HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Inlägg av Mattias_87 »

När kommer spelschemat för KS upp?
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
Bjurre
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Bjurre »

SirDIFalot skrev:Jag tycker nästan det här citat från Järlan är bäst.

"- Mika har helt orimliga förväntningar att leva upp till från media och supportrar. Han är förvisso en extremt skicklig hockeyspelare för sin ålder, men han är trots allt bara 18 år gammal"

Ja, undrar vem det var som tryckte upp förväntningar på honom? "Antingen värvar vi en center från nordamerikan eller så blir det Mika. Men helst vill vi såklart ha Mika höhö!"

Sa väl aldrig att han skulle plocka in en jänkare eller?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Magnutz skrev:Så, du tror att Janne har tagit alla beslut på egen hand? Att Janne har kontrollen över DIF på det sättet? Det har jag svårt att tro.
Skrev jag det? Vad är det för konstigt att hålla sportCHEFEN som ansvarig för ett sportsligt misslyckade? Eller menar du att det är revisorns fel att vi värvade Carlsson till exempel?
Avgå DJ Yes!
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Re: Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Jockmaniac skrev:
SkönaDjurgårn skrev:Jag sällar mig dock till läktarkrigarna som stöttar till sista matchen är spelad. Det måste man göra. Sen, när det är kört eller vi är uppe igen. Då ska huvuden rulla! Men som sagt, bit ihop nu! Vinner vi kvalserien slutar det ändå med någon form av vinst och bra känsla ju. Det ser jag fram emot.
Det finns absolut ingenting som talar att vi hamnar ens på övre halvan i kvalserien. De andra lagen har något som vi inte har... Det kallas stolthet, ryggrad, klubbkänsla och lite självrespekt! En salig blandning som kommer blåsa huvudet av våra kärringar därute.
Mycket möjligt. Men om vi ger upp nu så är vi sämre än spelarna själva. Kriga nu, Jock!
Berglund

Inlägg av Berglund »

Allsvenskan here we come hahahahahahahahahahahahaha
DIFRobbex

Inlägg av DIFRobbex »

Tänk ett 5 utsålda matcher i Globen. Klacken får stå på långsidan och aktiv på kortsidan.

Fy fan vilka rysningar!
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Mindrocker skrev:
Magnutz skrev:Så, du tror att Janne har tagit alla beslut på egen hand? Att Janne har kontrollen över DIF på det sättet? Det har jag svårt att tro.
Skrev jag det? Vad är det för konstigt att hålla sportCHEFEN som ansvarig för ett sportsligt misslyckade? Eller menar du att det är revisorns fel att vi värvade Carlsson till exempel?
Vaktmästaren ligger nog pyrt till nu. Avgå Vaktis.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
super djurgårn

Inlägg av super djurgårn »

DIFRobbex skrev:Tänk ett 5 utsålda matcher i Globen. Klacken får stå på långsidan och aktiv på kortsidan.

Fy fan vilka rysningar!
Matcherna kommer att spelas på Hovet
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

DIFRobbex skrev:Tänk ett 5 utsålda matcher i Globen. Klacken får stå på långsidan och aktiv på kortsidan.

Fy fan vilka rysningar!
Ja för vi säljer garanterat ut Globen mot stora publikdragare som Timrå, Bofors och Örebro? Hallå? Vakna.

Vi skall inte spela i Globen i en kvalserie där vi slåss för vår existens. Punkt.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Mindrocker skrev:
Menar att han inte har mandat att göra vad han vill utan alla beslut måste förankras.
Tränaren, huvudtränaren, måste väl vara med på besluten och de som har pengarna.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

Jag köpte säsongskort där ev. slutspel inte skulle ingå i klacken. Får inte jag förtur då? För går man in på den sidan där man förbokar finns inte klack som alternativ.
Jockmaniac

Re: Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Inlägg av Jockmaniac »

SkönaDjurgårn skrev:
Jockmaniac skrev:
SkönaDjurgårn skrev:Jag sällar mig dock till läktarkrigarna som stöttar till sista matchen är spelad. Det måste man göra. Sen, när det är kört eller vi är uppe igen. Då ska huvuden rulla! Men som sagt, bit ihop nu! Vinner vi kvalserien slutar det ändå med någon form av vinst och bra känsla ju. Det ser jag fram emot.
Det finns absolut ingenting som talar att vi hamnar ens på övre halvan i kvalserien. De andra lagen har något som vi inte har... Det kallas stolthet, ryggrad, klubbkänsla och lite självrespekt! En salig blandning som kommer blåsa huvudet av våra kärringar därute.
Mycket möjligt. Men om vi ger upp nu så är vi sämre än spelarna själva. Kriga nu, Jock!
Kan inte släppa tanken på att när man kliver över tröskeln in på Hovet så bidrar man även till våra vidriga pundares löner. Ser bara Järlans äckliga flin när han suger ner ännu en hundring i sin äckliga plånbok. Inte på min bekostnad hörredu!
Senast redigerad av Jockmaniac den 2012-03-06 22:26:02, redigerad totalt 1 gånger.
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Struten

Inlägg av Struten »

SirDIFalot skrev:Jag tycker nästan det här citat från Järlan är bäst.

"- Mika har helt orimliga förväntningar att leva upp till från media och supportrar. Han är förvisso en extremt skicklig hockeyspelare för sin ålder, men han är trots allt bara 18 år gammal"

Ja, undrar vem det var som tryckte upp förväntningar på honom? "Antingen värvar vi en center från nordamerikan eller så blir det Mika. Men helst vill vi såklart ha Mika höhö!"
Hittade denna underbara line också från JJ.

"- Vi har tillräcklig kompetens i den nuvarande truppen för att reda ut den här situationen."

Sitter och garvar åt all den patetiska skit som man har fått utstå under säsongen för att sedan sluta, stirra tomt ut i luften och säga ett bekräftande fy fan.
rikkard

Inlägg av rikkard »

Nu får det vara slut på amatörernas afton. In med ny coach imorgon, och <B>avgå Järlan!</b>. Nu måste föreningen visa att detta nte duger, att vi hr högre ambitioner...
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Det värsta är att Järlan med 99,9% säkerhet kommer sitta kvar nästa år.
Expert.
Skriv svar