HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Re: HV71 - Djurgårdens IF, 6/3, 2012. Sista omgången.
Avgå omgående.
Tack Jan Järlefeldt
Helt seriöst kräver jag att styrlesen avgår imorgon samt att de innan de avgår tar beslutet att sparka Järlan...
... Det är ni och en gammal surgubbe till tränare som försatt oss i denna sits.
Trots detta har fansen slutit upp trots grov misshandel för den sk ordningsmakten utan att ni brytt er nämnvärt.
Skämmes ta mig tusan skämmes!
Personligen anser jag att en 100% bojkott av kvalseriematcherna är ett måste tills dessa att de ansvariga avgått.
... Det är ni och en gammal surgubbe till tränare som försatt oss i denna sits.
Trots detta har fansen slutit upp trots grov misshandel för den sk ordningsmakten utan att ni brytt er nämnvärt.
Skämmes ta mig tusan skämmes!
Personligen anser jag att en 100% bojkott av kvalseriematcherna är ett måste tills dessa att de ansvariga avgått.
Inte här. Inte i matchtråden. Dessutom har fler spelare än Järlans värvningar varit sopusla. De som var med 2009/2010 har inte heller varit tipp-topp.Rabben skrev:varför, han är YTTERST ansvarig för detta misslyckande och ska stå till svars för sina jävla fasonerMagnutz skrev:Inlägg riktade mot Janne Järlefelts person kommer att tas bort omedelbart. Skärp er nu.
Alla påhopp på Janne tas bort.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Hyr hem ett S&M luder och låt henne gå loss?Jim Morrison skrev:Min tjej har precis lämnat mig och Djurgården i kvalserien. Jag är så otroligt jävla olycklig nu. Vad fan ska jag göra? Fy fan.
Finns nog någon annan som ska ta sitt liv och inte vi.sthlm1891 skrev:vem är med på kollektivt självmord?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nu gäller det att samla sig och inte gräva ner sig... Ett kvalseriekrig stundar och alla börjar på noll. Det är inte kört än.
Expert.
Visst har DIF spelat bort denna säsongen totalt och har enbart sig själva att skylla och rannsaka.
Men är så typiskt på någotvis denna säsongen att turen först ser ut att le mot oss, för att sen totalt sparka undan benen för oss. Fy fan vilket jävla tur mål lhc gör då?
Men kan man knappt göra mål så blir det svårt att vinna matcher. Ser jävligt mörkt ut i KS med ett totalt uselt PP och ett totalt uselt anfallsspel.
Flyttar de ut målen i KS i sarghörnen så har vi en chans...
Men är så typiskt på någotvis denna säsongen att turen först ser ut att le mot oss, för att sen totalt sparka undan benen för oss. Fy fan vilket jävla tur mål lhc gör då?
Men kan man knappt göra mål så blir det svårt att vinna matcher. Ser jävligt mörkt ut i KS med ett totalt uselt PP och ett totalt uselt anfallsspel.
Flyttar de ut målen i KS i sarghörnen så har vi en chans...
There is no I in TEAM!!!!
självmordsbomb i råsunda så råttorna dör också isfsthlm1891 skrev:vem är med på kollektivt självmord?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Må alla kamelers punglöss hemsöka er alla
Jan Järlefeldt och styrelsen kan ta sina jävla grejer och dra här ifrån. Jävla idioter!
Hoppas ni skäms. Jävla fittor. Vi har haft det i egna händer TVÅ GÅNGER. Och fan, viktigaste matchen i föreningens historia och ni kan inte ens klara oavgjort vid full tid ens? Dra åt helvete.
hahah och jag som avslutade mitt konto på csports för att vi inte skulle spela nått mer.. todde jag.. Får man dra sig till viaplay istället då.
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Såg inte våran match idag, såg Modo. Var det NÅGON SOM HELST JÄVLA KÄMPARGLÖD?
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
- Jim Morrison
HERREGUD vad fort kvalserie-annonsen kom upp på sidan. http://www.difhockey.se
ingen tror på Djurgården.
ingen tror på Djurgården.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.