HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Plastköping är bättre än oss... jippiii : )
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Klubben vill ju uppenbarligen ha kvalserien så det var väl inte så konstigtJim Morrison skrev:HERREGUD vad fort kvalserie-annonsen kom upp på sidan. http://www.difhockey.se
ingen tror på Djurgården.
Alltså, DIF-spelarna VILL ju vinna. De kan inte. Det är kruxet. De är inte bra nog och passar inte ihop i laget.Sudden skrev:Såg inte våran match idag, såg Modo. Var det NÅGON SOM HELST JÄVLA KÄMPARGLÖD?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Lee Harvey Oswald
Upp med ny matchtråd nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sportsligt sett förmodligen det mest rättvisa som hänt i idrott de senaste 100 åren.
Vi är skit rakt igenom & ska i skit dras tills sista matchen är spelad, inget halvhjärtat här inte.
Sportsligt sett förmodligen det mest rättvisa som hänt i idrott de senaste 100 åren.
Vi är skit rakt igenom & ska i skit dras tills sista matchen är spelad, inget halvhjärtat här inte.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jim Morrison skrev:HERREGUD vad fort kvalserie-annonsen kom upp på sidan. http://www.difhockey.se
De hade nog båda klara skulle jag gissa på. Men jag håller med litegrann.. Känns lite väl fort.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Fy fan vad man får skämmas. Hur är detta ens möjligt?
Förväntar mig att huvuden rullar i morgon
Förväntar mig att huvuden rullar i morgon
- Nummer19
- Säsongskort: Ja
Egentligen är vi värda att spela i KS. Så jävla dåliga har vi varit den här mörka och dystra säsongen...
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Poetic Justice.Lee Harvey Oswald skrev:Upp med ny matchtråd nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu är det ju bara att hoppas laget finner för gott att vinna lite i KS.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Jag erkänner ..JAG ÄR BITTER.....nu ska jag sura o dricka whisky resten av kvällen...
- Sudden
Vill ha som nyhet: Bildgalleri: Spelarna går hem.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
- -daniel-
Kvalserien förtjänar Djurgården.
Djurgården förtjänar Kvalserien.
Enkel logik.
Jag är förkrossad. Mördad. Slagen. Torterad. Utblåst. Tom.
Djurgården förtjänar Kvalserien.
Enkel logik.
Jag är förkrossad. Mördad. Slagen. Torterad. Utblåst. Tom.
Tänkte också på det. Känns som att man inte har förberett sig för någonting denna säsong utom just kvalserien.super djurgårn skrev:Klubben vill ju uppenbarligen ha kvalserien så det var väl inte så konstigtJim Morrison skrev:HERREGUD vad fort kvalserie-annonsen kom upp på sidan. http://www.difhockey.se
Nä kan man tro på det här skit laget???????????????HERREGUD vad fort kvalserie-annonsen kom upp på sidan.ingen tror på Djurgården
Allsvenskan väntar hahahahahahahahahahahahaha
- Remy Lebeau
Viktigaste jävla matchen på 30 år och dom viker ner sig som vanligt. 1 (!) mål mäktar man med.
Kul att folk tror att vi kommer klara av kvalserien. Vi har inte haft en vinnarkultur på hela säsongen, och vunnit två trepoängare på rad som mest.
Har svårt och tro att vi kan vinna 7-8 matcher som krävs i kvalserien.
Kul att folk tror att vi kommer klara av kvalserien. Vi har inte haft en vinnarkultur på hela säsongen, och vunnit två trepoängare på rad som mest.
Har svårt och tro att vi kan vinna 7-8 matcher som krävs i kvalserien.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Vi klagar inte på han som person, vi klagar på hans jobb eller avsaknad av arbete. Om det sedan är styrelsen som drar i honom likt Televinken så får han stå för det.Magnutz skrev:Inlägg riktade mot Janne Järlefelts person kommer att tas bort omedelbart. Skärp er nu.
Nej, Vi var många som i alla fall uteslöt kvalserien i början av säsongen men när man sedan såg vart det barkade iväg i januari så var det så jävla fel att sitta still i båten. Värva en reservmålis som inte ens platsade i Mora när man var akut behov av målskyttar och backar. Lag som LHC, Modo, mfl värvade, de lag som låg runt DIF. Ett tjänstefel av JJ som vi nu alla får betala för.
Avgå JJ!