Magnutz skrev:HV äger matchen när de orkar bry sig.
Zibbe har inget fokus alls. Gör en bra insats vid målet. Annars. Förstör powerplay-läge med otydlig passning.
Det vore ju skönt om vi slapp kvala denna säsong men allvarligt. Vi är ju inte ens halvbra. Ett lag med större och allvarligare balansproblem har jag nog inte sett. Timrå är usla rakt igenom.Vi har en OK defensiv och en bra målvakt. Sen har vi inget.
Klarar MODO att resa sig ur bryggan som Cluben byggt över dem och vinna är det ... tur.
Nej. Nej. NEJ. Fan.
Dock är dom på väg mot 3:e raka.
Fattas bara det också, det enda laget vi har plusstatistik mot vaknar till liv...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
DIFRobbex skrev:Fy fan vilket jävla skitlag detta är. Slår bort PP på PP varje match. Varför ska tex Zibbe stå bakom mål i PP? Zibbe är ingen framspelare, utan han ska göra målen.
Trött jag blir på detta lag alltså. Hamnar vi i KS, så äre god natt direkt.
Håller iof kanske med om Zibbes placering bakom mål. Men nog är han en framspelare allt, missade du målet?
Snyggaste assisten i år.
Ok, assisten var snygg. Men man kan inte bli hyllad över en bra prestation bara.
crike skrev:Fattar inte vad ni stojjar om. Jag älskar lite spänning i vardagen. Tänk vad grå och trist denna tisdag kunde ha varit. Nu får man lite härlig spänning samtidigt som har en god anledning att vara riktigt osocial mot kärringen.
DIFRobbex skrev:Fy fan vilket jävla skitlag detta är. Slår bort PP på PP varje match. Varför ska tex Zibbe stå bakom mål i PP? Zibbe är ingen framspelare, utan han ska göra målen.
Trött jag blir på detta lag alltså. Hamnar vi i KS, så äre god natt direkt.
Håller iof kanske med om Zibbes placering bakom mål. Men nog är han en framspelare allt, missade du målet?
Snyggaste assisten i år.
Ok, assisten var snygg. Men man kan inte bli hyllad över en bra prestation bara.
crike skrev:Fattar inte vad ni stojjar om. Jag älskar lite spänning i vardagen. Tänk vad grå och trist denna tisdag kunde ha varit. Nu får man lite härlig spänning samtidigt som har en god anledning att vara riktigt osocial mot kärringen.
Mitt hopp står till MoDo.
Haha, stort tack för att du får mig att garva mitt i denna misär.
Mitt hjärta blöder då DIF får PP. Vi skjuter inte ett enda skott!
Det här som Wesslan sa, tro jag de var. Om att DIF skulle bli lite mer desperata, filma mer, mer tjyvnyp osv. Är det någon som sett någon spelare göra de?
Jämtin mfl har gjort det hela säsongen och fått med sig massvis med utvisningar, medan våra primadonnor inte ens lyckas filma till sig en utvisning någon gång.