårn skrev:Matcherna kommer att spelas på HovetDIFRobbex skrev:Tänk ett 5 utsålda matcher i Globen. Klacken får stå på långsidan och aktiv på kortsidan.
Fy fan vilka rysningar!
Djurgårdens hemmamatcher kommer att spelas på Hovet. står det i nyheten iaf
-
-daniel- skrev:Ja för vi säljer garanterat ut Globen mot stora publikdragare som Timrå, Bofors och Örebro? Hallå? Vakna.DIFRobbex skrev:Tänk ett 5 utsålda matcher i Globen. Klacken får stå på långsidan och aktiv på kortsidan.
Fy fan vilka rysningar!
Vi skall inte spela i Globen i en kvalserie där vi slåss för vår existens. Punkt.
Mot Leksand säljer vi nog ut Globen iaf.Dom är som galna på FB redan över att vi är i kvalserien....
- Jim Morrison
Jag vill ha en skriftlig ursäkt från hela laget och ledningen här på hemsidan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
matcherna ska spelas på Hovet jag tänker iaf inte ta mig in på globen.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- -daniel-
Fast tror du verkligen det? Är inte det lite av det enda positiva med att hamna i en Kvalserie. Det kommer bli en rannsakning i de egna leden för att få till förändringar.SirDIFalot skrev:Det värsta är att Järlan med 99,9% säkerhet kommer sitta kvar nästa år.
Tror det är 50-50.
Åker vi ur så ryker han definitivt.
- Nummer19
Vad får dig att tro det?SirDIFalot skrev:Det värsta är att Järlan med 99,9% säkerhet kommer sitta kvar nästa år.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Förövrigt är det tjänstefel av ekonomiansvarig ifall vi inte möter Leksand på Globen. Det kommer garanterat bli slutsålt. Sen tycker jag att JK ska gå in och satsa stort på bortamatcherna. Inte svårt att äga scenen. Västerås, Örebro och Bofors. De har ingen läktarkultur där.
- SkönaDjurgårn
Late Night Elitserien är mer uppsluppet än nånsin. Petter ser salig ut. Kom väl i brallan när Arlfjant sköt ner oss.
-
Och varför har man då en chefstitel om det innebär att den personen inte har något ansvar i form av att ta konsekvenserna av sitt agerande? Oavsett hur många och vilka som är delaktiga i besluten så går det inte att komma ifrån att JJ har ett enormt stort ansvar i det här och att han omedelbart måste fejsa konsekvenserna av sitt ytterst inkompetenta ledarskap.Magnutz skrev:Menar att han inte har mandat att göra vad han vill utan alla beslut måste förankras.Mindrocker skrev:Skrev jag det? Vad är det för konstigt att hålla sportCHEFEN som ansvarig för ett sportsligt misslyckade? Eller menar du att det är revisorns fel att vi värvade Carlsson till exempel?Magnutz skrev:Så, du tror att Janne har tagit alla beslut på egen hand? Att Janne har kontrollen över DIF på det sättet? Det har jag svårt att tro.
Tränaren, huvudtränaren, måste väl vara med på besluten och de som har pengarna.
Avgå DJ Yes!
-
Har innebandymatch imorgon. Säger bara stackars motståndare... Kommer ta ut all min frustration på deras späda kroppar. Ska nog bjuda in DIF så kärringarna får se hur man krigar för sin existens. Trots att det bara är en träningsmatch.
Upp med huvet därute Swenox
Upp med huvet därute Swenox

100% DJURGÅRDSJ***L
Nej han är definitivt rökt nu....SirDIFalot skrev:Det värsta är att Järlan med 99,9% säkerhet kommer sitta kvar nästa år.