HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.

Inlägg av SirDIFalot »

DIF_Soldier skrev:Slutord:

TACK NICKE DANIELSSON. Du är så jävla bra.
Det spelar väl ändå noll roll när det sket sig i slutändan? Att han gör mål för Modo när vi dumpade honom är väl bara ännu mer bittert egentligen. (Nu när det inte hjälpte oss)
Expert.
Mindrocker

Inlägg av Mindrocker »

Nu MÅSTE f****n Järlefelt med de andra ansvariga ställa sina platser till förfogande i morgon bitti kl 08.00!!!!!!!!!!!!
Avgå DJ Yes!
lefflan

Inlägg av lefflan »

Nej jag åker inte in till stockholm ofta och går på matcher.. Men nu ska jag fan gå på alla kommande i kvalserien.. Just bara för att fylla upp och stötta än mer.. Förmodar att det finns vissa medgångare endå och att publiken kommer försvinna LITE i alla fall.. Så jag kommer att gå! Jag ger aldrig upp med saker gör ni?
Användarvisningsbild
Cendun
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Cendun »

HAHA! Om inte vi hade förlorat mot modo när det återstod endast 1 jävla sekund kvar av matchen så hade vi stannat kvar i elitserien!!!!!!!!!!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Sline skrev:Om inlägg mot Järlan tas bort. Hur ska han då straffas mot de han gjort mot oss Djurgårdare? Svar tack!
Jan Järlefelt har måhända värvat lite galet. Almtorp/Carlsson/Boumedienne/Klubertanz men det är inte Jan Järlefelt som spelat hockeyn. Ansvaret vilar på Föreningen och på de beslut som tagits i organisationen. Från toppen till botten. Från beslut tagna i styrelserummet till de som togs på isen.

Attacker på Janne och hans person är inte tillåtet. Kallar du någon annan för hora och önskar livet ur personen är det samma sak. Inte tillåtet.

Men visst är det väl bekvämt att kissa på nån när det går åt helvete?! Har för mig att tyskarna gjorde samma sak under 1920-1940-talet. Inte OK.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Mattias_87 »

Cendun skrev:HAHA! Om inte vi hade förlorat mot modo när det återstod endast 1 jävla sekund kvar av matchen så hade vi stannat kvar i elitserien!!!!!!!!!!
Inget salt i såret, tack.
Avskaffa tre mot tre.
lefflan

Inlägg av lefflan »

Mattias_87 skrev:
Cendun skrev:HAHA! Om inte vi hade förlorat mot modo när det återstod endast 1 jävla sekund kvar av matchen så hade vi stannat kvar i elitserien!!!!!!!!!!
Inget salt i såret, tack.

Det var den matchen jag menade tidigare,då jag hade på känn att dom skulle sätta den.
Användarvisningsbild
JJohansson

Inlägg av JJohansson »

Kan man maila Janne eller? Har bara lust och tacka honom för denna misär.
Användarvisningsbild
Sline

Inlägg av Sline »

Och folk tror det hjälper att gå på matcherna och stötta laget. Hur har det gått hittills?
http://www.difhockey.se/truppen ...en skam för Djurgårdens IF för all framtid!
Användarvisningsbild
Struten

Inlägg av Struten »

Jim Morrison skrev:Min tjej har precis lämnat mig och Djurgården i kvalserien. Jag är så otroligt jävla olycklig nu. Vad fan ska jag göra? Fy fan.
Tråkigt att läsa. Vill inte göra någon grej av det men själv har jag en farsa som ska operera hjärtat på torsdag och han har haft det kämpigt de senaste veckorna.

Life sucks.
Senast redigerad av Struten den 2012-03-06 21:49:08, redigerad totalt 1 gånger.
lefflan

Inlägg av lefflan »

Sline skrev:Och folk tror det hjälper att gå på matcherna och stötta laget. Hur har det gått hittills?

Och du tror det blir bättre om inga kommer alls då menar du?
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

hade vi inte förlorat med 5-0 mot både aik och lhc hade vi fan inte heller varit här. hade inte modo gjort 1-0 med en sek kvar hade vi haft nytt kontrakt....sjukt
Losing all hope was freedom.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Metal Machine skrev:Vi vågade inte i dag. Först vid 0-1 i baken började vi satsa. Vid 0-2 la vi in ytterligare en växel. Sen har vi förvisso "otur", men att inte gå för 3 poäng från början är helt ofattbart korkat. Och det är Zabels fel. Vi checkade inte alls förrän vi hamnade i underläge, samtidigt som backarna vek undan istället för att hjälpa forwards i offensiven. Feghet. Feghet och vansinne.
Vi har itne vågat på hela säsongen. OCh även om vi vågat hade det inte hjälpt då motivation i det långa loppet inte slår klass. Och våra spelare saknar talangen att kunna spela bra. Så enkelt är det. DIF förtjänar allsvenskan!
100% DJURGÅRDSJ***L
Kuben

Inlägg av Kuben »

Om det är någon match som våra kommande motståndare kommer kämpa extra för att vinna så är det mot oss.

Jag hoppas att den inkompetenta idioten är borta från föreningen nästa gång inbetalningskorten för medlemsavgift kommer!
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Magnutz skrev:
Sline skrev:Om inlägg mot Järlan tas bort. Hur ska han då straffas mot de han gjort mot oss Djurgårdare? Svar tack!
Jan Järlefelt har måhända värvat lite galet. Almtorp/Carlsson/Boumedienne/Klubertanz men det är inte Jan Järlefelt som spelat hockeyn. Ansvaret vilar på Föreningen och på de beslut som tagits i organisationen. Från toppen till botten. Från beslut tagna i styrelserummet till de som togs på isen.

Attacker på Janne och hans person är inte tillåtet. Kallar du någon annan för hora och önskar livet ur personen är det samma sak. Inte tillåtet.

Men visst är det väl bekvämt att kissa på nån när det går åt helvete?! Har för mig att tyskarna gjorde samma sak under 1920-1940-talet. Inte OK.
Med all respekt. Håll dig till sådant du vet något om.
Skriv svar